Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kahvi?  (Luettu 1197 kertaa)

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3479
Kahvi?
Kahvin hinta pomppas, mutta onhan se hintansa väärtti. Kerran pääsi kahvi loppumaan ja sitä ei tule mulle enää tapahtumaa. Se loppuminen tuli niin kalliiksi.
Enää en lähde aamulla mihinkään ennen kahvia. On se sellainen huume, kun sitä on sylivauvasta asti juonut. Ensin pullamössönä. Entäs muut?

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12101
Vs: Kahvi?
2 kertaa oon pitänyt kuukauden kahvitauon. En tiedä, miksi aloin uudelleen juomaan. Ei se teekään niin hyvää ole. Olutlakko on helppo - suomalainen sulfiittiolut on syvältä. Zipferiä jos ois tarjolla...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26110
  • vastustan
Vs: Kahvi?
2 mukia tarvii kolmen tunnin välein.

joskus tullut mietittyä että huoltsikan kahvinkeittimessä on kyllä sijoitetun pääoman tuotto kohdillaan, yhden kahvikupin hinta kun yleensä tuppaa nousta paljon enemmän kuin se paketin hinta :-\ :-\ :-\ :-\

tiedä sitten vielä millä hintaa s-ryhmä kahvipaketin saa :-\ :-\ :-\ :-\

noutopöytäkin alkaa olla hinnaltaan sitä luokkaa että aina ei sais olla jokin artikkeli pöydästä loppu :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65402
Vs: Kahvi?
tuoltako net on ponkannu sen että ruuan hinta on noussu?    ite en pahemmin ole huomannu että ois rismassa hinnat noussu mutta natzivassa kylläkii..

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Kahvi?
Pari litraa pannukahvia mennee päivässä
Elämä on parasta kometiijjaa

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7554
  • Never Trust a Hippy
Vs: Kahvi?
Juon kaffeeta vain maltilliset 6-8 kuppia päivässä.

Sain viime jouluna lahjaksi yhdeltä sukulaiselta paketin jotakin tummapaahtoista kaffeeta. Oli mustaa ja kitkerää kaffeeta se, mitä siitä jauheesta tuli. Väkisin join sitä ja tarjosin naapurillekin, joka usein poikkeilee ja on kova kaffeenjuoja. Hän alkoi sanomaan, että on just juonut kaffeet kotonaan, ettei ota nyt, kun tarjosin toiveikkaana omaa kitkerää lahjakaffeetani.

Heitin lopulta loput lahjakaffeet menemään. Ei vaan pystynyt juomaan sitä. Vuosi aikaa etsiä kitkerin kaffeelaatu. Sitten saa sukulainen paketin ensi jouluna.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12101
Vs: Kahvi?
Ulkomaanmatkoilla kahvi maistuu yleensä hyvältä. Pitäisikö vetää johtopäätökset ja lähteä polkupyörähipiksi etelänmaille ?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65402
Vs: Kahvi?
millasia kohveja juot ulkomailla?    peruskahvista moni sanonu että ei niiin hyää ole ollu.   ite en moisia ole kokeillu..

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12101
Vs: Kahvi?
Etelämpänä ei käytetä suodatinkahvia, vaan espressoa. Siihen voidaan sitten sotkea mukaan yhtä ja toista. Itse tilaan cafe americanon, joka on tuplaespresso ja mukillinen kuumaa vettä eri astiassa. Siitä saa sitten jatkettua pohjoismaisen normikupillisen kahvia.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5893
Vs: Kahvi?
Kuun lopussa tulee vuosi täyteen kahvilakkoa,kaksi kuppia olen juonut sinä aikana että ihan sata prosenttinen lakko ei ole eikä ollut tarkoitus ollakaan.
Mulla suurin syy on se että vatsa ei oikein kestä kahvia.