Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Eu;n maitomarkkinat vakaat, kysyntä hyvä, tiloilla vakava kustannuskriisi  (Luettu 677 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22052
Kirjoittaa maastulli
Eipä taida olla vaikea keksiä, mille tuotannonalalle rakennetaan taas kriisipakettia, kun tilanne on niin vaikea,
vaikka jokainen kriisissä oleva maitotila on itse, vain ja ainoastaan, syypää omaan taloudelliseen tilanteeseensa.

Viimeksi muokattu: 12.10.21 - klo:07:20 kirjoittanut Eemeli

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Kirjoittaa maastulli
Eipä taida olla vaikea keksiä, mille tuotannonalalle rakennetaan taas kriisipakettia, kun tilanne on niin vaikea,
vaikka jokainen kriisissä oleva maitotila on itse, vain ja ainoastaan, syypää omaan taloudelliseen tilanteeseensa.

Rannalla huutaa hän tyhmyyksissään .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3652
Kirjoittaa maastulli
Eipä taida olla vaikea keksiä, mille tuotannonalalle rakennetaan taas kriisipakettia, kun tilanne on niin vaikea,
vaikka jokainen kriisissä oleva maitotila on itse, vain ja ainoastaan, syypää omaan taloudelliseen tilanteeseensa.

Rannalla huutaa hän tyhmyyksissään .
Eikö nämä kaksoset olekkaan samaa mieltä joka asiasta?No kumminkin oma pyllyreikä on aina tärkein.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22052
Kirjoittaa maastulli
Eipä taida olla vaikea keksiä, mille tuotannonalalle rakennetaan taas kriisipakettia, kun tilanne on niin vaikea,
vaikka jokainen kriisissä oleva maitotila on itse, vain ja ainoastaan, syypää omaan taloudelliseen tilanteeseensa.

Rannalla huutaa hän tyhmyyksissään .

Kerroppa viisas, jos Unioni parhaimmalla tuottajahinnalla, ylivoimaisesti parhaimmilla etuisuuksilla ajautuu taloudelliseen kriisiin.
Poliittisessa suojellussa.
Missä silloin vika.
Mistä sitä syytä pitäisi etsiä.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9722
Kirjoittaa maastulli
Eipä taida olla vaikea keksiä, mille tuotannonalalle rakennetaan taas kriisipakettia, kun tilanne on niin vaikea,
vaikka jokainen kriisissä oleva maitotila on itse, vain ja ainoastaan, syypää omaan taloudelliseen tilanteeseensa.

Rannalla huutaa hän tyhmyyksissään .

Kerroppa viisas, jos Unioni parhaimmalla tuottajahinnalla, ylivoimaisesti parhaimmilla etuisuuksilla ajautuu taloudelliseen kriisiin.
Poliittisessa suojellussa.
Missä silloin vika.
Mistä sitä syytä pitäisi etsiä.

Liian korkeaksi kohonneesta viljan hinnasta  ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65257
ja kiva kun tuotaan aina uusia ssätöksiä hommaan.   miten lie kahunläjäämisessä?