Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Myel  (Luettu 4214 kertaa)

iiro v

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Myel
Oliko se niin että mela ilmoittaa maksut suoraan verottajalle, eikä niitä itse tarvitse ilmoittaa?

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Myel
Tarkotatko päivärahoja vai sinun maksamia laskuja?
Elämä on parasta kometiijjaa

iiro v

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: Myel
Maksut

iiro v

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: Myel
Eli omat maksamani laskut.

Rakkine

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2267
  • Moon oikees, soot vääräs.
Vs: Myel
Nehän on maatalouden menoja, siis MYEL ja MATA-maksut ja ilmoitetaan 2-lomakkeella maatalouden menoina ja kirjanpidossa laitetaan omalle menotilille, noin minä ne olen käsitellyt verotuksessa.

iiro v

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: Myel
Viimevuonna tuli melalta kirje että he ilmoittavat kaikki maksut suoraan verottajalle, ymmärsin että myös minun maksamani. No niin v....u sentään, mites pystyykö nää 2020 maksamani maksut vielä jollai systeemillä vähentää verotuksessa?

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7358
  • Never Trust a Hippy
Vs: Myel
Viimevuonna tuli melalta kirje että he ilmoittavat kaikki maksut suoraan verottajalle, ymmärsin että myös minun maksamani. No niin v....u sentään, mites pystyykö nää 2020 maksamani maksut vielä jollai systeemillä vähentää verotuksessa?
Ei.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12038
Vs: Myel
'Verotuksen oikaisu on tehtävä viiden vuoden kuluessa verotuksen päättymistä seuraavan vuoden alusta'. Rustaat oikaisuhakemuksen.

https://www.vero.fi/syventavat-vero-ohjeet/ohje-hakusivu/48836/verotuksen_oikaisemine/#verotuksen-oikaisu-verovelvollisen-hyv%C3%A4ksi

Härö

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
Vs: Myel
Nehän on maatalouden menoja, siis MYEL ja MATA-maksut ja ilmoitetaan 2-lomakkeella maatalouden menoina ja kirjanpidossa laitetaan omalle menotilille, noin minä ne olen käsitellyt verotuksessa.

Myel maksut  voi myös vähentää henkilökohtaisella veroilmoituksella, tällä tapaa maatalouden tulos jää myel maksun verran suuremmaksi ja maatalouden yrittäjävähennys
kasvaa.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Myel
Viimevuonna tuli melalta kirje että he ilmoittavat kaikki maksut suoraan verottajalle, ymmärsin että myös minun maksamani. No niin v....u sentään, mites pystyykö nää 2020 maksamani maksut vielä jollai systeemillä vähentää verotuksessa?

Eiköhän siihen pysty hakemaan muutosta, muistaakseni viis vuotta aikaa
Elämä on parasta kometiijjaa

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Myel
Viimevuonna tuli melalta kirje että he ilmoittavat kaikki maksut suoraan verottajalle, ymmärsin että myös minun maksamani. No niin v....u sentään, mites pystyykö nää 2020 maksamani maksut vielä jollai systeemillä vähentää verotuksessa?

Nuo melan ilimottamat tarkottaa mahollisia sairaspäivärahoja ja eläkkeitä, tuloja siis
Elämä on parasta kometiijjaa

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Elämä on parasta kometiijjaa

iiro v

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: Myel
Seuraava kysymys:pystyikö myelit vähentää metsätalouden veroilmoituksessa, vai vaan 1 tai 2 lomakkeella?

iiro v

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: Myel
Itse itselleni vastaten veronmaksajat.fi sivuston mukaan käy 2c ilmoitukseen. Ja kattokaahan melan sivut myel maksun vähentämisestä verotuksessa     
"Tietopaketti mela turvasta".?????????