Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kertokaapa sitten kepun saavutukset maatalouden saralla  (Luettu 1982 kertaa)

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kun tuntuu joillekin olevan tärkeää saada Kokoomus kantamaan vastuuta kepun saamattomuudesta ja politiikasta.
Samalla voitte lisätä Kokoomuksen tekemät virheet maatalouspolitiikassa.

mooses

• Vieras
Kun tuntuu joillekin olevan tärkeää saada Kokoomus kantamaan vastuuta kepun saamattomuudesta ja politiikasta.
Samalla voitte lisätä Kokoomuksen tekemät virheet maatalouspolitiikassa.

Kokomusta on tehny uransa aekana niin palijo virhheitä notta niitä ee voe kukkaa kertoa.Täh.

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Taitaa kepun positiiviset saavutukset olla vielä lyhkäisempi kuin Kokoomuksen.

Mietin vaan, että...

• Vieras

Mikä muka voisi olla nollaa vähemmän?

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja kyl kepu ois tehny vaikka mitä maatalouten eteen mutta aina löytyy joku joka pistää kampoihin ja monta alotetta jääny toteutumatta.   missä lie vika?                    oisko nykypäivä saanu kansan toisiin ajatuksiin?

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja kyl kepu ois tehny vaikka mitä maatalouten eteen mutta aina löytyy joku joka pistää kampoihin ja monta alotetta jääny toteutumatta.   missä lie vika?                    oisko nykypäivä saanu kansan toisiin ajatuksiin?

Suomi olis konkurssissa jos kaikki Lepän visiot olis toteutettu. Onneksi ymmärsi heittää hanskat kehään.

Mietin vaan, että...

• Vieras

Suomi olis konkurssissa jos kaikki Lepän visiot olis toteutettu. Onneksi ymmärsi heittää hanskat kehään.

Suomi on kohta konkurssissa, eikä tyttelit tee muuta kuin ottavat lisää velkaa.

www.velkakello.fi

mooses

• Vieras

Kepun ja Kokoomustan saavutukset .Niillä on ero kun yöllä ja päivällä.Kokoomustan synkkä yö.

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
No mitkä ne sitten ovat, ei riitä että kepu äänestää Rinnettä.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
kohtaa taas eemeli kuitenkin parkaisee liikennevalojen alimman lampun väriisenä....

euroopan paras tuottajahinta, euroopan parhaat tuet  ;) :D ;D 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Myönnät sen jo itsekin, kepulainen maatalouspolitiikka ollut vain valiolaista maitopolitiikkaa, mutta kun jokainen tietää
ettei kannettu vesi kaivossa pysy, on lopptulos monella tilalla konkurssi ja hukkaan heitetty taloudellinen panostus.

mooses

• Vieras

Sinä oot kannattannu Rinnettä Kepulaeset ee tierääkseni oo. Jos sulla on jotaki  muuta tietoa nin kerroppa se meillekki.Täh.

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Niin sinä uhoot, peittelet kun äänestät itse rinnettä.
Odotamme enää kaapista ulostuloasi.

mooses

• Vieras
Niin sinä uhoot, peittelet kun äänestät itse rinnettä.
Odotamme enää kaapista ulostuloasi.

Muista miten sinä kehotit äänestämmään Rinnettä Minä en sitä koskaa tee en ikinä Sei sulle kuluu sulle ketä minä äänestän Sano mitä sanot ja usko huvikses .En minä täällä siitä lörpöttele niin kun sinä teet. Poes se minusta.

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Itse äänestät rinnettä mutta kepuloiseen tapaan senkin laitat muiden syyksi.
Ja sinulle rinteen äänestäminen onkin hyvä vaihtoehto.
Pikkasen oikeistolaisempaa ajatusta kuin jos äänestäisit kepuliehdokasta