Mä en voi kyllä ymmärtää miten joku voi nähdä asiassa jonkun muun syyllisen kuin Putin. Mutta tälläisiäkin tuntuu olevan. Mä oon parin sidosryhmäläisen kans tänään puhunut Putinin hulluudesta , kun parempaakaan täyte puhetta en keksinyt. Toinen meinas että amerikka provosoi liian kauan Putinia ja nyt se nähdään mitä se aiheutti. Toinen vähätteli koko asiaa ja näki tyttösten hallituksen paljon suurempana uhkana maataloudelle ja maamme taloudelle. Mitenkähän minä pessimistinä en näe noita asioita edes samalla asteikolla. Tänään kauppalehden netti versiosta osui silmiini sijoittajan näkemys, että halpojen osakkeiden tankkaajien aika meni jo ohi ja samaa sodan merkityksen vähäisyyttä kursseihin vakuutteli eilen LT:n pääekonomisti. Tuossakin asiassa olen pessimisti tai sitten tyhmä. Nyt on suuremmat asiat kyseessä taloudellisesti kuin pelkkä sota jossain ... Pakotteet , vastapakotteet ja naapurimaamme , ei vaan joku sota jossain, joka näkyy tv:ssä. Olisiko näin käynyt, jos Mika Niikon paheksuntaa aiheuttava twiitti olisi "pantu täytäntöön". Luultavasti kyllä, sillä Putin oli päätöksensä tehnyt ja nyt ihmetellään miten Venäjä tekee nopeita liikkeitä. Sodassa ei taida olla sääntöjä, joissa pitäisi odotella vastustajan siirtoa. Samalla kehutaan eu:n yhtenäisyyttä ja nopeita ratkaisuja. Paskan marjat siitä nopeudesta.