Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 20.01.22 - klo:06:09
-
https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000008552563.html
Sähkäautobuumi esimerkki taitamattoman hallituksen taidonnäytteestä.
Näitä paloja ja sähkökatkoja alkaa tulla. Hallituksen kyky ei riitä ratkaisemaan mukana tulevia ongelmia, nähdään vain lopputulos.
Sähkön käyttö muutoinkin kasvaa koko ajan.
Lämmitystä korvataan ilmapumpuilla, maalämmöllä, kaikki muutokset eivät ole sähkön käyttötavan muutoksia.
Työkalut yhä enemmä ladattavia.
Jossain kohtaa ilmenee se sähköverkon heikko kohta.
Ensin olisi pitänyt miettiä miten sähkö jaetaan, sitten vasta ajaa sähköautoilua hulluuden vimmalla.
Ukin autoakkutehtaalla ollut kahdessa viikossa kolme akkupaloa. Jotenkin voisi olettaa siellä olevan
keskimääräistä parempi tietotaito akkutekniikasta.
-
Turhapuro epäilee tämän palon taustalla olevan enemmän opposition tarve saada ulkomaalaista työvoimaa kuin hallituksen tarve ladata sähköautoja.
-
oliko tuossa palonsyynä autonlataus? en ihan osannu lukea tuosta uutisesta.. oha nuita autoja palanu ennen sähkön keksimistäkii..
-
oliko tuossa palonsyynä autonlataus? en ihan osannu lukea tuosta uutisesta.. oha nuita autoja palanu ennen sähkön keksimistäkii..
ruotsissa on jo kyllä yli 150% autoista sähköautoja mikäli eemelin aamuisissa ajatelmissa olisi edes hivenen perää ;D ;D ;D ;D
-
https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000008552563.html
Sähkäautobuumi esimerkki taitamattoman hallituksen taidonnäytteestä.
Näitä paloja ja sähkökatkoja alkaa tulla. Hallituksen kyky ei riitä ratkaisemaan mukana tulevia ongelmia, nähdään vain lopputulos.
Sähkön käyttö muutoinkin kasvaa koko ajan.
Lämmitystä korvataan ilmapumpuilla, maalämmöllä, kaikki muutokset eivät ole sähkön käyttötavan muutoksia.
Työkalut yhä enemmä ladattavia.
Jossain kohtaa ilmenee se sähköverkon heikko kohta.
Ensin olisi pitänyt miettiä miten sähkö jaetaan, sitten vasta ajaa sähköautoilua hulluuden vimmalla.
Ukin autoakkutehtaalla ollut kahdessa viikossa kolme akkupaloa. Jotenkin voisi olettaa siellä olevan
keskimääräistä parempi tietotaito akkutekniikasta.
Ja paskat .
Markkinat ja öljy hinta määrää millä jatkossa ajetaan . Moni Kokoomuslainen on hankkinut sähköauton . Eilen tuore esimerkki tuli varaosaliikkeen pihalla kun sähköauton omista tuli hakemaan akkua , moottoripyöräänsä .
Autonvalmistajat ovat siirtymässä vetyyn polttomoottorinsa , mikä on ihan oikein . Siirtymävaihe saa olla pitkä jotta Kaikki pääsevät liikkeelle , esim. töihin joka saattaa olla vieras sana tällä palstalla .
Maakaasunhinta noussut ja nousee yhä , kotimainentuotanto saattaisi olla paikallaan .
-
https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000008552563.html
Sähkäautobuumi esimerkki taitamattoman hallituksen taidonnäytteestä.
Näitä paloja ja sähkökatkoja alkaa tulla. Hallituksen kyky ei riitä ratkaisemaan mukana tulevia ongelmia, nähdään vain lopputulos.
Sähkön käyttö muutoinkin kasvaa koko ajan.
Lämmitystä korvataan ilmapumpuilla, maalämmöllä, kaikki muutokset eivät ole sähkön käyttötavan muutoksia.
Työkalut yhä enemmä ladattavia.
Jossain kohtaa ilmenee se sähköverkon heikko kohta.
Ensin olisi pitänyt miettiä miten sähkö jaetaan, sitten vasta ajaa sähköautoilua hulluuden vimmalla.
Ukin autoakkutehtaalla ollut kahdessa viikossa kolme akkupaloa. Jotenkin voisi olettaa siellä olevan
keskimääräistä parempi tietotaito akkutekniikasta.
Ja paskat .
Markkinat ja öljy hinta määrää millä jatkossa ajetaan . Moni Kokoomuslainen on hankkinut sähköauton . Eilen tuore esimerkki tuli varaosaliikkeen pihalla kun sähköauton omista tuli hakemaan akkua , moottoripyöräänsä .
