Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onko Päivi Räsänen kartalla ?  (Luettu 469 kertaa)

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12106
Onko Päivi Räsänen kartalla ?
Kd:n Päivi Räsänen kannatti hallituksessa ollessaan homoavioliittoja, mutta nyt vastustaa olutverotuksen alentamista. Raamattu tuomitsee homoilun, muttei alkoholia. Mä olen toisinaan epäillyt, että onko Päivi varmasti kartalla. Oliko Päivin lapsuudenkodissa juoppuhullu vai mistäpäin tuulee ? Ainakin Jesse kavereineen veti hapanta.

https://www.suomenmaa.fi/uutiset/eduskunnan-sotevaliokunta-torjui-olutveron-kevennyksen-mutta-hallituksen-tahto-nayttaa-silti-toteutuvan/

Rakkine

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2326
  • Moon oikees, soot vääräs.
Vs: Onko Päivi Räsänen kartalla ?
Kd:n Päivi Räsänen kannatti hallituksessa ollessaan homoavioliittoja, mutta nyt vastustaa olutverotuksen alentamista. Raamattu tuomitsee homoilun, muttei alkoholia. Mä olen toisinaan epäillyt, että onko Päivi varmasti kartalla. Oliko Päivin lapsuudenkodissa juoppuhullu vai mistäpäin tuulee ? Ainakin Jesse kavereineen veti hapanta.

https://www.suomenmaa.fi/uutiset/eduskunnan-sotevaliokunta-torjui-olutveron-kevennyksen-mutta-hallituksen-tahto-nayttaa-silti-toteutuvan/

Kirjoitat paskaa, Räsänen ei todellakaan kannattanut homoavioliittoja ollessaan aikoinaan hallituksessa ministerinä.
Mistä ihmeestä noin hölmön väitteen keksit?

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12106
Vs: Onko Päivi Räsänen kartalla ?
No kappas, en katsonut äänestystulosta tarkemmin. Ihmettelin aikoinaan, että tällainen hyväksytään Päivin sisäministeriaikana. Olen siis erehtynyt tuolta osin.
Päivi oli kartalla. Olutasiassa ei.

Viimeksi muokattu: 11.11.23 - klo:09:25 kirjoittanut pig24

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7570
  • Never Trust a Hippy
Vs: Onko Päivi Räsänen kartalla ?
Mutta se on erikoista, että aina kun Räsänen avaa suunsa julkisuudessa, niin tulee piikki kirkostaeroamisissa. Kuinka jollakin poliitikolla voikaan olla sellainen valta?
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi