Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuikke  (Luettu 2389 kertaa)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Kuikke
Kuiken etukuormaaaja teki julukisen tenän, eikä ennää nosta aisoja, laskee ja kauhan taitto onnistuu. Taappäen vejettäessä vipu on ihan lepsu. Onko vaijjeri poikki vai löysänny irti?
Elämä on parasta kometiijjaa

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9602
Vs: Kuikke
Kuiken etukuormaaaja teki julukisen tenän, eikä ennää nosta aisoja, laskee ja kauhan taitto onnistuu. Taappäen vejettäessä vipu on ihan lepsu. Onko vaijjeri poikki vai löysänny irti?

Se peijoonin kuori on päässyt luiskahtamaan. Joskus oli jossain ketjussa korjaus (viilaus) neuvoja joilla minä en ainakaan saanut sitä pysymään paikallaan. Lemmari virityksellä on nyt molemmat kuoret.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: Kuikke
iteppähän tuohon jo vastasit, joten hoiteleppa kuntoon. Tai totee sitte hemestin kans temutessa " ei oo välijän voittanutta".

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Kuikke
Poikki oli vaijjeri, vaha irti ja kiireenvilikkaa Kuusamoon uutta hakemaan. On se ny taas kunnossa, paetsi että sain poikki se lohkon pulti, saa nähä pyssyykö rautalangalla viikkoakaa
Elämä on parasta kometiijjaa

/c

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 40
Vs: Kuikke
Kuiken etukuormaaaja teki julukisen tenän, eikä ennää nosta aisoja, laskee ja kauhan taitto onnistuu. Taappäen vejettäessä vipu on ihan lepsu. Onko vaijjeri poikki vai löysänny irti?

Se peijoonin kuori on päässyt luiskahtamaan. Joskus oli jossain ketjussa korjaus (viilaus) neuvoja joilla minä en ainakaan saanut sitä pysymään paikallaan. Lemmari virityksellä on nyt molemmat kuoret.

Heinon ongelmaan ei tämä auta, koska hänellä oli jänne poikki sieltä, itse olen saanut vaijeriasennelman tiukaksi kaljatölkistä leikkatuilla suikaleilla. Kannattaa käyttää laivapurkkeja, jottei pantti mene hukkaan. :-X

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Kuikke
On Heinon kuormaajassae tuotae vikkaa, oon pannu lemmarin vaijjerin ympärille ja sitte köytelly paimenlangalla tiukalle. Toemiihan tuo
Elämä on parasta kometiijjaa

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4497
Vs: Kuikke
Kuiken etukuormaaaja teki julukisen tenän, eikä ennää nosta aisoja, laskee ja kauhan taitto onnistuu. Taappäen vejettäessä vipu on ihan lepsu. Onko vaijjeri poikki vai löysänny irti?

Se peijoonin kuori on päässyt luiskahtamaan. Joskus oli jossain ketjussa korjaus (viilaus) neuvoja joilla minä en ainakaan saanut sitä pysymään paikallaan. Lemmari virityksellä on nyt molemmat kuoret.

Heinon ongelmaan ei tämä auta, koska hänellä oli jänne poikki sieltä,

😁😁
https://youtu.be/h83vwt4Z0Eo

Kohta 1:30