Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Konkurssi on vaihtoehto  (Luettu 294179 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Konkurssi on vaihtoehto
Moni navetta täytetään nykyään "lihahiehoilla" ja se on tuhon tie.

läheltäseurannut

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2
Vs: Konkurssi on vaihtoehto
Lehmiä on lähtenyt tietääkseni sata kun siirryttiin lavalista
lelyyn. Tiedä sitten mistä johtuu?
Ennen nykyisten yrittäjien aloittamista tilaa pyöritti konkurssipesä
melkein puoli vuotta.
Ai niin ja oli siellä ennenkin lypsetty yli kahta tonnia robotilla tosin
lavalilla.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Konkurssi on vaihtoehto
Oisko ollut konekannan vaihtoon ja eläinten poistoon suurin syy se että saadaan käyttöpääomaa tilalle poistettavista eläimistä ja maksaahan yhden vms:ssän myyntihinnalla 1 lelyn 10 kk vuokran. Sinnehän on äkkiä laskettuna laitettu 1 miljoonalla eurolla uutta konekalustoa ja rakennuksia.
3 robottia a 170000€ sis.alv ruokinta järjestelmä mattokuletinta ja täyttöpöytää vaille uudet, slalom lannan poisto, uudet raapat lanta ritilöille, uudet betoniset lietesäiliöt kun ympäristö keskus ei kumialtaita olllut hyväksynyt ja ulkorehusiilot oli siiretty lähemmäksi navettaa.

Kummasti pankkitilä piristää 100000€ lihatili.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Konkurssi on vaihtoehto


Kummasti pankkitilä piristää 100000€ lihatili.
[/quote]

  Pankkitili olis ollut paljon pirteämpi alun alkaen C-alueella..

Timon

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 488
Vs: Konkurssi on vaihtoehto
Miten niin???Kiintiöitten ostoon olisi mennyt muutama satatuhatta enemmän ja investointitukikin olisi ollut 10% pienempi.
Eiköhän Vms:sien vaihtuminen Lelyihin johtunut lähinnä siitä,jotta Vemssit olivat liisinkikoneita ja vuokra-aika päättyi.Aika erikoista mun mielestä olisi ollut,jos Onni & kumppanit olisivat jatkaneet sinisillä.

Viimeksi muokattu: 20.10.10 - klo:13:27 kirjoittanut Timon

Carlosi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 325
Vs: Konkurssi on vaihtoehto
Eikös tuosta jutusta jokainen lukutaitoinen voi lukea ihan itse että kun robotit vaihdettiin niin samalla sen ryhmästä vähennettiin lehmiä jotta saatiin paskakoneet reilaan. Olis se aika jännä jos nhk keskuksen omistamassa navetassa ei lypsäisi lely. Niin tai näin niin ihan luotettavasta lähteestä itsekin kuulin tosta yhdestä vms:stä siellä.. :-\

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Konkurssi on vaihtoehto
Eikös tuosta jutusta jokainen lukutaitoinen voi lukea ihan itse että kun robotit vaihdettiin niin samalla sen ryhmästä vähennettiin lehmiä jotta saatiin paskakoneet reilaan. Olis se aika jännä jos nhk keskuksen omistamassa navetassa ei lypsäisi lely. Niin tai näin niin ihan luotettavasta lähteestä itsekin kuulin tosta yhdestä vms:stä siellä.. :-\

niinpä  ;D

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: Konkurssi on vaihtoehto
Eikös tuosta jutusta jokainen lukutaitoinen voi lukea ihan itse että kun robotit vaihdettiin niin samalla sen ryhmästä vähennettiin lehmiä jotta saatiin paskakoneet reilaan. Olis se aika jännä jos nhk keskuksen omistamassa navetassa ei lypsäisi lely. Niin tai näin niin ihan luotettavasta lähteestä itsekin kuulin tosta yhdestä vms:stä siellä.. :-\
VMS on persiistä ja syvältä, joka muuta väittää saa syödä omaa paskaansa  ;D
ja pohjoiset päälle..

Arska

  • Vieras
Vs: Konkurssi on vaihtoehto
Eikös tuosta jutusta jokainen lukutaitoinen voi lukea ihan itse että kun robotit vaihdettiin niin samalla sen ryhmästä vähennettiin lehmiä jotta saatiin paskakoneet reilaan. Olis se aika jännä jos nhk keskuksen omistamassa navetassa ei lypsäisi lely. Niin tai näin niin ihan luotettavasta lähteestä itsekin kuulin tosta yhdestä vms:stä siellä.. :-\
VMS on persiistä ja syvältä, joka muuta väittää saa syödä omaa paskaansa  ;D

Kootut Hl:n asiantuntijalausunnot vol. 357.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12203
  • Virolaista kiitos!
Vs: Konkurssi on vaihtoehto
Mun ropotti on paras!  :D

Kukahan sen ekan navetan oli muuten suunnitellut, jos kaikki oli niin perseellään kuin lehtijutussa kerrottiin.

Fuller

  • Vieras
Vs: Konkurssi on vaihtoehto
Ettei oli ollut maapelto suunnitellut, en tiedä. Surullinen juttu kaikenkaikkiaan konkurssi. Olisiko siinä suunnittelijat/myyntihenkilöt vieneet rakennuttajaa oman tahdon mukaan.

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Konkurssi on vaihtoehto
Mun ropotti on paras!  :D

Kukahan sen ekan navetan oli muuten suunnitellut, jos kaikki oli niin perseellään kuin lehtijutussa kerrottiin.
http://www.digipaper.fi/maatilanpirkka/3439/index.php?pgnumb=48
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Timon

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 488
Vs: Konkurssi on vaihtoehto
Mitähän me Vemssin omistajat olemme Hl:lle tehneet,kun meidän pitäisi paskaa alkaa syödä.Kun nyt ei vaan olisi joku murkkuikäinen nimimerkin takana? ???

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Konkurssi on vaihtoehto
Jutussa mainitiin aiemmin että lannanpoisto ei toiminut, joka paikka paskaa täynnä. Sitten maidon laadun parantuminen oli kuitenkin vain ropottimerkistä kiinni... Nää on näitä mainosjuttuja

ja varsinkin tän nhk-keskuksen mainoksiin pitää suhtautua erittäin kriittisesti.

ei se lelyn robotti tee ketään autuaaksi vaikka näin annetaan ymmärtää.

Fuller

  • Vieras
Vs: Konkurssi on vaihtoehto
Monessa,monessa asiassa olen huomannut ko.keskuksen asioiden olevan tuulesta temmattuja. Aiemminhan ko. virman nimi oli nh-keskus ja se nimi tuli siitä kun eka-miehet myivät nh pyöröpaalaimia jotka olivat maailmanparantajia siihen aikaan.
Monta tarinaa voisin kertoa ja kerronkin tuon keskuksen metkuista. Teki muuten tuo keskus koneen jolla ei tee yhtään mitään jne.