Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe sputnic  (Luettu 3755 kertaa)

TS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
sputnic
Eli onko kenelläkään kokemuksia SKTn myymästä rehunjakovaunusta? Itselle ainakin ihan tuntematon merkki Rioh. Näyttäs olevan tanskalaisten tekeleitä. On se tää maatalous menny ihan avaruus touhuks ku astronautti lypsää ja sputnikki liitelee ruokintapöydällä  ;D ;D

SomeBody77

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: sputnic
Eli onko kenelläkään kokemuksia SKTn myymästä rehunjakovaunusta? Itselle ainakin ihan tuntematon merkki Rioh. Näyttäs olevan tanskalaisten tekeleitä. On se tää maatalous menny ihan avaruus touhuks ku astronautti lypsää ja sputnikki liitelee ruokintapöydällä  ;D ;D
Nimimerkki JiiWee voi kertoa tästä laitteesta ja sen myyjästä pienen pätkän...  ;D :D 8)
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

SKF

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Nimimerkki JiiWee voi kertoa tästä laitteesta ja sen myyjästä pienen pätkän...  ;D :D 8)
[/quote] viimmesestä vai sitä erellisestä?

SomeBody77

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

viimmesestä vai sitä erellisestä?
[/quote]
Mä en tiedä niin tarkkaan. Siksi JW vois kertoo. Mä oon saanu tiedon niin monen välikäden kautta, että asiat on voineet paisua. Nimi jäi vaan mieleen...

Negatiivi

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
siikaisista kannattaa kysyä käyttökokemuksia.http://www.vanhatalonholstein.fi/

SKF

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mä en tiedä niin tarkkaan. Siksi JW vois kertoo. Mä oon saanu tiedon niin monen välikäden kautta, että asiat on voineet paisua. Nimi jäi vaan mieleen...
[/quote]
Alakaako nimi j kirijaamella?

SomeBody77

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Alakaako nimi j kirijaamella?
[/quote]
Sekä etu, että sukunimi...  ::)

SKF

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

[/quote]

HUH! Om nykyysi toisella virmalla! Kauppamiäs kyyll'ä!

Negatiivi

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
kiertäkää mahdolisimman kaukaa

SomeBody77

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

HUH! Om nykyysi toisella virmalla! Kauppamiäs kyyll'ä!
[/quote]
On. Viimesen päälle. Jos hän sais sellasen organisaation taakse joka hoitaa jälkimarkkinat, niin viidessä vuodessa kaikilla olis hänen nykyisin edustamansa firman tuotteita... Mutta se mikä mua arveluttaa, että eikös SKT ja herra J tehneet yhteistyötä silloin, kun ensimmäiset 5 niitä myytiin Suomeen.

SKF

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

On. Viimesen päälle. Jos hän sais sellasen organisaation taakse joka hoitaa jälkimarkkinat, niin viidessä vuodessa kaikilla olis hänen nykyisin edustamansa firman tuotteita... Mutta se mikä mua arveluttaa, että eikös SKT ja herra J tehneet yhteistyötä silloin, kun ensimmäiset 5 niitä myytiin Suomeen.
[/quote]

Oliikos tua Nikita silloon tunnettu Rooperttina?

TS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Miten yleensä kyseisen firman myymiin kamppeisiin saa varaosia, pelaako huolto? Onko minkäänlaista huoltoverkostoa?

der bauer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Olen kuulut että Mullerup osti Lydersen vaunujen tuotanto-oikeudet joskus 5 vuotta sitten. Lydersenillä oli myös traktorikäyttöiset apevaunut, mutta tuo lydersenin kiskoruokkija tuotanto myytiin toiselle firmalle (Rioh?).
Näyttää ainakin samanlaiselta kuin Lydersen, väriä lukuunottamatta.

JIIWEE

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
 Meillä ei ole koskaan ollut sputnicia mutta pellinpalan sukkula romukasa meillä nurkan takana odotta kuljetusta sulatukseen. Karjatilatavikkeen entisen myyjän  Jukka Jokelaisen myymä sputnic todellakin  löytyy Vanhatalosta Siikaisista ja heiltä voi hyvin kysyä käyttökokemuksia.

Tuliskohan uusi vihreä nostokuljetin jo tänä vuonna...

mah

• Vieras
SKT ja Jokelaine....Tuossa on muutaman vuoden ollu heillä rojektia kesken...Kirka tekee kyl apevaunukauppaa tiukasti, ei siinä mitään. Varaosia jos niihi tarvii, kannattaa melko varmasti ottaa yhteys suoraan ruottiin, jukalla voi jäädä homma roikkuun. ;D