Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sepedeuksen kirjoittamaa vuonna 2012  (Luettu 1878 kertaa)

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4497
Vs: Sepedeuksen kirjoittamaa vuonna 2012
Näin Sepedeus kirjoitti:

"Jos joku olis sanonut mulle vuosi sitten että äänestät homoa pressaksi, niin olisin sanonut" elä hulluja puhu". :D

  Nyt on niin makee tilanne, ettei tätä voi jättää käyttämättä. Tuskin pääsen eläissäni enää äänestämään homo pressaksi. Tässä on elämisen makua."


Voi saaterin Siitari
Täytyy sanoa että persporvarilla on melkoinen pakkomielle tuohon sepeteukseen. Ihmettelen suuresti.

Mut ajattele! Tällä saitilla ei juuri mitään olisi, jos ei tuota mystistä sepeteusta ei olisi.  ;D. On se vaan otus. :o

Osa 224: Sepeteus keskustelee itsensä kanssa.😂😂😂

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: Sepedeuksen kirjoittamaa vuonna 2012
Näin Sepedeus kirjoitti:

"Jos joku olis sanonut mulle vuosi sitten että äänestät homoa pressaksi, niin olisin sanonut" elä hulluja puhu". :D

  Nyt on niin makee tilanne, ettei tätä voi jättää käyttämättä. Tuskin pääsen eläissäni enää äänestämään homo pressaksi. Tässä on elämisen makua."


Voi saaterin Siitari
Täytyy sanoa että persporvarilla on melkoinen pakkomielle tuohon sepeteukseen. Ihmettelen suuresti.

Mut ajattele! Tällä saitilla ei juuri mitään olisi, jos ei tuota mystistä sepeteusta ei olisi.  ;D. On se vaan otus. :o
Täytyy sanoa että sepedeus on merkkihenkilö tällä palstalla vaikka on ollut kirjoittelematta jo tovin aikaa. Tai persporvarille  hänestä on tullut oikein märkä päivä ja jopa yöuni, ei enää muuta osaa ajatella kuin sepe sitä sepe tätä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Sepedeuksen kirjoittamaa vuonna 2012
mut onko iha hyä et sossu kirjuuttaa iha mitä vaan?    sepe ei ihan muista mitä kirjuutti aiemmin..       miuta se ainakii riepoo..

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: Sepedeuksen kirjoittamaa vuonna 2012
mut onko iha hyä et sossu kirjuuttaa iha mitä vaan?    sepe ei ihan muista mitä kirjuutti aiemmin..       miuta se ainakii riepoo..
ai niin sullehan tuo sepe myös on ollut sellanen nilvimisen kohde, mistä lie johtuu.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4497
Vs: Sepedeuksen kirjoittamaa vuonna 2012
mut onko iha hyä et sossu kirjuuttaa iha mitä vaan?    sepe ei ihan muista mitä kirjuutti aiemmin..       miuta se ainakii riepoo..
ai niin sullehan tuo sepe myös on ollut sellanen nilvimisen kohde, mistä lie johtuu.

Mitäs kummitus?👻👻👻

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Sepedeuksen kirjoittamaa vuonna 2012
eikös keskustelu ole sit eri näkemysten julkituontia?   jos jokainen vain myötäilisi ja nuolisi niin täähän olisi vasepuukki.   

Valtraman

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 930
Vs: Sepedeuksen kirjoittamaa vuonna 2012
eikös keskustelu ole sit eri näkemysten julkituontia?   jos jokainen vain myötäilisi ja nuolisi niin täähän olisi vasepuukki.

Kyllä, mutta agrossa eri mielipiteitä ei sallita.
Esim. meillä on hyvä hallitus, nostaa karvat pystyyn monilla ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Sepedeuksen kirjoittamaa vuonna 2012
miten niiin ei sallita???   jos joku ei ole samaa mieltä siun kanssa ei ole samaa kuin kielletty asia.      miäki oon eri mieltä monesta asiasta siun kanssa..   ja silti kirjuutan etelleen.   ilman poistamista.

Valtraman

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 930
Vs: Sepedeuksen kirjoittamaa vuonna 2012
miten niiin ei sallita???   jos joku ei ole samaa mieltä siun kanssa ei ole samaa kuin kielletty asia.      miäki oon eri mieltä monesta asiasta siun kanssa..   ja silti kirjuutan etelleen.   ilman poistamista.

