Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hei taas.  (Luettu 1729 kertaa)

Simo Saikkonen

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 48
Hei taas.
 Maailma on murroksessa. Eipä olis uskonut viikko sitten.
Simo on tehny päätöksen. Simo lähtee Ukrainaan. Mulla on yksi Ukrainalainen tuttu. Vaihdettiin passeja. Nyt Simo pääsee Kiovaan tositoimiin. Simo on nyt mies, eikä marjanpoimija. Huomenna olis lähtö. Mennään Puolan rajalle erään tyypin kanssa. Hää hakee pakolaisia Suomeen. Voi olla että Simo ei enää kirjoittele tänne. Simosta tulee marttyyri. Marttyyrit pääsee taivaaseen.

jeep

  • Vieras
Vs: Hei taas.

Maailma on murroksessa. Eipä olis uskonut viikko sitten.
Simo on tehny päätöksen. Simo lähtee Ukrainaan. Mulla on yksi Ukrainalainen tuttu. Vaihdettiin passeja. Nyt Simo pääsee Kiovaan tositoimiin. Simo on nyt mies, eikä marjanpoimija. Huomenna olis lähtö. Mennään Puolan rajalle erään tyypin kanssa. Hää hakee pakolaisia Suomeen. Voi olla että Simo ei enää kirjoittele tänne. Simosta tulee marttyyri. Marttyyrit pääsee taivaaseen.
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/808dde23-16ec-4e40-b22e-96fbcbe14717
Suomelta iso helpotus Ukrainasta pakeneville lemmikeille.
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201806052200992817
Viranomaiset huolissaan: Rabieksen paluu Suomeen on todellinen uhka.

Tsemppiä sinulle Simo ja varo ettet altistu koronalle.

Hyvää matkaa!



Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7357
  • Never Trust a Hippy
Vs: Hei taas.
Miksi vain Simo on lähdössä? Sepellä on monta muutakin nimimerkkiä, jotka voisi lähettää Ukrainaan. ;D ;D ;D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Hei taas.
Miksi vain Simo on lähdössä? Sepellä on monta muutakin nimimerkkiä, jotka voisi lähettää Ukrainaan. ;D ;D ;D

Niin . Missä toiset nimimerkkisi on ?

Ei tarvitse kuin Reserviläistenliittoon liittyä ja oma rynkky mukaan . Ulkoministeriön kautta pääsee . Turhaa siis passien vaihto .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

jeep

  • Vieras
Vs: Hei taas.
Simolla on sentään tavoite. " Simosta tulee marttyyri."

Mietin vaan, että...

  • Vieras
Vs: Hei taas.
Miksi vain Simo on lähdössä? Sepellä on monta muutakin nimimerkkiä, jotka voisi lähettää Ukrainaan. ;D ;D ;D

Näitähän piisaisi kuin keijuja puutarhassa :

- minä vaan, viiksi-valu, Sepeteus, Sepedeus, eläkelllllllllläisviljelijä...

Antidesantti muistaa nää mua paremmin.... Mitä niitä nyt onkaan, sannakuusiluoma vai mikä V1ttu se olikaan...

Simo Saikkonen

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 48
Vs: Hei taas.
Simolla on sentään tavoite. " Simosta tulee marttyyri."

Heippa taas! Ei tullu Simosta marttyyrin, vaikka läheltä piti. Matka meni hyvin Ukrainaan ja pääsin sinne koulutuskeskukseen jos ulkomaisia sopeutetaan. No sinne tuli se iskun. Kaaoksessa juoksi metsään. Harhailin päiviä. Ihmettelin että mikä vapauttavaa. Olin saanu sotahorkan. Löysin sit ihmisten ilmoille. Laittoivat Suomeen, kun ei enää lusikka pysynyt hyppysis. No nyt oon täällä Törnävällä hoijosa. Hyvä hoito ja muka hoitaja poika. Kait meistä tulee pari, kun vapina loppuu.
Hoitsu tään naputteli, kun ite ei pysty.

Terv. Simo

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12037
Vs: Hei taas.
Viimeinkin lähes uskottava kirjoitus.  ;D

kärmeskytö

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1445
Vs: Hei taas.
Viimeinkin lähes uskottava kirjoitus.  ;D

Törnävällä ei kyllä saa mitään hoitoa nykyään,ainakaan sairauksiin...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: Hei taas.
ei kait tuollainen oikeeta vaan sitä " hoitoa" tartte...    ihmoa resurssien kulutusta.    tuokin kuskaus ois ollu jotain järkevämpää laittaa tuonne..

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7357
  • Never Trust a Hippy
Vs: Hei taas.
Simolla on sentään tavoite. " Simosta tulee marttyyri."

Heippa taas! Ei tullu Simosta marttyyrin, vaikka läheltä piti. Matka meni hyvin Ukrainaan ja pääsin sinne koulutuskeskukseen jos ulkomaisia sopeutetaan. No sinne tuli se iskun. Kaaoksessa juoksi metsään. Harhailin päiviä. Ihmettelin että mikä vapauttavaa. Olin saanu sotahorkan. Löysin sit ihmisten ilmoille. Laittoivat Suomeen, kun ei enää lusikka pysynyt hyppysis. No nyt oon täällä Törnävällä hoijosa. Hyvä hoito ja muka hoitaja poika. Kait meistä tulee pari, kun vapina loppuu.
Hoitsu tään naputteli, kun ite ei pysty.

Terv. Simo
Taisi olla Sepeteus vastassa, kun tulit Suomeen?😀😀😄🎅
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Simo Saikkonen

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 48
Vs: Hei taas.
Hei! Taas. Lanssimiehet oli vastassa Länsisatamassa. Kyllä tässä hetkittäin tuntuu, että elämä palajaa. Hyvät hoitopojat täällä. Ei tuo eheytyshoitonen oikeen toimi, kun pommilla ammutaan. Siinä palajaa tehasasetuksille.

Terv. Simo

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7357
  • Never Trust a Hippy
Vs: Hei taas.
Hei! Taas. Lanssimiehet oli vastassa Länsisatamassa. Kyllä tässä hetkittäin tuntuu, että elämä palajaa. Hyvät hoitopojat täällä. Ei tuo eheytyshoitonen oikeen toimi, kun pommilla ammutaan. Siinä palajaa tehasasetuksille.

Terv. Simo
Oliko Sepe vastassa ja lohduttamassa, kun astuit bussista alas? :D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Simo Saikkonen

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 48
Vs: Hei taas.
Hei! Taas. Lanssimiehet oli vastassa Länsisatamassa. Kyllä tässä hetkittäin tuntuu, että elämä palajaa. Hyvät hoitopojat täällä. Ei tuo eheytyshoitonen oikeen toimi, kun pommilla ammutaan. Siinä palajaa tehasasetuksille.

Terv. Simo
Oliko Sepe vastassa ja lohduttamassa, kun astuit bussista alas? :D

Mä en tunne sitä sun kaveria Sepeä. Pitäiskö tuntea. Pekan mä tunnen. Pekka on mun omahoitaja. Simolla on nyt korona. Nyt on kuumehorkka. Eihän se varmaan näin netissä tartu vaikka on herkkä tarttumaan. Hyvää Vappua kaikille tasapuolisesti.

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Hei taas.
Talvivaarassakin perä tarkoitti Pekkaa.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.