Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ajattellaanko edes eduskunnassa, olemmeko orwellilaisessa yhteiskunnassa!?  (Luettu 2700 kertaa)

jeep

  • Vieras
Oksa, RNA -rokotetta  http://sic.fimea.fi/arkisto/2020/4_2020/palstat/uusia-rokoteteknologioita-kehitetaan-covid-19-tautiin mutta tuohan on pohjaton kaivo, jolle ei loppua näy. Vaalikarjaa on riittämiin lääketutkimukseen, lisääntyvän RNA rokote käytön vuoksi ja mahdollisia haittoja tulevat myös luvatusti  seuraamaan. Ensimmäiset annokset ilmaisia, mutta maksaako jatkossa, elämän aika. Aikalisä .. ...€ ?
Eläinkunta pääsee taas itse osallistumaan kokeisiin, eläköön ihminen. Tuleekohan kenties pisteytysjärjestelmä käyttöön ?

Vita est tempus optimum hominis.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Mutaatio
                                        Mikäs se ::) olio oikein on. DNA rokote.

Viimeksi muokattu: 23.11.21 - klo:17:49 kirjoittanut jeep

Cornholio

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1451
  • I'm the Great Cornholio! I need TP for my bunghole
Noh, korona kiertää Suomessa niin kauan, että jokainen saa lopulta sen taudin. Se on sitten itse kunkin omaa järkeilyä, että onko tarttumistilanteessa eduksi se, että onko rokotettu vaiko ei. Jokaisen oma päätös.
Born to be Wild, paitsi kotona ja Agronetissä

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9760
ja kiva kun nuo rokottamattomat  alle 12 -vuotiaat kärsii niitä rokottamattomia vanhempia..   ja kun nuo variaatiot levii ni ei siinä auta etes 2 rokotettua..

Ihan nyt en saanut kiinni savon vääntelystä, mutta luulen että yritit sanoa seuraavaa. Alle 12 vuotiaat lapset rokottamattomina kärsivät omien vanhempiensa ja muiden vanhempien tyhmyydestä, jos he eivät ole ottaneet rokotteita.

Juuri nyt omalla paikkakunnallani alakouluissa leviää lasten keskuudessa korona, joka sai alkunsa muutamien suurten perheen rokottamattomien vanhempien yhteisöllisestä tapahtumasta  ::) Ja koronaan ei voi vedota, että mun vanhemmat on toiminut vastuullisesti. En tiede mikä on variantti, mutta tuntuu tottelevan rokotteita - onneksi. Jos ei olisi totellut olisi mullakin ollut edessä karanteeni. Niin mä en ole epäiltyjen sairaiden listalla enkä omaa alakouluikäisiä kersoja. Olin hetken altistuneesta altistunut , nou hätä !

Rakkine

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2316
  • Moon oikees, soot vääräs.
ja kiva kun nuo rokottamattomat  alle 12 -vuotiaat kärsii niitä rokottamattomia vanhempia..   ja kun nuo variaatiot levii ni ei siinä auta etes 2 rokotettua..

Ihan nyt en saanut kiinni savon vääntelystä, mutta luulen että yritit sanoa seuraavaa. Alle 12 vuotiaat lapset rokottamattomina kärsivät omien vanhempiensa ja muiden vanhempien tyhmyydestä, jos he eivät ole ottaneet rokotteita.

Juuri nyt omalla paikkakunnallani alakouluissa leviää lasten keskuudessa korona, joka sai alkunsa muutamien suurten perheen rokottamattomien vanhempien yhteisöllisestä tapahtumasta  ::) Ja koronaan ei voi vedota, että mun vanhemmat on toiminut vastuullisesti. En tiede mikä on variantti, mutta tuntuu tottelevan rokotteita - onneksi. Jos ei olisi totellut olisi mullakin ollut edessä karanteeni. Niin mä en ole epäiltyjen sairaiden listalla enkä omaa alakouluikäisiä kersoja. Olin hetken altistuneesta altistunut , nou hätä !

Lapsilla korona on lievä tai oieeeton. Saivat hyvän luonnollisen immuniteetin koronaan, nyt ei tarvi heidän lähteä tuohon myrkkypiikkirumbaan. On rikollista piikittää  keskenkasvuisiin myrkkyä, jonka pitkäaikaisvaikutuksia ei kukaan, ei edes Pfizerin hemmot, tunne.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9760
ja kiva kun nuo rokottamattomat  alle 12 -vuotiaat kärsii niitä rokottamattomia vanhempia..   ja kun nuo variaatiot levii ni ei siinä auta etes 2 rokotettua..

Ihan nyt en saanut kiinni savon vääntelystä, mutta luulen että yritit sanoa seuraavaa. Alle 12 vuotiaat lapset rokottamattomina kärsivät omien vanhempiensa ja muiden vanhempien tyhmyydestä, jos he eivät ole ottaneet rokotteita.