Oksa kirjoittaa sitä samaa kirurgiaa mitä voi lukea maaseudun menneisyyden uutisten kommentti osioista.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: Sepedeuksen kirjoittamaa vuonna 2012
Liturgiaa, oksa haukkuu sepeä ja eemeliä koska tällä palstalla on se tyyli, samoin kokoomus saa osansa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Sepedeuksen kirjoittamaa vuonna 2012
ja kepukin saa osansa.    mutta hyinhä siultakii onnistuu tuo miun moittiminen.   pata kattilaa jne...

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: Sepedeuksen kirjoittamaa vuonna 2012
jaahas, onko se haukkumista jos kommentoin kirjoitukseesi, älä unta nää sitä se ei ole, et tiedä haukkumisesta mitään jos kirjoitukseni sitä ovat.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4497
Vs: Sepedeuksen kirjoittamaa vuonna 2012
miten niiin ei sallita???   jos joku ei ole samaa mieltä siun kanssa ei ole samaa kuin kielletty asia.      miäki oon eri mieltä monesta asiasta siun kanssa..   ja silti kirjuutan etelleen.   ilman poistamista.

Oksa kirjoittaa sitä samaa kirurgiaa mitä voi lukea maaseudun menneisyyden uutisten kommentti osioista.

Kirurgiaa...😂😂😂😂😂😂😂😂😂



No...tirsk....



No, Sepe kirjoittaa sitä samaa...kirurgiaa...mitä sosialistilehdet ...

Kirurgiaa...😁😁😁🤣🤣🤣

Viimeksi muokattu: 05.08.22 - klo:09:45 kirjoittanut Perussuomalainen porvari

Apilas Jr.

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2302
Vs: Sepedeuksen kirjoittamaa vuonna 2012
Näin Sepedeus kirjoitti:

"Jos joku olis sanonut mulle vuosi sitten että äänestät homoa pressaksi, niin olisin sanonut" elä hulluja puhu". :D

  Nyt on niin makee tilanne, ettei tätä voi jättää käyttämättä. Tuskin pääsen eläissäni enää äänestämään homo pressaksi. Tässä on elämisen makua."


Voi saaterin Siitari
Täytyy sanoa että persporvarilla on melkoinen pakkomielle tuohon sepeteukseen. Ihmettelen suuresti.

Mut ajattele! Tällä saitilla ei juuri mitään olisi, jos ei tuota mystistä sepeteusta ei olisi.  ;D. On se vaan otus. :o
Täytyy sanoa että sepedeus on merkkihenkilö tällä palstalla vaikka on ollut kirjoittelematta jo tovin aikaa. Tai persporvarille  hänestä on tullut oikein märkä päivä ja jopa yöuni, ei enää muuta osaa ajatella kuin sepe sitä sepe tätä.

Joku keittiötsygologi voisi vetää tuosta käytöksestä johtopäätöksiä, mutta kukapa minä olen ketään tuomitsemaan.   ::)
"How dare you godless bastards step on my land?
How dare you touch my daughters and sons?
This will be your last steps, unless you turn
Put your two-headed eagle in your arse and run!"

                                          -Ignea-

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4497
Vs: Sepedeuksen kirjoittamaa vuonna 2012
Näin Sepedeus kirjoitti:

"Jos joku olis sanonut mulle vuosi sitten että äänestät homoa pressaksi, niin olisin sanonut" elä hulluja puhu". :D

  Nyt on niin makee tilanne, ettei tätä voi jättää käyttämättä. Tuskin pääsen eläissäni enää äänestämään homo pressaksi. Tässä on elämisen makua."


Voi saaterin Siitari
Täytyy sanoa että persporvarilla on melkoinen pakkomielle tuohon sepeteukseen. Ihmettelen suuresti.

Mut ajattele! Tällä saitilla ei juuri mitään olisi, jos ei tuota mystistä sepeteusta ei olisi.  ;D. On se vaan otus. :o
Täytyy sanoa että sepedeus on merkkihenkilö tällä palstalla vaikka on ollut kirjoittelematta jo tovin aikaa. Tai persporvarille  hänestä on tullut oikein märkä päivä ja jopa yöuni, ei enää muuta osaa ajatella kuin sepe sitä sepe tätä.

Joku keittiötsygologi voisi vetää tuosta käytöksestä johtopäätöksiä, mutta kukapa minä olen ketään tuomitsemaan.   ::)

No, et todellakaan ole. Kerrankin olet oikeassa.🤣🤣🤣