Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe välit.vasikka  (Luettu 3521 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
välit.vasikka
ruokailuvirasto laittoi uutet korvamerkit mutta eipä ole kuulunu noita  vasikkakortteja vielä.   piakkoin pitäis saaha kaks sonnipoikaa välitykseen;   miten nuo hoituu nykymenolla?      kyyti jo tilattu.

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Vs: välit.vasikka
Tarjosin Atrianmiehelle,ei huolinut.Olisi kuulemma hyvä olla jonkinlainen kortti,mutta tällä hetkellä ei pakkoa ole ja osallekkan ei oteta.Niin ja nautarekisteriuudistus on pyllystä,huonosti valmisteltu.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9603
Vs: välit.vasikka
Minun maatilasta nykyään taas löytyy kohta vasikkakortti. Mutta tosiaan keväällä välityskuski sanoi että vasikkakortti ei enää ole käytössä, joten opin kerrasta  ;D,

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: välit.vasikka
mitä opit?          pitänee soittaa lihahietaselle huomena...

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9603
Vs: välit.vasikka
mitä opit?          pitänee soittaa lihahietaselle huomena...

Niin sen että mikä ei ole pakollista on turhaa. Eli enää en vasikka korttia tulostele ( vaikka se tulikin takaisin mm ohjelmaan).

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: välit.vasikka
heh, hyin lähti sonnit.   naurettiin kuskin kans ku toisella kortti ja toisella paperille kirjattu asiat.     ja kun nuo vuos takasin vasikkakortit oli elin tärkeitä.    lie jonkun mul..kun mielestä!

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9603
Vs: välit.vasikka
Vasikka kortti ei ikinä ole ollut virallinen asiakirja. Joskus vuonna miekka ja kirves mulle oli tulos vasikka auto ja mää en löytänyt niille kortteja . Niiden muistaakseni silloin piti siihen aikaan  olla korvis pussissa lähetetyt, mutta ei ollut. Laskentakeskuksesta silloin jo sanottiin että ei estä vasikan myymistä niiden puute.

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Vs: välit.vasikka
Vasikka kortti ei ikinä ole ollut virallinen asiakirja. Joskus vuonna miekka ja kirves mulle oli tulos vasikka auto ja mää en löytänyt niille kortteja . Niiden muistaakseni silloin piti siihen aikaan  olla korvis pussissa lähetetyt, mutta ei ollut. Laskentakeskuksesta silloin jo sanottiin että ei estä vasikan myymistä niiden puute.
Mulla meni toisen vasikan kortilla vasikka välitykseen.Vaihdettiin ostajan kanssa kortteja postin kautta.Menee niitä kyllä vasikoita välitykseen varmaankin toisen vasikan tiedoillakin...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: välit.vasikka
ja miulla huomasin et emon tietoillakii joku yrittää...   mut ruokavirasto korjas..