Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe virossa poijat osaa...  (Luettu 3036 kertaa)

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Vs: virossa poijat osaa...
Lauri Nurmi toteaa, että yhtenäiskulttuurin lasku ja pisa-tulosten romahtaminen ovat suoraan verrannollisia.

Potkut??
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
tänään ylen potkastissa oli just juttua tuosta pisasta ja kouluhallituksen hommista..  joku opettaja siinä kertoi kokemuksiaan..    ei ole yhtään ihme että ei enää oppi tartu..

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
olipa hyvä ... jotta ... kerroit ... Tosin mulle ei auennut kirjoituksestasi miksi ei oppi tartu. Mutta .... ehkä ... ei ...

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
olipa hyvä ... jotta ... kerroit ... Tosin mulle ei auennut kirjoituksestasi miksi ei oppi tartu. Mutta .... ehkä ... ei ...
Mulle ei aukene se, että miks sä vittuilet meikäläisille eli maidottuottajalle?
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
äää, ei hää mitään *****ile vaan kun noista jutuista ei novalla ole mitään,,   ni mistä tietäis kun ei kuuntele muuta..       mutta ite en voi nyt koko juttua siirtää tänne.     areenasta tuo löytyy.

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Justihin naseva elli muistutti , että *****ilu on välittämistä  ;D

No mulle ei vaan aina aukee oksan jutut. Kun en osaa lukea toisen ajatuksia. luultavasti se pitäisi osata lukea noista kolmesta pisteestä. Luultavasti niiden tilalla voisi olla kirjoitettuna se asia mitä oksa on ajatellut tai tiennyt asiasta. En tiedä paljonko se olisi vaatinut, että tuon haastatellun opettajan pääasiallinen sanoma olisi tullut julki vaikka reilusti referoituna. Siis tieto miksi ei oppi tartu. Oksa sen tietää, mutta minä en  ;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
opetushallitus määrää opettajille töitä siihen tahtiin että olis oltava 120 minuuttisia tunteja jotta vois opettaa etes sen aikasemman opetusuutistuksen työt.   ja sit kun kännyt vie huomion ni eipä paljon oppia tartu päivän aikana.   paitti net mielenrauhaa jäätävät viteoat.     tuohon kait joku järki palautettava jotta oppiminen olis taas mahollista kuten kymmen kunta vuotta sitten..      jolloin oltiin vielä oppimisen mallimaa..         eli tuo pentujen heikko menestys on hallituksen syy!                sori siitä.

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Pitäisi mennä tutustumaan vaikkapa pääkaupunkiseudun nuorisoon niin voisi saada ihan toisenlaisen kuvan.

Jepz. Onneksi ossaavat pittää senthän luotiliivejä päälä...    🎅

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c60f9a09-5ed8-4010-ad9b-3f84b4d81127
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mut hyä kun ei tartte kypärää.   mitä sitä tyhjää latoa suojeleen!

Töveli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tässä tämä juttu https://yle.fi/a/74-20062560

Kannattaa katsoa noita käppyröitä. Esim Saksassa lukutaidossa etu tyttöjen hyväksi on alle puolet siitä mitä meillä tyttöjen jyrätessä. Suomi on paha paikka pojille (miehille) kouluttautua. :P

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja kun laskutaito on tuota tasoa mikä monella on...   kolmosluokan taso löytyy 9 luokalla!!!               noooo, onpa nuista hyä tehä turtiasien anon karjaa..    ja kun miettii kuin pian nuokin on jo äänestysiässä..   ja jopa ehokkaina.,                     miuta ainakii pelottaa kuin nuo päättää      meitän hoitoista ja muusta maan asioista.        saapas kansaa on helppo hallita,   -jopa tekoälyllä.       se ei paljon auta jos evp ja lu:n pennut on inssiluokkaa.   vähemmistöä ovat.

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Justihin naseva elli muistutti , että *****ilu on välittämistä  ;D

Kuseva nalli?