Juuri nyt omalla paikkakunnallani alakouluissa leviää lasten keskuudessa korona, joka sai alkunsa muutamien suurten perheen rokottamattomien vanhempien yhteisöllisestä tapahtumasta  ::) Ja koronaan ei voi vedota, että mun vanhemmat on toiminut vastuullisesti. En tiede mikä on variantti, mutta tuntuu tottelevan rokotteita - onneksi. Jos ei olisi totellut olisi mullakin ollut edessä karanteeni. Niin mä en ole epäiltyjen sairaiden listalla enkä omaa alakouluikäisiä kersoja. Olin hetken altistuneesta altistunut , nou hätä !

Lapsilla korona on lievä tai oieeeton. Saivat hyvän luonnollisen immuniteetin koronaan, nyt ei tarvi heidän lähteä tuohon myrkkypiikkirumbaan. On rikollista piikittää  keskenkasvuisiin myrkkyä, jonka pitkäaikaisvaikutuksia ei kukaan, ei edes Pfizerin hemmot, tunne.

Joo ja on mukava etsiä lapsille sijaisperheitä hädässä , jossa he sairastavat koronaa ja vanhemmat makaa tyhmyyttään teholla ! Tuo juttu on tosi !

Muok ...Ja tämän saitin viisauteen en luottaisi edes tuossa lapsilla lievä tai oireetoon. Ala-aste ikäisiä on hoidettu sairaalassa ja kuollutkin. 

Viimeksi muokattu: 24.11.21 - klo:08:14 kirjoittanut lypsyukko

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65388
ja kiva kun vanhempina, huoltajina, on immeisiä jokka vain omapäisenä ei salli rokotusta ja sit liehuu joka paikassa kaikenmoisissa "huvituksissa"  ksantaen viruksen sit ties minne...        tuntuu hupsulta et mikä immeistä vaivaa ku ei kestä hetkeä paikallaan oloa,   ete turvaväliä tahi maskia ei suostu..                  mut ku on oma päätäntä niiiiiin tärkee..

jeep

  • Vieras


http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005471946.html

Taipuuko Suomen hallitus mediavallan vouhotukseen rokotepassista. Rokotepassi on käsittääkseni sama kuin rokotepakko, jos hallitus taipuu yhden totuuden maaksi niin silloin Suomi on siirtynyt virallisesti orwellilaiseen tyrannivaltioon. Rokotepassi/rokotepakko on totalitarismisen yhteiskunnan symboli tällä vuosituhannella.

" Suuri ja mahtava COVID - 19 "

Nyt olen kyllä Jeepin kanssa samaa mieltä.
Kaikki on eri mieltä . SS tyypin propakanda on näköjään uponnut muutamaan heikko hermoiseen   :D
Massahysteriaa, heikko hermoiseen ?

Pitäisikö meidän taipua rokotevastaisten tyranniaan.
Ovat nyt äänekkäästi peloissaan.
                      http://www.youtube.com/watch?v=XvGmOZ5T6_Y


Pitäisikö omilla aivoilla ajattelevien ihmisten taipua totalitaariseen sortovaltaan ?






Kertaus on opintojen äiti.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65388
historia vaan toistaa ittiään...   ja mitä tästä opimma?

jeep

  • Vieras

DYSTOPIASTA tuli tänään totta, ja vielä eduskunnan siunauksella.



Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22085
Eihän täällä kukaan ole pakottamassa rokottautumiseen, kyllä se  edelleenkin tulee olemaan ihan vapaaehtoista.
EI täällä kait ketään olla väkisin kantamassa rokotettavaksi.
Tottakai työnantajalla on oikeus vaatia henkilökunnaltaan toimenpiteitä, jotta mahdollisimman suuri potilasturvallisuus saadaan taattua.
Jos ei halua täyttää työnantajanan edellyttämää kelpoisuutta, jää sitten pois töistä.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22085
Tää on vähän kuin firma palkkaisi autonkuljettajaa, muttei saisi vaatia ajokorttia.

jeep

  • Vieras
Tää on vähän kuin firma palkkaisi autonkuljettajaa, muttei saisi vaatia ajokorttia.
Tai kun Eemelit on ottanut rokotteen niin kaikkien, ei Eemelien pitää pakosta myös ottaa rokote. Jotta Eemeleiltä heruu sympatiaa, ei Eemeleille.

Rakkine

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2316
  • Moon oikees, soot vääräs.
Omikron on osoittautunut vain lieväoireiseksi, turha enää hermoilla, omikron ei johda sairaalahoitoon, pandemia on ohi kevääseen mennessä, hysteriaa kyllä jatketaan poliitikkojen toimesta.
Ite oon  2 piikkiä ottanut, 3:tta en enää ota, tää  pandemia on nyt nähty.