Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sinulle on saapunut uusi ääniviesti  (Luettu 6198 kertaa)

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Voi ny helevata tänään 8kpl noita paskoja tekstiviestejä. Onneksi en hoida pankkia puhelimella ja onneksi en noiden linkkejä oo klikannut. miten vitussa noi estetään kun ne tuloo aina eri numerosta?

Paalimies

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1547
Vs: Sinulle on saapunut uusi ääniviesti
Joo mulle kanssa on perjantaista lähtien tullut, varmaan kahdeksan. Tarkkana tarttee olla ettei mene vahingossa sörkkimään auki. Muille ei ole meidän perheessä tullut.

kihveli

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 553
Vs: Sinulle on saapunut uusi ääniviesti
Minulle alko tulla noita kun ostin blackfriday-museokortin. Siinä kysyttiin puhelinnumeroa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Sinulle on saapunut uusi ääniviesti
kiva kun on puhelimelle käyttöä.    on se vaan ihmo kuin paljon käytetään noihin rötöksiin kehittelyvoimaa mutta ei sit oikeesti hyötykäytettäviin sovelluksiin. 

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: Sinulle on saapunut uusi ääniviesti
Minulle alko tulla noita kun ostin blackfriday-museokortin. Siinä kysyttiin puhelinnumeroa.

Mielestäni en oo mihinkään numeroani viime aikoina antanut. Kuuntelin jo aamuyöstä että taas tuli sellainen viesti, mutta samppa muuten vaan vissiin piipitti. Tai olisko sinne tullut sää ennuste. Sekin yleensä tuloo vasta kun puhelinta liikuttelee aamulla. Tänään siis ei oo tullut yhtään, mutta päivähän on vasta aluus.

Naughtius Maximus

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 874
Vs: Sinulle on saapunut uusi ääniviesti
Eemeli tietää syyllisen. Ihme, kun ei ole vielä kertonut.😄

Kaikki

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1511
Vs: Sinulle on saapunut uusi ääniviesti
kiva kun on puhelimelle käyttöä.    on se vaan ihmo kuin paljon käytetään noihin rötöksiin kehittelyvoimaa mutta ei sit oikeesti hyötykäytettäviin sovelluksiin.
Kaikkia vähän kiinnostaa kuulla mitä mitä oikeesti hyötykäytettäviä sovelluksia Oksa on vailla ?  :D

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Vs: Sinulle on saapunut uusi ääniviesti
Nämä ääniviestit lienee samaa sarjaa kuin puhelut ihan oikeasta numerosta johon vastattaessa ei kumminkaan kuulu mitään.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Sinulle on saapunut uusi ääniviesti
Voi ny helevata tänään 8kpl noita paskoja tekstiviestejä. Onneksi en hoida pankkia puhelimella ja onneksi en noiden linkkejä oo klikannut. miten vitussa noi estetään kun ne tuloo aina eri numerosta?

Kaikki löytyy . Telian halvat salaiset päivät . Seuraa tarjolla jos muijalla pahat päivät .

Kyllä , en puhelimeeni laita pankki sovellusta .
Puhelimeen saa mitä vain . Lypsyrobotti ohjataan puhelimella .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Sinulle on saapunut uusi ääniviesti
juuripa nuin ja kun ei sit mikään sovellus suojele mitään hallintaa, kiva huomata et joku toinen teköö jekkuja..      ohan nuita jo nähty.    tuttu haasto et hällä puhelin teki ihan omia juttuja tekstaria kirjoittaessa..   mikä lie?

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3264
Vs: Sinulle on saapunut uusi ääniviesti
Voi ny helevata tänään 8kpl noita paskoja tekstiviestejä. Onneksi en hoida pankkia puhelimella ja onneksi en noiden linkkejä oo klikannut. miten vitussa noi estetään kun ne tuloo aina eri numerosta?
olen jo pitkään havainnut että lypsyukkeli kuulee ääniä, ei se ole oikein normaalia. olisko syytä ukkelin mennä kuulontutkimuksiin säädättämään äänet pois päältä.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: Sinulle on saapunut uusi ääniviesti
Voi ny helevata tänään 8kpl noita paskoja tekstiviestejä. Onneksi en hoida pankkia puhelimella ja onneksi en noiden linkkejä oo klikannut. miten vitussa noi estetään kun ne tuloo aina eri numerosta?
olen jo pitkään havainnut että lypsyukkeli kuulee ääniä, ei se ole oikein normaalia. olisko syytä ukkelin mennä kuulontutkimuksiin säädättämään äänet pois päältä.

jup juu. No en ollut yksin kokemusteni kanssa ja minä en kuullut vaan luin. Kuten kaikki lukutaitoiset on voinut lukea esim. netistä kyseisestä haittaohjelmasta. Ongelma taisi loppua kuten alkoikin - kerralla rytinällä. Nyt ei enää moneen päivään oo tullut yhtäkään.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3264
Vs: Sinulle on saapunut uusi ääniviesti
Jostain syystä minun puheelimeni ei tule markkinointiviestejä eikä puheluita. Laitoin joskus vuosia sitten markkinointikiellon väestörekisterin kautta. Numeroni on silti julkinen. Jostain syystä tuo on tehokas estojärjestelmä. Sähköpostiin tulee jotain markkinointia niiltä tahoita mistä olen ostanut.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64945
Vs: Sinulle on saapunut uusi ääniviesti
ite muistelen että sit ei tule myöskään noita suotavia ilmoituksiakaan, rehukuormasta, saapuneesta paketista, ajanvarauksesta jne..   onko noin?        mutta ei tuo kieltokaan ole täysvarma kun silti soittelevat ..   joku ohikaista.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9599
Vs: Sinulle on saapunut uusi ääniviesti
Jostain syystä minun puheelimeni ei tule markkinointiviestejä eikä puheluita. Laitoin joskus vuosia sitten markkinointikiellon väestörekisterin kautta. Numeroni on silti julkinen. Jostain syystä tuo on tehokas estojärjestelmä. Sähköpostiin tulee jotain markkinointia niiltä tahoita mistä olen ostanut.

No tuohon haittaohjelmaan ei kyllä markkinointi puheluiden estot auttaneet. Joten siten sinun kaikki tietävyys koki taas kolauksen  :(