Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe apevaunut  (Luettu 20452 kertaa)

pate

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 53
apevaunut
Pitäisi valita vaunutarjouksista paras tiistaihin mennessä. Koko 18 m3, Taaruppi, Kuhn, Jf ja Faresin sopii pystyruuvivehkeistä sisälle, Lavalin vatkulista ei vielä tietoa. Vaakaruuvi ei taida taakse tulevan luukun takia toimia. Hinnoissa ei juuri eroa, 46-49000 euroa. Löytyiskö kokemuksia kun ite ei pysty laittamaan järjestykseen?

Imme

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 775
  • "Lasten tekemät lahjat on rakkaimpia" Apple
Vs: apevaunut
En sano mitä ottaisit, karta Faresia. Ihan vain jos uudessa koneessa jotakin sattuu olemaan, pirttinen on aika kurja partneri siinä vaiheessa.
Jos kyseessä on asia, jonka voi ratkaista rahalla, niin ei ole kyse ongelmasta vaan rahasta.

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: apevaunut
Kuhn, siinä on paras työnlaatu mun mielestä.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: apevaunut
Pitäisi valita vaunutarjouksista paras tiistaihin mennessä. Koko 18 m3, Taaruppi, Kuhn, Jf ja Faresin sopii pystyruuvivehkeistä sisälle, Lavalin vatkulista ei vielä tietoa. Vaakaruuvi ei taida taakse tulevan luukun takia toimia. Hinnoissa ei juuri eroa, 46-49000 euroa. Löytyiskö kokemuksia kun ite ei pysty laittamaan järjestykseen?
minä kans liputtaisin kuhnin puolesta vaikken kunnolla tutustunu nuihin muihin pystyruuveihin
dynä vt se nykyaikasin portaaton

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: apevaunut
mihin unohtui vaunujen kunkku... SEKO
ja pohjoiset päälle..

Bönde

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13
Vs: apevaunut
Kuhn on viisaan valinta.

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: apevaunut
mihin unohtui vaunujen kunkku... SEKO

mie en muita ees huolis

JIIWEE

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: apevaunut
mihin unohtui vaunujen kunkku... SEKO

mie en muita ees huolis
Seko on vaununa ylimainostettu. Itse en ainakaan usko sekon tekevän yhtään parempaa rehu kun esim Kuhni ja Kuhni ainakin huhujen mukaan järemmin tehty. Huolto ja vaihtoarvo saatta Sekolla olla markkinoiden paras  mut Vahtolan lähettyä Konefarmilta palvelu ymmärtääkseni  huonontunut oleellisesti.

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: apevaunut
mihin unohtui vaunujen kunkku... SEKO

mie en muita ees huolis
Seko on vaununa ylimainostettu. Itse en ainakaan usko sekon tekevän yhtään parempaa rehu kun esim Kuhni ja Kuhni ainakin huhujen mukaan järemmin tehty. Huolto ja vaihtoarvo saatta Sekolla olla markkinoiden paras  mut Vahtolan lähettyä Konefarmilta palvelu ymmärtääkseni  huonontunut oleellisesti.
Näin juuri. Kuhnissa paksummat seinä +pohja materiaalit, järeämmät vaihteet, paremmat välitykset. Seko on tunnetuin sekoitin ja edellä kävijä Suomessa, jolla (tähän asti ollut) paras jälkimarkkinointi.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: apevaunut
www.lachihs.com

R.M.H. on kunkku
allekirjoittanut

Heka

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 94
Vs: apevaunut
En sano mitä ottaisit, karta Faresia. Ihan vain jos uudessa koneessa jotakin sattuu olemaan, pirttinen on aika kurja partneri siinä vaiheessa.
onko sama homma kuin muidenkin pienien maahantujien kanssa? Käytännössä ymmärtää kun se on aina katteesta pois mitä hoidat ongelmatilanteita. Harvoin varmasti saa pääyritystä laskutettua rikkoutuneista osista tai koneen seisokista. Käytännössä olen huomannut että toiset yrittää enemmän hoitaa asioita kuin toiset. Joilla ei ole yritystä juuri ollenkaan olen unohtanut kauppakumppanuuden kokonaan. Se on kyllä ihan kauppiassta kiinni. Henk. koht. monta hyvää kappasuhdetta pienien maahantuojien kanssa ja he hoitaneet asiat suht ok. Ei kyllä pienistä ongelmista ole tapana valittaakaan.

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: apevaunut
mihin unohtui vaunujen kunkku... SEKO

mie en muita ees huolis
Seko on vaununa ylimainostettu. Itse en ainakaan usko sekon tekevän yhtään parempaa rehu kun esim Kuhni ja Kuhni ainakin huhujen mukaan järemmin tehty. Huolto ja vaihtoarvo saatta Sekolla olla markkinoiden paras  mut Vahtolan lähettyä Konefarmilta palvelu ymmärtääkseni  huonontunut oleellisesti.

ei se olekkaan uskon asia..

Regent

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 284
Vs: apevaunut

Tuumaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 922
Vs: apevaunut
En sano mitä ottaisit, karta Faresia. Ihan vain jos uudessa koneessa jotakin sattuu olemaan, pirttinen on aika kurja partneri siinä vaiheessa.
Niin ja kun hän kuulee valinneesi erimerkkisen niin haukkuu valintasi aivan PASKAKSI.

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: apevaunut
mihin unohtui vaunujen kunkku... SEKO

mie en muita ees huolis
Seko on vaununa ylimainostettu. Itse en ainakaan usko sekon tekevän yhtään parempaa rehu kun esim Kuhni ja Kuhni ainakin huhujen mukaan järemmin tehty. Huolto ja vaihtoarvo saatta Sekolla olla markkinoiden paras  mut Vahtolan lähettyä Konefarmilta palvelu ymmärtääkseni  huonontunut oleellisesti.
palvelun taso ei ole huonontunut, ei sota yhtä miestä kaipaa..
mitä tulee vaunujen järeyteen niin... järki loppuu ja rautaa lisätään.. ;D ;D
ja pohjoiset päälle..