Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe minun maatilani..........  (Luettu 3014 kertaa)

jariman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1324
minun maatilani..........
minun maatilani, ohjelmisto tökkii taas , poistoilmoituksen teko ei taaen onnistu,  ohjelmistotuki välttää ,että toimii
eipä vaan toimi    tyhjää laatikkoa vaan tarjoaa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: minun maatilani..........
hyiä on nuo valtion leikkikalut.    ja kuka sen taas maksaa?

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Vs: minun maatilani..........
Ihan hyvin syntymäilmoituksen teko onnistui.Saattaa olla välillä noita ongelmia ettei pelitä.Vanha läppärini ei ole koskaan jutellut MM:n kanssa.

Olafi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 104
Vs: minun maatilani..........
Mites, tällänen huomio tuli tehtyä ettei perusversiossa minun maatilani enään olekkaan vakiomuotoisissa raporteissa huomio listaa siemennetyille. Eli ei ole tulostettavissa "poikimislistaa" lainkaan!
Ennen siinä muistaakseni oli. Sitten kun tuli tehtyä "muokattu raportti" ja siitähän sitten tulikin joku lisäpaketti-maksu...
No, nyt kun ne uusivat taas ohjelmaa ja siitä tuli joku Pro maito versio ja hinta tuntui liian tyyriiltä, niin täytyihän se muuttaa peruversioksi. Vaan ompas varsin karsittu versio se.
Exceliin alettava vääntämään listausta poikivista?

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: minun maatilani..........
Mites, tällänen huomio tuli tehtyä ettei perusversiossa minun maatilani enään olekkaan vakiomuotoisissa raporteissa huomio listaa siemennetyille. Eli ei ole tulostettavissa "poikimislistaa" lainkaan!
Ennen siinä muistaakseni oli. Sitten kun tuli tehtyä "muokattu raportti" ja siitähän sitten tulikin joku lisäpaketti-maksu...
No, nyt kun ne uusivat taas ohjelmaa ja siitä tuli joku Pro maito versio ja hinta tuntui liian tyyriiltä, niin täytyihän se muuttaa peruversioksi. Vaan ompas varsin karsittu versio se.
Exceliin alettava vääntämään listausta poikivista?

Et ole faban asiakas ? Faba mapissa noi poikivat on mielestäni tällaiselle laiskalle helposti saatavilla. Toki ei siellä ne elukat erikseen näy jotka jostain syystä ovat jääneet tyhjiksi, vaikka on siemennetty.

Olafi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 104
Vs: minun maatilani..........
Mites, tällänen huomio tuli tehtyä ettei perusversiossa minun maatilani enään olekkaan vakiomuotoisissa raporteissa huomio listaa siemennetyille. Eli ei ole tulostettavissa "poikimislistaa" lainkaan!
Ennen siinä muistaakseni oli. Sitten kun tuli tehtyä "muokattu raportti" ja siitähän sitten tulikin joku lisäpaketti-maksu...
No, nyt kun ne uusivat taas ohjelmaa ja siitä tuli joku Pro maito versio ja hinta tuntui liian tyyriiltä, niin täytyihän se muuttaa peruversioksi. Vaan ompas varsin karsittu versio se.
Exceliin alettava vääntämään listausta poikivista?

Et ole faban asiakas ? Faba mapissa noi poikivat on mielestäni tällaiselle laiskalle helposti saatavilla. Toki ei siellä ne elukat erikseen näy jotka jostain syystä ovat jääneet tyhjiksi, vaikka on siemennetty.
On kyllä faba mappi juu, mutta aika säälittävää tuo minun maatilani rahastus, että menneet poistamaan vakiomuotoisista raporteista tuon huomiolistan siemennetyille. Vai muistanko väärin. Alkujaan siellä se muistaakseni oli.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: minun maatilani..........
kiva kun ekaks tehää sovellus jonka jokainen joutuu hankkimaan ja sit aletaan vaan pilkkomaan se hinnoiteltaviin osiin..  ja kun yhen kerrankin jotain kokeilet niin heti onkin se lisäosa laskussa esillä..   mistä noista kanssa tietää miten hyin toimii itellä...