Autonvalmistajat ovat siirtymässä vetyyn polttomoottorinsa , mikä on ihan oikein . Siirtymävaihe saa olla pitkä jotta Kaikki pääsevät liikkeelle , esim. töihin joka saattaa olla vieras sana tällä palstalla .
Maakaasunhinta noussut ja nousee yhä , kotimainentuotanto saattaisi olla paikallaan .
mitään järkeä alkaa rakentaa vedyn jakeluketjua :o :o :o :o :o
-
https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000008552563.html
Sähkäautobuumi esimerkki taitamattoman hallituksen taidonnäytteestä.
Näitä paloja ja sähkökatkoja alkaa tulla. Hallituksen kyky ei riitä ratkaisemaan mukana tulevia ongelmia, nähdään vain lopputulos.
Sähkön käyttö muutoinkin kasvaa koko ajan.
Lämmitystä korvataan ilmapumpuilla, maalämmöllä, kaikki muutokset eivät ole sähkön käyttötavan muutoksia.
Työkalut yhä enemmä ladattavia.
Jossain kohtaa ilmenee se sähköverkon heikko kohta.
Ensin olisi pitänyt miettiä miten sähkö jaetaan, sitten vasta ajaa sähköautoilua hulluuden vimmalla.
Ukin autoakkutehtaalla ollut kahdessa viikossa kolme akkupaloa. Jotenkin voisi olettaa siellä olevan
keskimääräistä parempi tietotaito akkutekniikasta.
Ja paskat .
Markkinat ja öljy hinta määrää millä jatkossa ajetaan . Moni Kokoomuslainen on hankkinut sähköauton . Eilen tuore esimerkki tuli varaosaliikkeen pihalla kun sähköauton omista tuli hakemaan akkua , moottoripyöräänsä .
Autonvalmistajat ovat siirtymässä vetyyn polttomoottorinsa , mikä on ihan oikein . Siirtymävaihe saa olla pitkä jotta Kaikki pääsevät liikkeelle , esim. töihin joka saattaa olla vieras sana tällä palstalla .
Maakaasunhinta noussut ja nousee yhä , kotimainentuotanto saattaisi olla paikallaan .
mitään järkeä alkaa rakentaa vedyn jakeluketjua :o :o :o :o :o
Kysy niiltä jotka sen tekee .
Katsos logistiikka helpompi toteuttaa kuin kaasulla , kuulemma .
Mene nyt äkkiä neuvomaan niitä jotka noita suunnittelee . ;D ;D ;D ;D
-
https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000008552563.html
Sähkäautobuumi esimerkki taitamattoman hallituksen taidonnäytteestä.
Näitä paloja ja sähkökatkoja alkaa tulla. Hallituksen kyky ei riitä ratkaisemaan mukana tulevia ongelmia, nähdään vain lopputulos.
Sähkön käyttö muutoinkin kasvaa koko ajan.
Lämmitystä korvataan ilmapumpuilla, maalämmöllä, kaikki muutokset eivät ole sähkön käyttötavan muutoksia.
Työkalut yhä enemmä ladattavia.
Jossain kohtaa ilmenee se sähköverkon heikko kohta.
Ensin olisi pitänyt miettiä miten sähkö jaetaan, sitten vasta ajaa sähköautoilua hulluuden vimmalla.
Ukin autoakkutehtaalla ollut kahdessa viikossa kolme akkupaloa. Jotenkin voisi olettaa siellä olevan
keskimääräistä parempi tietotaito akkutekniikasta.
Ja paskat .
Markkinat ja öljy hinta määrää millä jatkossa ajetaan . Moni Kokoomuslainen on hankkinut sähköauton . Eilen tuore esimerkki tuli varaosaliikkeen pihalla kun sähköauton omista tuli hakemaan akkua , moottoripyöräänsä .
Autonvalmistajat ovat siirtymässä vetyyn polttomoottorinsa , mikä on ihan oikein . Siirtymävaihe saa olla pitkä jotta Kaikki pääsevät liikkeelle , esim. töihin joka saattaa olla vieras sana tällä palstalla .
Maakaasunhinta noussut ja nousee yhä , kotimainentuotanto saattaisi olla paikallaan .
mitään järkeä alkaa rakentaa vedyn jakeluketjua :o :o :o :o :o
Kysy niiltä jotka sen tekee .
Katsos logistiikka helpompi toteuttaa kuin kaasulla , kuulemma .
Mene nyt äkkiä neuvomaan niitä jotka noita suunnittelee . ;D ;D ;D ;D
niin vetykö ei ole kaasu :-\ :-\ :-\ :-\
-
ei toki, sehän on vain alkuaine! sorkan koulunkäynti oli niiiiiiin hineetä..
