en tiijä. mut metia mainihtoo nuo mikkelissä tehtyt maailmanennätykset kaakeilla.. lie se joku meriitti? en seuraa asiaa..
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 10.11.23 - klo:12:07en tiijä. mut metia mainihtoo nuo mikkelissä tehtyt maailmanennätykset kaakeilla.. lie se joku meriitti? en seuraa asiaa..Piti se käydä katsomassa, kun Charme Asserdal juoksi.https://yle.fi/aihe/artikkeli/2013/09/23/ravuri-charme-asserdal-oli-suomalainen-tahtitamma
mut oli kattomassa... se tärkeintä, kaljarahat ansaittu>!!
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 10.11.23 - klo:19:17mut oli kattomassa... se tärkeintä, kaljarahat ansaittu>!!Mä tykkään käytä kattomassa.Nyt kävin kattomassa KOM teatterissa " Nukkekotia" . Oli vietty pohjanmaalle se tarina. Oonko nyt komunisti? 🤣
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 11.11.23 - klo:19:03Lainaus käyttäjältä: Oksa - 10.11.23 - klo:19:17mut oli kattomassa... se tärkeintä, kaljarahat ansaittu>!!Mä tykkään käytä kattomassa.Nyt kävin kattomassa KOM teatterissa " Nukkekotia" . Oli vietty pohjanmaalle se tarina. Oonko nyt komunisti? 🤣Rahoitit KOMMUNISTISTA teatteria. Se, että oletko kommunisti riippuu siitä, että käytkö vastapainoksi jossakin kesäteatterissa Lapualla tai Kauhavalla. Kommunistisen teatterin hajut neutraloituvat vain siellä.
Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 11.11.23 - klo:19:23Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 11.11.23 - klo:19:03Lainaus käyttäjältä: Oksa - 10.11.23 - klo:19:17mut oli kattomassa... se tärkeintä, kaljarahat ansaittu>!!Mä tykkään käytä kattomassa.Nyt kävin kattomassa KOM teatterissa " Nukkekotia" . Oli vietty pohjanmaalle se tarina. Oonko nyt komunisti? 🤣Rahoitit KOMMUNISTISTA teatteria. Se, että oletko kommunisti riippuu siitä, että käytkö vastapainoksi jossakin kesäteatterissa Lapualla tai Kauhavalla. Kommunistisen teatterin hajut neutraloituvat vain siellä.Kuin sinne vois mennä? Tarttuu tympiä paskan haju.