Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Suomen todellinen puolustuskyky  (Luettu 973 kertaa)

Rakkine

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2330
  • Moon oikees, soot vääräs.
Suomen todellinen puolustuskyky
Mietin vaan että...kun asiantuntijatkin aina kehuu, miten hyvä kyky meillä on puolustaa Suomea viholliselta, eli käytännössä Ryssiä vastaan, niin mitenköhän asian laita todellisuudessa, käytännössä oikein on?
Meillähän ei ole varsinaisia ammattisotilaita, ellei sellaisiksi lasketa puolustusvoimien vakinaisessa palveluksessa olevaa henkilöstöä,mutta he ei ole sitä varsinaista tykinruokaa. Meillä on varusmiehet ja reserviläiset, ja heitä vastassa on sitten ryssän armeijan kokeneet ammattisotilaat, kyllä heillä ryssillä niitä riittää, vaikka iso osa onkin nyt kiinni hommissa Ukrainassa, mutta kun se sota loppuu, joutaa he tappelemaan suomalaisia vastaan.
Kun suomalaiset siloposkivarusmiehet ja pulskat reserviläiset käy tappelemaan ammattisotilaita vastaan, niin pelkään että huonosti käy....siis suomalaisille.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9770
Vs: Suomen todellinen puolustuskyky
Mä pelekään ihan samaa. Itte ainakin oon niin raihnaanen, että musta ei oo enää mihinkään. Vaikka iän  puolesta kait vielä käsky vois käyrä.

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3509
Vs: Suomen todellinen puolustuskyky
Ja sit meil on vielä tämmönen kapteeni. :o

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3406
Vs: Suomen todellinen puolustuskyky
Tjaah, rakkineella ei sitte ole motivaatiota. On Ns.käpykaartilainen. Se mitä olen asian kanssa ollut tekemisissä asia ei ole noin.

Rakkine

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2330
  • Moon oikees, soot vääräs.
Vs: Suomen todellinen puolustuskyky
Tjaah, rakkineella ei sitte ole motivaatiota. On Ns.käpykaartilainen. Se mitä olen asian kanssa ollut tekemisissä asia ei ole noin.

Kuules matoperse, sä et kenenkään motivaatioista  tiedä yhtään mitään, joten painu hevonperseeseen.

Mietin vaan, että...

  • Vieras
Vs: Suomen todellinen puolustuskyky
Tjaah, rakkineella ei sitte ole motivaatiota. On Ns.käpykaartilainen. Se mitä olen asian kanssa ollut tekemisissä asia ei ole noin.

Kuules matoperse, sä et kenenkään motivaatioista  tiedä yhtään mitään, joten painu hevonperseeseen.

😁😁😁👍👍👍

Tai Pekan perseeseen. 😁😁😁

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26122
  • vastustan
Vs: Suomen todellinen puolustuskyky
palstan pstk-miehestä ei ainakaan ole kuulunut viikkokausiin mitään joten toivotaan ethä ukraenalaiset pitää vielä venäläiset kiireisenä :'( :'( :'( :'(

missähän hää mahtaa luurata, ois syytä ilmoittautua palvelukseen näin kriisiaikana :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Suomen todellinen puolustuskyky
Ja sit meil on vielä tämmönen kapteeni.

Mutta eiköös Sepputeus ole siwari,,,,,,?    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."