-
Eemeli on ilmeisesti väärässä.Veljeni vanhin poika asuu kyseisessä rivitalossa ja kertoi poliisin pidättäneen kaksi poikaa asian tiimoilta.Kuulemma oli ollut toinenkin pieni tulipalo samoilla alueilla samoihin aikoihin.
-
Oikeastaan pitäisi ymmärtää ja sisäistää lukemansa.
Missä tuossa lukee että kyseessä sähköauton aiheuttama palo.
Ehkä osalle saittilaisia pitää kaikki kääntää rautalangasta.
Asian pointti, ainakin yleensä akkuja ja niiden lataamista pidetään paloturvallisuusriskinä, miksi näin ei tapahtuisi sähköautojen akkujen kanssa ja kun ladattavat autojen akut lisääntyvät, lienee ilmeinen paloturvallisuusriskin lisääntyminenkin mahdollista.
Ja noin voi käydä tulevaisuudessa, samalla palaa muutama kymmenne autoa kaupan päälle.
Kovin on oltu hiljaa ukin tehtaalla tapahtuneista akkupaloistakin. Uutisoitu uutisena, eipä ole media asiaa revitellyt.
-
Oikeastaan pitäisi ymmärtää ja sisäistää lukemansa.
Missä tuossa lukee että kyseessä sähköauton aiheuttama palo.
Ehkä osalle saittilaisia pitää kaikki kääntää rautalangasta.
Asian pointti, ainakin yleensä akkuja ja niiden lataamista pidetään paloturvallisuusriskinä, miksi näin ei tapahtuisi sähköautojen akkujen kanssa ja kun ladattavat autojen akut lisääntyvät, lienee ilmeinen paloturvallisuusriskin lisääntyminenkin mahdollista.
Ja noin voi käydä tulevaisuudessa, samalla palaa muutama kymmenne autoa kaupan päälle.
Kovin on oltu hiljaa ukin tehtaalla tapahtuneista akkupaloistakin. Uutisoitu uutisena, eipä ole media asiaa revitellyt.
Jaa , mitä akkupaloja Uudessa kaupungissa on ollut ? .
Keksit taas omasta päästä kaikki noi juttus .
-
Turhapuro ajattelee akkujen lataamisen lisääntyneen yhtäjaksoisesti jo vuosikymmeniä ilman merkittävää tulipaloriskiä. Paloturvallisuus päinvastoin paranee kun bensiinikanistereista päästään eroon.
-
Oikeastaan pitäisi ymmärtää ja sisäistää lukemansa.
Missä tuossa lukee että kyseessä sähköauton aiheuttama palo.
Ehkä osalle saittilaisia pitää kaikki kääntää rautalangasta.
Asian pointti, ainakin yleensä akkuja ja niiden lataamista pidetään paloturvallisuusriskinä, miksi näin ei tapahtuisi sähköautojen akkujen kanssa ja kun ladattavat autojen akut lisääntyvät, lienee ilmeinen paloturvallisuusriskin lisääntyminenkin mahdollista.
Ja noin voi käydä tulevaisuudessa, samalla palaa muutama kymmenne autoa kaupan päälle.
Kovin on oltu hiljaa ukin tehtaalla tapahtuneista akkupaloistakin. Uutisoitu uutisena, eipä ole media asiaa revitellyt.
Jaa , mitä akkupaloja Uudessa kaupungissa on ollut ? .
Keksit taas omasta päästä kaikki noi juttus .
https://www.hs.fi/talous/art-2000008536111.html
Tällä viikolla kolmas
En voi mitään jos jollakin leikkaa solenoidi kiinni, eikä seuraa aikaansa.
Kuten mainitsin asiasta ei yleisesti ole uutisoitu, ei edes seiskassa joka tuntuu olevan tietolähteesi.
-
Oikeastaan pitäisi ymmärtää ja sisäistää lukemansa.
Missä tuossa lukee että kyseessä sähköauton aiheuttama palo.
Ehkä osalle saittilaisia pitää kaikki kääntää rautalangasta.
Asian pointti, ainakin yleensä akkuja ja niiden lataamista pidetään paloturvallisuusriskinä, miksi näin ei tapahtuisi sähköautojen akkujen kanssa ja kun ladattavat autojen akut lisääntyvät, lienee ilmeinen paloturvallisuusriskin lisääntyminenkin mahdollista.
Ja noin voi käydä tulevaisuudessa, samalla palaa muutama kymmenne autoa kaupan päälle.
Kovin on oltu hiljaa ukin tehtaalla tapahtuneista akkupaloistakin. Uutisoitu uutisena, eipä ole media asiaa revitellyt.
