Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ministerin nKrsapula  (Luettu 694 kertaa)

mooses

  • Vieras
Ministerin nKrsapula
Seon ollu vissiin pitkäputki bääministerrilläkin ee oo vielläkkää rsapulaaa Aamun lööpit kertoo sen notta ee oo rapulaa Kyllä valtsameyija rietää onko vae ee bääministerrillä rapula Naorasttaa

Cornholio

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1451
  • I'm the Great Cornholio! I need TP for my bunghole
Vs: Ministerin nKrsapula
Ryssäntrolli jeesustelee Marinin juhlimisesta ja itse kirjoittaa joka ainoan kirjoituksensa niin ympärikännissä, että harvat jos mitkään kirjaimet osuvat oikealle kohdalle. Semmoista se ryssäntrollin työnteko eli trollaus on: vodkan voimalla latteuksien jankuttamista. Vodka on liuottanut ne vähäisetkin aivosolut päästä, mitä siellä on joskus mahdollisesti ollut  :D ;D
Born to be Wild, paitsi kotona ja Agronetissä

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65402
Vs: Ministerin nKrsapula
ja kun yrittää vielä rillimakkara sormilla älykännyllä tehä ni jälki on kauhiaa.   ite en ole etes yrittäny lukia noita mikä ei kait ole mikään iso vahinko..

mooses

  • Vieras
Vs: Ministerin nKrsapula
Ryssäntrolli jeesustelee Marinin juhlimisesta ja itse kirjoittaa joka ainoan kirjoituksensa niin ympärikännissä, että harvat jos mitkään kirjaimet osuvat oikealle kohdalle. Semmoista se ryssäntrollin työnteko eli trollaus on: vodkan voimalla latteuksien jankuttamista. Vodka on liuottanut ne vähäisetkin aivosolut päästä, mitä siellä on joskus mahdollisesti ollut  :D ;D

Kun et muuta keksi niin sano vaekka ryssänrolliksi Nato ja Eun nuoleskelija Oot joutunnu niitten holhoukseen Oekeentekevät kun panevat sut holohoukseeen Holohousta sinä juurrkin tarvihtet i Sano mitä sanot Naorattaa

mooses

  • Vieras
Vs: Ministerin nKrsapula
Ryssäntrolli jeesustelee Marinin juhlimisesta ja itse kirjoittaa joka ainoan kirjoituksensa niin ympärikännissä, että harvat jos mitkään kirjaimet osuvat oikealle kohdalle. Semmoista se ryssäntrollin työnteko eli trollaus on: vodkan voimalla latteuksien jankuttamista. Vodka on liuottanut ne vähäisetkin aivosolut päästä, mitä siellä on joskus mahdollisesti ollut  :D ;D

Eehän mooses ookkaa pääministeri Tua juoppo akka on bääministerri ja se voe sammua pilettäesssään Varo kun rysssä hyökk kun bääminisrerri on sammunnu Viina on viisastenjuoma Siksipä sei sovi meän bääministerrille SKilauta hädiss ho lhoojillesi tualle Eu lle tae Natolle   Ja huuta apuva .Notta bääminisrerri ee millää herrää Jyllä holhoojan tehtävä on sillon sinuva aottaa   Sano mitä sanot Nnaorattaa

mooses

  • Vieras
Vs: Ministerin nKrsapula
Ryssäntrolli jeesustelee Marinin juhlimisesta ja itse kirjoittaa joka ainoan kirjoituksensa niin ympärikännissä, että harvat jos mitkään kirjaimet osuvat oikealle kohdalle. Semmoista se ryssäntrollin työnteko eli trollaus on: vodkan voimalla latteuksien jankuttamista. Vodka on liuottanut ne vähäisetkin aivosolut päästä, mitä siellä on joskus mahdollisesti ollut  :D ;D

Sulla sitä ee oo päässäs mitä liuottaa  Bääministerillä sitä ihan vähän on Ee palijo mittää silläkkää Sano mitä sanot Naorattaa