Pallerot yleensä 0,75l yksi männän puolelle ja toinen varrenpuolelle. Hydrollin kaksoisvaraajassa on kaksi mäntää ja kaasu mäntien välissä ja sylinterin männän ja varrenpuolen öljyt painavat kummaltakin puolen kaasupatjaa. Silti hyvä olla vastusvastaventtiilit jarruttamassa jouston liikkeitä, eli vapaa virtaus vaimentajalle ja takasin virtausta jarrutetaan, saahaan tavallaan iskunvaimennus. Hydrollin kaksoisakku toimii ilman vastusvastaventtiiliäkin, sillä saa hienosäädettyä joustoliikkeitä. Quiken systeemeissä pitäisi olle vastusvastaventtiilit, ne rakennettu kiinteet, johokin nipansisään. En tiedä tästä uudemmasta systeemistä, siinä on kaksi erilaista jousitusta tarjolla.
Vaimentimen tilavuus vaikuttaa jouston suuruuteen ja typen paine jouston jäykkyyteen. Pallero akkuja ostaissa pitää valita pakkasen kestävällä kalvolla, muuten on lyhyt ikänen akku. Hydroilin akkun tiiveyden korjaus onnistuu tiivisteen vaihdoilla ja typen täytöllä, mutta pallero akut kertakäyttösiä
Parhaiten kestää jos laittaa 6/2 sähkövaihtoventtiilin akun letkujen väliin ja työ käytössä sulkee jouston ja tie ajossa pitää jouston päällä. Pyöröpaalien käsittelyssä varmaan kestää hyvin jousto päällä ,mutta raskaassa maansiirto hommissa paineakut saa nopeasti sököksi. No siitä varmasti voi olla monta mieltä ja meitä sitten monenlaisia käyttäjiä