Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Olkiluoto 3 poissa pelistä. Taas  (Luettu 3710 kertaa)

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Olkiluoto 3 poissa pelistä. Taas
uuvet panelimateriaalit kait tuossa apuna hyin..   

Voi olla tuostakin apua, mutta kyllä sillä asennuksellakin on merkitystä. Seinään asennetut tuottaa yllättävän hyvin kuulemma talvella. Eilen ajoin yhden konesuojan ohi missä on seinä ja kattoasennettuja paneeleita. Katto oli lumen peitossa ja seinät puhtaat. Tosin eilen tuskin tuotti nekään kun pikku lumipyryä koko päivä.

Harmikseni ittellä ei ole "ehjiä" seiniä yhtään etelään päin, joten jos ... niin katolle ne laitetaan. Tosin eihän tuo kannattaisi ilman avokätistä avustamista  ;D

Eihän maalla mikään kannata ilman valtion avustusta.

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Eläkeläinen on sosialisti, joka karsisi avustukset ja tuet. Muualta paitsi kaupungeista. 🎅🎅🎅
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eläkeläinen on sosialisti, joka karsisi avustukset ja tuet. Muualta paitsi kaupungeista. 🎅🎅🎅

Minä vaan totesin asian. Mulle "aivan sama"tässä konkurssissa.🎅🎅🎅

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy

Jaa, että aivan sama? Luulin, että haluat muilta avustukset ja tuet pois, jotta eläkkeellä ökyilysi tuntuisi entistä makeammalta. 😄😅🎅
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Jaa, että aivan sama? Luulin, että haluat muilta avustukset ja tuet pois, jotta eläkkeellä ökyilysi tuntuisi entistä makeammalta. 😄😅🎅

Ettet vain olis itse kade. 😄😅🎅

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy

Kuhan kerroin.
Voi olla että käydään vielä ulkomaillakin. Ettei sitä nyt tartte ihan silmille tulla hyppimään. 😄🎅🎅
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Eläkellälläkläinen on sosialisti joka ei osannut viljellä maata ja antoi peltolänttinsä pajukoitua.

Orvokit pajupelloille 😾😾😾

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kuhan kerroin.
Voi olla että käydään vielä ulkomaillakin. Ettei sitä nyt tartte ihan silmille tulla hyppimään. 😄🎅🎅

On Sepeeläkellällällällinenkin käynyt ulkomailla. Itänaapurista.

Orvokit Sepen matkailulle😻😻😻

Töveli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eipä taida alle 10 sentin laskea "tienaajien sähky" ennen joulua. Edes öisinkään.

Korkeapainetta ja pakkasta, siinä passaa harakan lämmitellä jalkojaan vipperän lavalla.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Eipä taida alle 10 sentin laskea "tienaajien sähky" ennen joulua. Edes öisinkään.

Korkeapainetta ja pakkasta, siinä passaa harakan lämmitellä jalkojaan vipperän lavalla.
on se tämä kokoomuslainen energiapolitiikka vaan lapsen kengissä, on tuulivoemaa ja ydinvoimaa mistä ei mitään tietoa saadaanko edes kipinää aikaiseksi seoraavana päivänä.

eemelikin kehtasi pilkata kepulaisia risupaketeista mutta niin vaan kansakoulut ja terveyskeskukset lämpiää uusiutuvalla biohakkeella tuuli eli ei ja agrekaatti on varalla että olkiluodosta ei tarvi välittää :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta onhan se surkiaa kun nyt net kepulaiset saabi rahaa reilusti risujaan myytessä...   toista se on kun ytinmiilua varttiteholla jurnuttaa...

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Tällä hetkellä tuontijohdot ovat äärimmilleen kuormitetut, yli 2 GW.

Ydinvoimalat tuottavat 4,4 GW teholla, 40% Suomessa tuotetusta sähköstä.

Polttovoimalaitosten sähköntuotanto on lähes saman suuruinen, 3,8 GW. Siinä hiilinielua palaa.

Vesivoimaa loiskutellaan 2,2 GW teholla. Lohenpoikaset itkevät surkeuttaan.

Aurinko- ja tuulivoimalat yhdessä tuottavat alle 0,1GW:n teholla. Eli Helsingin keskusta-alueen vihreälle kuplalle voisi tänään tarjoilla sitä vihreää sähköä vain sen verran kuin sitä todellisuudessa on saatavissa: 14 minuuttia 25 sekuntia.

Vaikka täällä mieluusti repostellaan Olkiluoto 3:n häiriöistä, eihän sitä olisi saanut edes tulla ! Itsekkyyden muistomerkki on edelleen pystyssä tuolla.

Että miksei nyt lehdissä kiljuta yhteen ääneen, että miksei meidän 6,5GW:n tehoinen ja yhdeksän miljardin hintainen tuulivoimayksikkömme toimi !!!

-SS-

Viimeksi muokattu: 05.12.23 - klo:07:50 kirjoittanut -SS-

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
eihän sitä nyt minkään lehen päätoimittaja laske  painoon..    sehän on sama kuin anpuisi ittiä jalkaan..   ei nyt aleta heti ilmaston*****uta pilaamaan..   kun halvalla on mylly sentäs saatu pystyyn.     

Moottoripolkupyörä Man

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tällä hetkellä tuontijohdot ovat äärimmilleen kuormitetut, yli 2 GW.

Ydinvoimalat tuottavat 4,4 GW teholla, 40% Suomessa tuotetusta sähköstä.

Polttovoimalaitosten sähköntuotanto on lähes saman suuruinen, 3,8 GW. Siinä hiilinielua palaa.

Vesivoimaa loiskutellaan 2,2 GW teholla. Lohenpoikaset itkevät surkeuttaan.

Aurinko- ja tuulivoimalat yhdessä tuottavat alle 0,1GW:n teholla. Eli Helsingin keskusta-alueen vihreälle kuplalle voisi tänään tarjoilla sitä vihreää sähköä vain sen verran kuin sitä todellisuudessa on saatavissa: 14 minuuttia 25 sekuntia.

Vaikka täällä mieluusti repostellaan Olkiluoto 3:n häiriöistä, eihän sitä olisi saanut edes tulla ! Itsekkyyden muistomerkki on edelleen pystyssä tuolla.

Että miksei nyt lehdissä kiljuta yhteen ääneen, että miksei meidän 6,5GW:n tehoinen ja yhdeksän miljardin hintainen tuulivoimayksikkömme toimi !!!

-SS-

Suomalaisille pitäisi kertoa, että kun energian käyttö on suurimmillaan, silloin yleensä tuulimyllyt eivät pyöri. Paneelit eivät tuota sähköä. Tuontipiuhat ovat punaisena. Ei kai sillä mitään väliä ole, mutta olisi sitä hienoa olla jotain omavaraisuuttakin sähköntuotannossa. Suurin hyöty muuttuvakurkkuisella sähköntuotannolla on viilennyksessä. Kun käytetään pumppuja pirusti.

Nykyinen tuulituotanto pitäisi kymmenkertaistaa, jotta saataisiin pakkasillakin jotain aikaiseksi. Nytkin parin päivän minimituotannolla myllyjä pitäisi olla 300 kertaa enemmän kuin nyt. Sitten kun ne pyörivät täysillä, johonkin se pitäisi sitten hukata se sähkö.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

Paalimies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vuotos