Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe keskustapuolueeseen soluttautunut hillotolpan nuolijoita  (Luettu 809 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21952
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009219645.html

Niin kaukana kepu on tällä hetkellä alkiolaisuudesta.
Politiikkaa sinne tänne tonne.
Jos kepulainen puolue tällä hetkellä vasemistolaisempi kuin yksikään vasemmistopuolue, taidetaan olla sivuraiteilla.

Viimeksi muokattu: 23.11.22 - klo:04:31 kirjoittanut Eemeli

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12039
Turhaan itket. Nää on vaan vaaliorganisaatioita. Huonokin saa kannatusta jatkuvasti, jos ei ole kilpailijoita. Päättele itse loput, jos haluat muutosta.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Joku kepun akitaattori mainitsi etteivät ole käytettävissä seuraavassa hallituksessa. Tämä on nyt sitten se viimeinen niitti kepun arkkuun. Kun eivät halua olla päättämässä asioista. Minulla kun on aina ollut se käsitys että eduskuntaan pyrkiessä halutaan osallistua valtakunnan asioiden hoitoon.Kepulainen poliitikko
 ilmoitti jo nyt hyvissä ajoin että kepu ei osallistu valtakunnan pääöksen tekoon. Eiköös tämä ole likimain selvää, että kepulle annetut äänet menevät hukkaan. Mun näkemykseni mukaan menis näin.

Viimeksi muokattu: 23.11.22 - klo:15:58 kirjoittanut Viljelijä evp

Naughtius Maximus

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 874
Joku kepun akitaattori mainitsi etteivät ole käytettävissä seuraavassa hallituksessa. Tämä on nyt sitten se viimeinen niitti kepun arkkuun. Kun eivät halua olla päättämässä asioista. Minulla kun on aina ollut se käsitys että eduskuntaan pyrkiessä halutaan osallistua valtakunnan asioiden hoitoon.Kepulainen poliitikko
 ilmoitti jo nyt hyvissä ajoin että kepu ei osallistu valtakunnan pääöksen tekoon. Eiköös tämä ole likimain selvää, että kepulle annetut äänet menevät hukkaan. Mun näkemykseni mukaan menis näin.
Kummallista itkua. Luulisi, että Evp on iloinen että ensi keväänä pistetään pystyyn kokoomuksen vetämä vihervasemmistohallitus. :D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
eikös jo eemeli epäilly että kk ei lähe hallitukseen huolimatta ääänivyörystä?       oha se hyä että kertovat että ei kannata,  ja voipi äänestää jotain parempaa.      ihan sama kuin nuo puoluetta vaihtavat evustajat!

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
aasi ei ole mikää tyhymä elukka.   se onpi viisas.   

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21952
Joku kepun akitaattori mainitsi etteivät ole käytettävissä seuraavassa hallituksessa. Tämä on nyt sitten se viimeinen niitti kepun arkkuun. Kun eivät halua olla päättämässä asioista. Minulla kun on aina ollut se käsitys että eduskuntaan pyrkiessä halutaan osallistua valtakunnan asioiden hoitoon.Kepulainen poliitikko
 ilmoitti jo nyt hyvissä ajoin että kepu ei osallistu valtakunnan pääöksen tekoon. Eiköös tämä ole likimain selvää, että kepulle annetut äänet menevät hukkaan. Mun näkemykseni mukaan menis näin.
Kummallista itkua. Luulisi, että Evp on iloinen että ensi keväänä pistetään pystyyn kokoomuksen vetämä vihervasemmistohallitus. :D

Sekin parempi kuin nykyinen jossa kepu hillotolppapuolueena, muiden vasemmistoliikkeiden kera ja sanoo bhää bhää bhää.

Naughtius Maximus

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 874
Joku kepun akitaattori mainitsi etteivät ole käytettävissä seuraavassa hallituksessa. Tämä on nyt sitten se viimeinen niitti kepun arkkuun. Kun eivät halua olla päättämässä asioista. Minulla kun on aina ollut se käsitys että eduskuntaan pyrkiessä halutaan osallistua valtakunnan asioiden hoitoon.Kepulainen poliitikko
 ilmoitti jo nyt hyvissä ajoin että kepu ei osallistu valtakunnan pääöksen tekoon. Eiköös tämä ole likimain selvää, että kepulle annetut äänet menevät hukkaan. Mun näkemykseni mukaan menis näin.
Kummallista itkua. Luulisi, että Evp on iloinen että ensi keväänä pistetään pystyyn kokoomuksen vetämä vihervasemmistohallitus. :D

Sekin parempi kuin nykyinen jossa kepu hillotolppapuolueena, muiden vasemmistoliikkeiden kera ja sanoo bhää bhää bhää.
Arvasin, että Eemeli on mielissään kokoomuksen vetämästä vihervasemmistohallituksesta. Se tulee olemaan sopuisa hallitus, jossa kokoomuksella ja vihreillä on yhtenevät suojelu- ja ennallistamistavoitteet. Kepuhan on tapellut niistä koko ajan vihreiden kanssa. Kokoomus bhää-see vihreiden kanssa heti yhteisymmärrykseen. :)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
ja kuin paljun saikaan jyykin hallitus  ??   ei niiiiin hirmu hianoa näyttöä kokoomuksen hallituspolitiikasta..    ja kuin paljon sipilän hallituksessa vaikuttikaan.... ?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
hei,  muistaako kukaan mitä hillotolppaa jyyki/stuipido nuoli???

mooses

  • Vieras


Niin kaukana kokoomusta on tällä hetkellä isänmaallisuuvesta .
Politiikkaa sinne tänne tonne.
Jos kokoomusta  puolue tällä hetkellä vasemistolaisempi kuin yksikään vasemmistopuolue, taidetaan olla sivuraiteilla.Sano mitä sanot Naorattaa

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21952
eikös jo eemeli epäilly että kk ei lähe hallitukseen huolimatta ääänivyörystä?       oha se hyä että kertovat että ei kannata,  ja voipi äänestää jotain parempaa.      ihan sama kuin nuo puoluetta vaihtavat evustajat!

Eiköhän se tule selväksi vaalikampanjassa.
Onko muut valmiita leikkauksiin, vai jatketaanko holtitonta rahanjakoa.
Kyllä talouskasvu hoitaa.