Valtiovarainministeriön Spolanderin mielestä Suomi tarvitsee pallilaajennusta.https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1af01317-1c0b-4a33-90db-8a4b7b9fe894
Kokoomuslainen yrittäjä on lähtenyt kotiin paperihommiin.Nämä vempulat makaa kolme neljä päivää viikossa, jos kaikki kesälomat ja pekkaset lasketaan.
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 19.12.23 - klo:11:19Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 19.12.23 - klo:06:28Kiitos vasemmistotyttösten, joille laina maksoi itse itsensä.Samoin uutista yritysten korona tuen merkitys oli täysin päinvastainen, mitä kepuloiset luulivat.Eihän kannettu vesi kaivossa pysy.Uutiset juuri nyt: Aki Linden ei saa syytettä virkavelvollisuuden rikkomisesta.Suomen Pankilta synkkä ennuste. Talous ei kasva ensi vuonnakaan.Siinä sitä on taas persuilla pureksimista.Juu, nyt kun tehdään Marinin katastrofihallituksen jäljiltä korjausliikkeitä, niin tulos näkyy vasta pitkällä viiveellä. Ja ymmärrän toki, että sinua, Seppo, riemastuttaa kun stalinistitoverisi Aki Linden onnistui hyväveli...eikun hyvätoveri- verkostonsa avulla välttämään syytteet.
Lainaus käyttäjältä: Eemeli - 19.12.23 - klo:06:28Kiitos vasemmistotyttösten, joille laina maksoi itse itsensä.Samoin uutista yritysten korona tuen merkitys oli täysin päinvastainen, mitä kepuloiset luulivat.Eihän kannettu vesi kaivossa pysy.Uutiset juuri nyt: Aki Linden ei saa syytettä virkavelvollisuuden rikkomisesta.Suomen Pankilta synkkä ennuste. Talous ei kasva ensi vuonnakaan.Siinä sitä on taas persuilla pureksimista.
Kiitos vasemmistotyttösten, joille laina maksoi itse itsensä.Samoin uutista yritysten korona tuen merkitys oli täysin päinvastainen, mitä kepuloiset luulivat.Eihän kannettu vesi kaivossa pysy.