Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ennallistamisasetus????  (Luettu 2362 kertaa)

annuliinunen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 234
Ennallistamisasetus????
Voi kun vielä jotenkin pääsisi Ruotsin kelkkaan mukaan.Sairasta touhua tärkeillä asioilla.Puistattaa tämän hallituksen toiminta.Kohta vaihtuu-onneksi.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12111
Vs: Ennallistamisasetus????
Loistava analyysi tuo sairasta touhua tärkeillä asioilla.Mä uskon aika paljon Orbanin ennustukseen Eu:n romahtamisesta. Unkarilla on kokemusta suunnitelmataloudesta.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4702
Vs: Ennallistamisasetus????
Voi kun vielä jotenkin pääsisi Ruotsin kelkkaan mukaan.Sairasta touhua tärkeillä asioilla.Puistattaa tämän hallituksen toiminta.Kohta vaihtuu-onneksi.

👍👍👍

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22111
Vs: Ennallistamisasetus????
Ei tuo ole EU;n vika vaan kotimaisten toimijoiden.
Miksi muutoin osa Eu-maista ratsastaa koko ajan muiden rahoilla.

Naughtius Maximus

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 874
Vs: Ennallistamisasetus????
Ei tuo ole EU;n vika vaan kotimaisten toimijoiden.
Miksi muutoin osa Eu-maista ratsastaa koko ajan muiden rahoilla.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22111
Vs: Ennallistamisasetus????
Heikoilla eväillä huutelette, jos kepu hallituksessa joka teki likaisen työn.
Ei yksi ihminen parlamentissa kesää tee.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Ennallistamisasetus????
mutta entäs jos tuollanen yks henkilö oliskii hyä puhumaan toisia puolelleen?      aika hyin tuntuu sirpa puhuvan asiansa puolesta.   joksus kuunnellu tuota.        mutta katteellaaaan.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12111
Vs: Ennallistamisasetus????
Ei yksi ihminen parlamentissa kesää tee.
Ainakin kuvan henkilö tekee takatalvea. Missä se mainitsemasi kesän tekijä on ?

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Ennallistamisasetus????

- Älkää saatana valittako. Ennen sotaa minunkin mahani oli näin suuri, mutta kuinkas nyt. -
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Ennallistamisasetus????

- Olen urani aikana tutustunut eri ilmastomalleihin ja laskeskellut, että minun kasvihuonekaasupäästöt vuodessa ovat vain tämän verran. -
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

jeep

  • Vieras
Vs: Ennallistamisasetus????
http://yle.fi/uutiset/74-20003777
Jos tuollaisissa YK:n ilmastokokouksissa puheita pitävät niin onhan se ihan täysin varmaa että Suomi/Suomen hallitus ei voi olla hyväksymättä tuota ennallistamisasetusta. Eihän se niin mene että Suomi vouhottaa itse ilmastopaketteja  muille valtioille, mutta ei sitten itse ole valmis ottamaan muilta valtioilta vastaan mitään vastaavaa kuten tuota ennalllistamisasetusta ;D Pääministeri itse totesi tuolla YK ilmastokokouksessa että. " Tavoitteista on siirryttävä toimiin." Suomi tekee juuri niin kuin Brysselin kuninkaat ja kuningattaret sanoo, Suomi on EU:n mallioppilas. " Ilmaisia lounaita " ei brysselin pyöreässä pöydässä tarjoilla. Entiset siirtomaa hallitsija valtiot on ne jotka edelleen määrää siellä brysselissäkin. Vaalien lähestyessä sitä voi kotimaassa esittää vallan muuta mutta totuus löytyy brysselistä.


http://www.hi3.fi/4.imperialismin-aika/4-1-kilpailu-siirtomaista-alkaa/
Ei oppi ojaan kaada ::)


Oi niitä aikoja kun Suomi oli vielä puolueeton ja itsenäinen valtio virallisesti, vaan ei sekään toisille kelvannut.



" Koiran näkökulmasta

                      Ottakaa esimerkiksi koira ja huo-
                 matkaa, mitä jaloutta ja rohkeutta se
                 osoittaa, kun se huomaa, että sitä elät-
                 tää ihminen,  joka sille on jumalan sijainen."
     