Jaa , mitä akkupaloja Uudessa kaupungissa on ollut ? .
Keksit taas omasta päästä kaikki noi juttus .
https://www.hs.fi/talous/art-2000008536111.html
Tällä viikolla kolmas
En voi mitään jos jollakin leikkaa solenoidi kiinni, eikä seuraa aikaansa.
Kuten mainitsin asiasta ei yleisesti ole uutisoitu, ei edes seiskassa joka tuntuu olevan tietolähteesi.
Turhapuro huomauttaa että vika on valmistusprosessissa, ei itse akussa.
-
Selitäppä tarkemmin.
-
Oikeastaan pitäisi ymmärtää ja sisäistää lukemansa.
Missä tuossa lukee että kyseessä sähköauton aiheuttama palo.
Ehkä osalle saittilaisia pitää kaikki kääntää rautalangasta.
Asian pointti, ainakin yleensä akkuja ja niiden lataamista pidetään paloturvallisuusriskinä, miksi näin ei tapahtuisi sähköautojen akkujen kanssa ja kun ladattavat autojen akut lisääntyvät, lienee ilmeinen paloturvallisuusriskin lisääntyminenkin mahdollista.
Ja noin voi käydä tulevaisuudessa, samalla palaa muutama kymmenne autoa kaupan päälle.
Kovin on oltu hiljaa ukin tehtaalla tapahtuneista akkupaloistakin. Uutisoitu uutisena, eipä ole media asiaa revitellyt.
Jaa , mitä akkupaloja Uudessa kaupungissa on ollut ? .
Keksit taas omasta päästä kaikki noi juttus .
https://www.hs.fi/talous/art-2000008536111.html
Tällä viikolla kolmas
En voi mitään jos jollakin leikkaa solenoidi kiinni, eikä seuraa aikaansa.
Kuten mainitsin asiasta ei yleisesti ole uutisoitu, ei edes seiskassa joka tuntuu olevan tietolähteesi.
Elikkä tuotantolinjalla tapahtui jotakin joka sytytti palon . Olikos se -80 luvulla , alkupuolta . Sähkömies korjasi mighitsauskonetta , kokeili ja kipinä lensi tinneripurkkiin jonka oli unohtanut laittaa kauemmas ja kannenkin oli unohtanut . Syttyi tulipalo , pieni joka sammutettiin saman tien . ei päästy lehteen .
Eli jos jossakin prosessissa tapahtuu jotakin ei välttämättä merkkaa katastrofia koko tuotteelle .
Tutun , nyt edesmenneen ,traktori syttyi palamaan kesken ajon , pitääkö dieselit lopettaa ?
-
Ehkä korkeintaan sorkan leikkaaminen.
Taas tapasi mukaan vääristelet asioita.
Nyt kun en puhunutkaan palturia koetat siirtyä sivuraiteille.
Sähköakkujen vaarallisuutta on vain vähätelty, tai oikeammin siihen ei ole kiinnitetty huomiota ollenkaan.
Nyt oli ensimmäisiä artikkeleja miten hesassa viritellään troikkia kaduille, lataamiseen. Siis akkujen, ei sorkkapukkien valaistukseen
-
ikänsä kun on asunut korvessa ikkuna perämettään päin on suurin käsitys teollisen prosessin pieleemenosta tai virheestä luokkaa perunasäkistä pettä pohja täytettäessä sitä laatikosta manuaalisesti ;) :D ;D 8)
-
kerropa tostakin lisää, luulen vähän jos on kaksi liikkuvaa osaa, menee yli ymmärryksesi
-
Raju tunnustus Eemeliltä:
Nyt kun en puhunutkaan palturia
Eemeli siis itsekin tunnustaa puhuvansa miltei poikkeuksetta palturia. ;D ;D ;D
-
mutta stadissa niiiiiin tyhymää porukka et vetää roikalla virtasta kosliinsa.. ku ei ola tallipaikkaa tahi laturipistettä..
-
mutta stadissa niiiiiin tyhymää porukka et vetää roikalla virtasta kosliinsa.. ku ei ola tallipaikkaa tahi laturipistettä..
auramies rikastuu kun kerää kuparit talteen ennenkö puskee auran tyhjäksi penkkaan, itse mietin miten siellä hesassa lämpö piisaa kun kivihiilestä pitäisi luopua ja ikkunat on raollaan kun pitää roekka saada kerrostalosta kadun varteen :'( :'( :'( :'(
-
mutta stadissa niiiiiin tyhymää porukka et vetää roikalla virtasta kosliinsa.. ku ei ola tallipaikkaa tahi laturipistettä..
Nii ja saavooosssaaaaaaa!!!!!!