Oikeastaan pitäisi ymmärtää ja sisäistää lukemansa.
Missä tuossa lukee että kyseessä sähköauton aiheuttama palo.
Ehkä osalle saittilaisia pitää kaikki kääntää rautalangasta.
Asian pointti, ainakin yleensä akkuja ja niiden lataamista pidetään paloturvallisuusriskinä, miksi näin ei tapahtuisi sähköautojen akkujen kanssa ja kun ladattavat autojen akut lisääntyvät, lienee ilmeinen paloturvallisuusriskin lisääntyminenkin mahdollista.
Ja noin voi käydä tulevaisuudessa, samalla palaa muutama kymmenne autoa kaupan päälle.
Kovin on oltu hiljaa ukin tehtaalla tapahtuneista akkupaloistakin. Uutisoitu uutisena, eipä ole media asiaa revitellyt.
Jaa , mitä akkupaloja Uudessa kaupungissa on ollut ? .
Keksit taas omasta päästä kaikki noi juttus .
https://www.hs.fi/talous/art-2000008536111.html
Tällä viikolla kolmas
En voi mitään jos jollakin leikkaa solenoidi kiinni, eikä seuraa aikaansa.
Kuten mainitsin asiasta ei yleisesti ole uutisoitu, ei edes seiskassa joka tuntuu olevan tietolähteesi.
Elikkä tuotantolinjalla tapahtui jotakin joka sytytti palon . Olikos se -80 luvulla , alkupuolta . Sähkömies korjasi mighitsauskonetta , kokeili ja kipinä lensi tinneripurkkiin jonka oli unohtanut laittaa kauemmas ja kannenkin oli unohtanut . Syttyi tulipalo , pieni joka sammutettiin saman tien . ei päästy lehteen .
Eli jos jossakin prosessissa tapahtuu jotakin ei välttämättä merkkaa katastrofia koko tuotteelle .
Tutun , nyt edesmenneen ,traktori syttyi palamaan kesken ajon , pitääkö dieselit lopettaa ?