Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2

Viestit - Jupeje

Kyllä mää luulen että tuossa on sivulohkoillakin syvyydensäätö, siis samalla nousee ja laskee keskilohkon kanssa. Meillä just lähti ennen joulua NZ 570 vm joku -82 ja siinäkin oli se ominaisuus se kylläkin oli telillä, mutta eikai se sen kummempi ollu siinäkään. Hyvä kone tuo varmasti on ku hydraulinen etulatakin löytyy
Ja meillä tosiaan ei vielä (on kyllä ollu hintakilpailussa John Deereki) oo nuita kalliimpia merkkejä vaan ollaan pysytty hollannissa ja casessa...
Mulla on tullu semmonen kuva joistakin nykyisistä maanviljelijöistä että jos on sitä rahaa tilillä niin pitää heti ostaa se kallein mitä saa, eikä voi edes tehdä sitä hintavertailua tms. Tai sitte joillaki on vaan se että on se änäyttämisen halu että mulla on kylän kalleimmat koneet vaikka ne joutuuki ostamaan pankin rahoilla. Mun isällä on aina ollu periaatteena että ostot harkitaan aina loppuun asti eikä koskaan oo rattorihin/koneisiin oo otettu pankista lainaa. Ja minä oon huomannu että sillä se maatalous kannattaa.

Ennen oli tuokin paremmin, lasikupista näkee heti jos polttoaineen seassa on vettä tai muuta haitallista ainetta.

Onhan nuita vielä ainakin nyykkärin uusissa, https://www.flickr.com/photos/cjp24/6884779734/in/photostream/
Meillä läpiajettavissa siiloissa aina yli, paitsi ketjupurkukärryllä (1kpl 47m3). Kolome 15t multivoitaa. Loppu vaiheessa ku ei enää ominvoimin pääse niin aukastaan takalaita ja työnnetään kurottajalla ylös... Hyvin toimii. Ja vieläkö kahteen siiloon ajaa niin ehtii pyöräkuormaajalla/rattorilla polkeakki... Ajosilppurilla ajetaan siis  :)
Lujia tuntuvat olevan. Maamieskoulussa porailin reikää kattoon Milwaukeen akkukoneella, putosi sitten betonilattialle kolmesta metristä eikä mitään jälkeä koneeseen ja pelas vielä täysin  ;D ;D ja on muuten kova vääntämään, käjet sillä saa solmuun...  ;D
Onkohan tuo tehty niin yksinkertaisesti että rengas vaan laahaa vasten mattoa.. Tällöin auto tietysti liikkuu just päinvastaiseen suuntaan kuin mitä vaihteisto käskee, mutta noissa nopeuksissa asialla ei tietysti ole mitään väliä.

http://www.youtube.com/watch?v=7hMSeOhC3Aw
kato tuo niin näät miten toimii  :) :)
Meillä on l95 ja tl100a eikä kummastakaan ole etuakselia avattu, taitaa olla vaan kuulo puheita nuo etuakseli viat  :) :)
Yhdessä ominaisuudessa Valtra lienee ylivoimainen, nostolaitteen liikevara. Vai onko siinäkin menty takapakkia?

Naapurilla T190 Ei saanut Kuhnin kyntöauraa perään ku ei lakeutunut varret riittävän alas, sitten ku sääti ne aivan alas niin ei nouse niin ylös että vois auran kääntää  :-\ :-\ Meillä Case 190 nii siinä vois sanoa että liikevara riittä ku ei tarvi turhia sääellä  :D :D
No tosta toinen Audi tilalle. Hintaa ehkä hiukan liikaa tuohon kilometrimäärään nähden.

http://www.nettiauto.com/audi/a4/5045086
Jätkä on meinaan painanut menemään  ;D

Pistin viestiä tuolle, nolla virhe tuosa mittarilukemasa  ;D ;D mut aika läppä ku tuoki joku ulukomaalainen -->kyllä​​, se on virhe. auto on 136.000 km ja sitte pisti parin tunnin päästä vielä Hei,

Auto on edelleen myynnissä.
Nimeni on Jari Seppäl .
Viimeinen hinta on 10200  euroa .
Minun on kerrottava teille, että se on moitteettomassa kunnossa, ei koskaan osallisena onnettomuudessa, ilman naarmuja tai mekaanisia ongelmia, ei tarvita ylimääräistä repairs.
Olen juuri muuttanut pois Suomen ja Iso-Britannia, Lontoo ja auto on täällä minun kanssani.
En tarvitse autoa  koska täällä Yhdistyneessä kuningaskunnassa on hyvin vaikea ajaa eurooppalaisen auton ohjauspyörän hyvin vasemmalla puolella. Minun täytyy myydä se ostaa toinen täällä . Jos sinulla on muita kysymyksiä kerro minulle.Kiitos!      ;D ;D
Edelinen oli jo poistettu.

No siinä oli -05 vuosimallin audi a4 ja hintaa oli 3500€ ei ollut rekisterikilpiä, ja vielä ulkomaalainen myyjä  ;D ;D
Sivuja: [1] 2