                - Bacon
       

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22111
Vs: Ennallistamisasetus????
http://yle.fi/uutiset/74-20003777
Jos tuollaisissa YK:n ilmastokokouksissa puheita pitävät niin onhan se ihan täysin varmaa että Suomi/Suomen hallitus ei voi olla hyväksymättä tuota ennallistamisasetusta. Eihän se niin mene että Suomi vouhottaa itse ilmastopaketteja  muille valtioille, mutta ei sitten itse ole valmis ottamaan muilta valtioilta vastaan mitään vastaavaa kuten tuota ennalllistamisasetusta ;D Pääministeri itse totesi tuolla YK ilmastokokouksessa että. " Tavoitteista on siirryttävä toimiin." Suomi tekee juuri niin kuin Brysselin kuninkaat ja kuningattaret sanoo, Suomi on EU:n mallioppilas. " Ilmaisia lounaita " ei brysselin pyöreässä pöydässä tarjoilla. Entiset siirtomaa hallitsija valtiot on ne jotka edelleen määrää siellä brysselissäkin. Vaalien lähestyessä sitä voi kotimaassa esittää vallan muuta mutta totuus löytyy brysselistä.


http://www.hi3.fi/4.imperialismin-aika/4-1-kilpailu-siirtomaista-alkaa/
Ei oppi ojaan kaada ::)


Oi niitä aikoja kun Suomi oli vielä puolueeton ja itsenäinen valtio virallisesti, vaan ei sekään toisille kelvannut.



" Koiran näkökulmasta

                      Ottakaa esimerkiksi koira ja huo-
                 matkaa, mitä jaloutta ja rohkeutta se
                 osoittaa, kun se huomaa, että sitä elät-
                 tää ihminen,  joka sille on jumalan sijainen."
     
                - Bacon
       

Hyvä analyysi.
Täällä saitin kepuloiset syyttävät yhtä Kokoomus meppiä ja hallitus jossa kepukin, tekemässä suurempia lehmänkauppoja.

pice

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1077
Vs: Ennallistamisasetus????
http://yle.fi/uutiset/74-20003777
Jos tuollaisissa YK:n ilmastokokouksissa puheita pitävät niin onhan se ihan täysin varmaa että Suomi/Suomen hallitus ei voi olla hyväksymättä tuota ennallistamisasetusta. Eihän se niin mene että Suomi vouhottaa itse ilmastopaketteja  muille valtioille, mutta ei sitten itse ole valmis ottamaan muilta valtioilta vastaan mitään vastaavaa kuten tuota ennalllistamisasetusta ;D Pääministeri itse totesi tuolla YK ilmastokokouksessa että. " Tavoitteista on siirryttävä toimiin." Suomi tekee juuri niin kuin Brysselin kuninkaat ja kuningattaret sanoo, Suomi on EU:n mallioppilas. " Ilmaisia lounaita " ei brysselin pyöreässä pöydässä tarjoilla. Entiset siirtomaa hallitsija valtiot on ne jotka edelleen määrää siellä brysselissäkin. Vaalien lähestyessä sitä voi kotimaassa esittää vallan muuta mutta totuus löytyy brysselistä.


http://www.hi3.fi/4.imperialismin-aika/4-1-kilpailu-siirtomaista-alkaa/
Ei oppi ojaan kaada ::)


Oi niitä aikoja kun Suomi oli vielä puolueeton ja itsenäinen valtio virallisesti, vaan ei sekään toisille kelvannut.



" Koiran näkökulmasta

                      Ottakaa esimerkiksi koira ja huo-
                 matkaa, mitä jaloutta ja rohkeutta se
                 osoittaa, kun se huomaa, että sitä elät-
                 tää ihminen,  joka sille on jumalan sijainen."
     
                - Bacon
       
Eikös metsätalouden tuottama puu ole parasta lääkettä ilmastomuutosta vastaan?
Uusiutuva puu sitoo hiiltä ilmakehästä, korvaa fossiilista energiaa ja fossiilisella energialla valmistettuja materiaaleja.

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Ennallistamisasetus????

- Kävin viime viikolla ihastelemassa kehitystyötä Tansaniassa. Vuokrasin suurlähetystön Land Cruiserin ja nyt siitä puuttuu tämmönen pätkä kardaania. -
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26120
  • vastustan
Vs: Ennallistamisasetus????

- Kävin viime viikolla ihastelemassa kehitystyötä Tansaniassa. Vuokrasin suurlähetystön Land Cruiserin ja nyt siitä puuttuu tämmönen pätkä kardaania. -
mulle tulee aina se lääkäri kaikkonen tuosta mieleen :D :D :D :D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...