Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe itsekehu haisee!  (Luettu 4292 kertaa)

J.D.Hunter

  • Vieras
itsekehu haisee!
Oudon oloista meninkiä tällä saitilla. Poikaset kehuvat isien fergussoneilla. Kuka muka omistaa niin ja niinmonta !
Vanhoja romuja ja uudempia !

Ymmärtäisin jos olisi jotain museotoimintaa tai järjestelmää! mutta satunnaisia mitä puskista löytyy!


KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: itsekehu haisee!
Oudon oloista meninkiä tällä saitilla. Poikaset kehuvat isien fergussoneilla. Kuka muka omistaa niin ja niinmonta !
Vanhoja romuja ja uudempia !

Ymmärtäisin jos olisi jotain museotoimintaa tai järjestelmää! mutta satunnaisia mitä puskista löytyy!




Vai että oikeen peuranmetsästäjä...   ;)
tethering holes to their concave windings

agrobaatos

  • Vieras
Vs: itsekehu haisee!
Oudon oloista meninkiä tällä saitilla. Poikaset kehuvat isien fergussoneilla. Kuka muka omistaa niin ja niinmonta !
Vanhoja romuja ja uudempia !

Ymmärtäisin jos olisi jotain museotoimintaa tai järjestelmää! mutta satunnaisia mitä puskista löytyy!




mikäs toi kuva on...?

kuivettunut rotta kuistin eteen vai...?

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: itsekehu haisee!
Mikähän jauholakki tänne ny ilmesty?Siinä sulle moottorin kuva.rungvisti.http://www.tadiesels.com/images_a/perkins-6-3544.gif
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

J.D.Hunter

  • Vieras
Vs: itsekehu haisee!
Oudon oloista meninkiä tällä saitilla. Poikaset kehuvat isien fergussoneilla. Kuka muka omistaa niin ja niinmonta !
Vanhoja romuja ja uudempia !

Ymmärtäisin jos olisi jotain museotoimintaa tai järjestelmää! mutta satunnaisia mitä puskista löytyy!




kyllä vain. omistamallani valmetrihlalla olen ansioituneesti tänäkin vuonna kaatanu hirviä 2 lehmää ja vasikat päälle. Peuroista en pysty enää lukuapitämmään, sen verran kova on ollut saalissaanto tänä vuona.
Vai että oikeen peuranmetsästäjä...   ;)

J.D.Hunter

  • Vieras
Vs: itsekehu haisee!
Mikähän jauholakki tänne ny ilmesty?Siinä sulle moottorin kuva.rungvisti.http://www.tadiesels.com/images_a/perkins-6-3544.gif

mikö trassseksualinen pervo sää sitten olet?

agrobaatos

  • Vieras
Vs: itsekehu haisee!
Mikähän jauholakki tänne ny ilmesty?Siinä sulle moottorin kuva.rungvisti.http://www.tadiesels.com/images_a/perkins-6-3544.gif

mikö trassseksualinen pervo sää sitten olet?

taitaa olla äijä hiukka laskujohteisessa... ota huikka ja sammu... jooko

J.D.Hunter

  • Vieras
Vs: itsekehu haisee!
Mikähän jauholakki tänne ny ilmesty?Siinä sulle moottorin kuva.rungvisti.http://www.tadiesels.com/images_a/perkins-6-3544.gif

mikö trassseksualinen pervo sää sitten olet?

taitaa olla äijä hiukka laskujohteisessa... ota huikka ja sammu... jooko
LAskee kyllä vain jutujen taso, mutta se ei ole mun vika. poikasten juttuja keskelö yötä meirän fergsonni on jotain.

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: itsekehu haisee!
Ja mulle vattuillaan että oon pääni lyöny bossin pumppuun,mutta nyt saatiin oikeen sekopää tänne.Onko kiväärit ja haulikot ladattuna?Rautaa rajalle meininki päällänsä?
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

agrobaatos

  • Vieras
Vs: itsekehu haisee!
Ja mulle vattuillaan että oon pääni lyöny bossin pumppuun,mutta nyt saatiin oikeen sekopää tänne.Onko kiväärit ja haulikot ladattuna?Rautaa rajalle meininki päällänsä?

Varovasti sitten...

hullut on arvaamattomia...

ei sen puoleen, ei kolmen promillen jyvä osu hahlon kanssa kovin helposti linjaan...

kaenuunkeisari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 515
Vs: itsekehu haisee!
Minuakin oekeen v*ttaa niin perkeleesti nämä omia vehkeitä ylistävät lässyttäjät. Joku roti pitäisi saada tällekin foorumille. Missäköhän modet oikein majailevat ???
Pitäisi ottaa mallia eräästä nuoriso foorumista mallia eli lumitykki.netistä. Paskan jauhajille vaan jäähypenkille miettimään tekosiaan/kirjoituksiaan.

Olen puhunut aamen

J.D.Hunter

  • Vieras
Vs: itsekehu haisee!
Ja mulle vattuillaan että oon pääni lyöny bossin pumppuun,mutta nyt saatiin oikeen sekopää tänne.Onko kiväärit ja haulikot ladattuna?Rautaa rajalle meininki päällänsä?

sinä on pahinta lajia isekehupoika. Jotain iänkaike vanhaa romua hinkaa vaikka vaimo olisihinkkaamista enemmän tarvinnut.
Taisatkin olla impottentti!

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: itsekehu haisee!
Ja mulle vattuillaan että oon pääni lyöny bossin pumppuun,mutta nyt saatiin oikeen sekopää tänne.Onko kiväärit ja haulikot ladattuna?Rautaa rajalle meininki päällänsä?

sinä on pahinta lajia isekehupoika. Jotain iänkaike vanhaa romua hinkaa vaikka vaimo olisihinkkaamista enemmän tarvinnut.
Taisatkin olla impottentti!
Kyllä on sairas kaveri.Ei voi muuta sanoo.jauholakki. :D
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"