Mutta sen verran voin tuota juttua avata, joka perustuu vain tilastoihin. Maahanmuuttajat maksavat käytännössä kaikki kulunsa itse. Ei tarvitse persujen osallistua heidän elättämiseensä.
Maahanmuuttajat eivät siis hae tukia ja avustuksia. Olet siis sitä mieltä, että ne ovat turhia, koska maahanmuuttajat maksavat kaikki kulunsa itse? Harmi, etten itse pysty ökyilemään ja lukemaan tuota shokeeraavaa juttua. Sehän sataa suoraan persujen laariin ja helpottaa leikkauksien tekemistä.
Eläkeläinen pystyy pistämään rahaa haisemaan oikein kunnolla. Ei riitä Länsi-Savo -lehti. Pitää pröystäillä Hesarilla. Hesarin tilaaminen on kyllä eräs kovimmista ökyilytavoista ja kuuluu samaan ökyilysarjaan peltojen metsittämisen kanssa.
Voisit vaikka jossain kirjastossa käydä lukemassa tuon jutun. Juttu ei ole toimittajan mielipide, kuten jotkut näkee. Siis lähes kaikki toimittajat vihervassareita jotka vain omia mielipiteitä kirjoittaa persujen mielestä. Sanna Ukkola on sellainen omien mielipiteiden ja aviomiehensä mielipiteiden kirjoittelija.
Hesarissa on Suomen lehdistä tällä hetkellä paras hinta/laatu suhde. Länsisavoa en ole koskaan tilannut, koska ei ole mun aluelehti. Toisekseen nämä paikallislehdet taitaa lähes kaikki Keskisuomalaisen hallussa. Samat tyhjäntoimittajat kirjoittelee jutut kymmeniin lehtiin. Joita sitten samanlaiset tyhmyrit lukee.
Tuokin linkittämäni Hesarin juttu ei ole toimittajalta päivässä syntynyt. Varmaan viikko mennyt tiedon keräämiseen. Liian kallis Keskisuomalaiselle.