Olen kyllä pikkusen samaa mieltä Eemelin kanssa, et tyhmin jää taloa pitämään.
Harvinaista itsekritiikkiä Eemeliltä ja sinulta Eläkelläisviljelijä

Minä olen eläkeläisviljelijä. Pellot kasvaa puuta. Viisastuin!! Eemelistä en tiedä onko viisatunut. Kaiken lisäksi minä en ole mitään perinyt. Kaikki rahalla ostettu.
Kun mollasit isännyyttä, niin tarjosit kiintoisan tirkistysreiän siihen, millä lailla näet itsesi ja oman toimintasi. Eemelillä on sama juttu.
Niin olen monesti kertonut että Kekkoslandian diktatuuri on syy miksi sotkeennuin viljelijäksi. Piti käydä maatalous lautakunnan kuulustelussa kepaanko viljelijäksi. Kepun mielestä ei. Kokoomus, SDP, SKDL kyllä.
Kun 1995 Suomi vapautui diktatuurista, niin minäkin vapauduin. 
Onko nyt hyvä selitys? Vai haluatko lisää.
Sepolle tankattiin kommunistien illanistujaisissa kerta toisensa jälkeen päähän, että maajussit kyllä tienaavat paljon rahaa ja pienellä työllä. Ja yhteiskunta elättää heidät. Viikko keväällä, kaksi syksyllä.
Pikkuhiljaa Sepon päähän piintyi ajatus, että hänkin tahtoo päästä tuohon etuoikeutettujen paariaan mukaan. Seppo osti pikkutilan ja....kas, menikin v1tuiksi. Asiat eivät olleetkaan niin kuin toverit olivat kertoneet.
Nyt Sepon peltopläntit kasvavat pajua ja Seppo ulisee netissä päivittäin kateuttaan maanviljelijöitä kohtaan.
Niitä jotka ovat ahkeria ja osaavat.
Seppo osaa olla vain kateellinen sosialisti.
😎😎😎