Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe John Deere 5620 vauhtipyörä halki  (Luettu 4344 kertaa)

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: John Deere 5620 vauhtipyörä halki
On sulla kans outoja ongelmia. Valtra sirittää ja Jonnikka halakee. Vaikka mulle on usein sanottu, että "ei koskaan kellään ikinä " , niin tuohon en oo uskonut, mutta nyt on erikoosia juttuja.

No "näitä ei koskaan" tai erikoisia juttuja on nyt ollut lähiaikoina sattunut kohdalle. Onneksi ovat kuitenkin olleet luultua pienempiä. Mutta ihmettelen, jos ammattilaiskorjaajat tuollaiset halkeemat toteen ja pelottelee omistajan remontilla, mutta sitten mennäänkin pienemmällä korjauksella. Kyseenalaistan kyllä vähän sitä ammattitaitoakin.

Yhtä kaikki, mutta vastaavan rakenteisen jonnun omistajien on kyllä hyvä muistaa tarkastaa oma nivelakselinsa, ettei leviä kesken ajon. Tyypillisesti ilmeisesti rikkoo vaihdelaatikon kuoren ja kustannus lähentelee kaikkineen 10 ke.

 Nivelakselilla varustettuja jontikat olleet noin vuodesta -91 lähtien. Vaihdelaatikon etummainen lohko tais about tonnin kustantaa.
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Cutana

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 471
Vs: John Deere 5620 vauhtipyörä halki
On sulla kans outoja ongelmia. Valtra sirittää ja Jonnikka halakee. Vaikka mulle on usein sanottu, että "ei koskaan kellään ikinä " , niin tuohon en oo uskonut, mutta nyt on erikoosia juttuja.

No "näitä ei koskaan" tai erikoisia juttuja on nyt ollut lähiaikoina sattunut kohdalle. Onneksi ovat kuitenkin olleet luultua pienempiä. Mutta ihmettelen, jos ammattilaiskorjaajat tuollaiset halkeemat toteen ja pelottelee omistajan remontilla, mutta sitten mennäänkin pienemmällä korjauksella. Kyseenalaistan kyllä vähän sitä ammattitaitoakin.

Yhtä kaikki, mutta vastaavan rakenteisen jonnun omistajien on kyllä hyvä muistaa tarkastaa oma nivelakselinsa, ettei leviä kesken ajon. Tyypillisesti ilmeisesti rikkoo vaihdelaatikon kuoren ja kustannus lähentelee kaikkineen 10 ke.

 Nivelakselilla varustettuja jontikat olleet noin vuodesta -91 lähtien. Vaihdelaatikon etummainen lohko tais about tonnin kustantaa.

Koitetaas uudestaan. Näiden historiasta on tietoa että tuo akseli hajotessaan särkee muutakin. Että sillä jos joku kuvittelee sen nivelakselin pätkän olevan ikuinen ni omassa päässä on suurempi vika ku koneessa. Kymppitonni ja vaihtoon. Tai reilu kymmenen vuotta.
Se ku tuo vaseliini on semmosta vekkulia että se öljy haihtuu pikkuhiljaa ja jää vaan ne saippuat.