IAinoa miinus tulee lapsellisesta kylmyyden kestosta kun alle 20 pakkasella täytyy konetta käynnistyksen jälkeen pitää käynnissä reilu tunti ennen kuin öljyt rupee meneen suodattimista läpi. Luulis että suomen oloihin tehtäis rakkine jolla pääsee heti hommiin jos ei omista lämmintä tallia...
Joo, saman huomannut, että noilla pakkasluvuilla tuntuu kone olevan aika lailla oppositiossa. Kolme talvea on nyt ollut, ensimmäinen oli pahin, kun piti olla kevyelläkin pakkasella 3-4 tuntia roikan päässä. Nämä kaksi seuraavaa on ollut niin lauhoja, että ongelmia ei ole ollut. Katotaan mikä on tilanne nyt, kun koneessa on reilu 1500h ajettu, josko alkaisi vertyä näille keleille. Myyjä väitti, että on käynnistellyt näitä 20 asteen pakkasista ilman lämmitystä. Vaikea uskoa. Huoltomiehen mukaan johtuu huonossa paikassa olevasta moottorilämmittimestä. Ei ole oikein mitään tehtävissä. Tota vaihteistonlämmitystä hiukan ihmettelen, että pitäisikö sielläkin olla joku vastus, jotta lämpeneminen olisi sujuvaa. 6800/805 ei ikinä mitään ongelmia, pari tuntia roikassa ja aina taisteluvalmis.