Lainaus käyttäjältä: Moottoripolkupyörä Man - 05.10.21 - klo:10:16Takuun loppumisen jälkeen, on mielenkiintoista nähdä, kuinka usein sähköautoihin vaihdetaan se toistaiseksi aika kallis akkupaketti. Muuten sähköauton puolesta vähemmät liikkuvat osat voisi tarkoittaa enemmän kilometrejä vähemmillä osien vaihdoilla. Mutta nykytekniikan laadun kannalta, kaikki autot eivät ole tarkoitettu jatkamaan uraansa sen 200 tonnin jälkeen. Että jos kymmenen vuotta vanhan sähköauton hinta kaksinkertaistuu akuston vaihdolla, moni jättää sen käytetyn varmasti ostamatta. Ja taas toisaalta kuka ottaa vaihdossa paljon ajetun sähköauton riesakseen. Jos akuston saisi tarvikepolttoainetankin hinnalla, se olisikin aivan eri juttu. Tästä nyt on tuhaa jauhaa, koska kuitenkin kohta pamahtaa linkki, joka kumoaa kaiken.Akkuteollisuus tällä hetkellä isobisnes . En viitsi pilata päivääsi linkittämällä .Paperi hommat tehty .
Takuun loppumisen jälkeen, on mielenkiintoista nähdä, kuinka usein sähköautoihin vaihdetaan se toistaiseksi aika kallis akkupaketti. Muuten sähköauton puolesta vähemmät liikkuvat osat voisi tarkoittaa enemmän kilometrejä vähemmillä osien vaihdoilla. Mutta nykytekniikan laadun kannalta, kaikki autot eivät ole tarkoitettu jatkamaan uraansa sen 200 tonnin jälkeen. Että jos kymmenen vuotta vanhan sähköauton hinta kaksinkertaistuu akuston vaihdolla, moni jättää sen käytetyn varmasti ostamatta. Ja taas toisaalta kuka ottaa vaihdossa paljon ajetun sähköauton riesakseen. Jos akuston saisi tarvikepolttoainetankin hinnalla, se olisikin aivan eri juttu. Tästä nyt on tuhaa jauhaa, koska kuitenkin kohta pamahtaa linkki, joka kumoaa kaiken.
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.10.21 - klo:10:19Lainaus käyttäjältä: Moottoripolkupyörä Man - 05.10.21 - klo:10:16Takuun loppumisen jälkeen, on mielenkiintoista nähdä, kuinka usein sähköautoihin vaihdetaan se toistaiseksi aika kallis akkupaketti. Muuten sähköauton puolesta vähemmät liikkuvat osat voisi tarkoittaa enemmän kilometrejä vähemmillä osien vaihdoilla. Mutta nykytekniikan laadun kannalta, kaikki autot eivät ole tarkoitettu jatkamaan uraansa sen 200 tonnin jälkeen. Että jos kymmenen vuotta vanhan sähköauton hinta kaksinkertaistuu akuston vaihdolla, moni jättää sen käytetyn varmasti ostamatta. Ja taas toisaalta kuka ottaa vaihdossa paljon ajetun sähköauton riesakseen. Jos akuston saisi tarvikepolttoainetankin hinnalla, se olisikin aivan eri juttu. Tästä nyt on tuhaa jauhaa, koska kuitenkin kohta pamahtaa linkki, joka kumoaa kaiken.Akkuteollisuus tällä hetkellä isobisnes . En viitsi pilata päivääsi linkittämällä .Paperi hommat tehty .huutista, sorkkis postaa vessanpöntöltä mutta eräs asia tuossa sähköautossa on kiusallista, ajatellaampa tilanne että sorkkis on sähkötohatsulla kurvannut asiakkaalle ja laittanut koslan latautumaan. sorkkis hoitelee sorkat ja hyppää tohatsun penkille mutta mitä v...ua charger 404 vilkkuu tohatsun mittaristossa ja battery capasitite critical lou
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 05.10.21 - klo:10:30Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.10.21 - klo:10:19Lainaus käyttäjältä: Moottoripolkupyörä Man - 05.10.21 - klo:10:16Takuun loppumisen jälkeen, on mielenkiintoista nähdä, kuinka usein sähköautoihin vaihdetaan se toistaiseksi aika kallis akkupaketti. Muuten sähköauton puolesta vähemmät liikkuvat osat voisi tarkoittaa enemmän kilometrejä vähemmillä osien vaihdoilla. Mutta nykytekniikan laadun kannalta, kaikki autot eivät ole tarkoitettu jatkamaan uraansa sen 200 tonnin jälkeen. Että jos kymmenen vuotta vanhan sähköauton hinta kaksinkertaistuu akuston vaihdolla, moni jättää sen käytetyn varmasti ostamatta. Ja taas toisaalta kuka ottaa vaihdossa paljon ajetun sähköauton riesakseen. Jos akuston saisi tarvikepolttoainetankin hinnalla, se olisikin aivan eri juttu. Tästä nyt on tuhaa jauhaa, koska kuitenkin kohta pamahtaa linkki, joka kumoaa kaiken.Akkuteollisuus tällä hetkellä isobisnes . En viitsi pilata päivääsi linkittämällä .Paperi hommat tehty .huutista, sorkkis postaa vessanpöntöltä mutta eräs asia tuossa sähköautossa on kiusallista, ajatellaampa tilanne että sorkkis on sähkötohatsulla kurvannut asiakkaalle ja laittanut koslan latautumaan. sorkkis hoitelee sorkat ja hyppää tohatsun penkille mutta mitä v...ua charger 404 vilkkuu tohatsun mittaristossa ja battery capasitite critical lou En ole hankkimassa sähköautoa telineen vetoon . Halpaa noilla sähköautoilla ajo on , täällä etelässä .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.10.21 - klo:12:39Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 05.10.21 - klo:10:30Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.10.21 - klo:10:19Lainaus käyttäjältä: Moottoripolkupyörä Man - 05.10.21 - klo:10:16Takuun loppumisen jälkeen, on mielenkiintoista nähdä, kuinka usein sähköautoihin vaihdetaan se toistaiseksi aika kallis akkupaketti. Muuten sähköauton puolesta vähemmät liikkuvat osat voisi tarkoittaa enemmän kilometrejä vähemmillä osien vaihdoilla. Mutta nykytekniikan laadun kannalta, kaikki autot eivät ole tarkoitettu jatkamaan uraansa sen 200 tonnin jälkeen. Että jos kymmenen vuotta vanhan sähköauton hinta kaksinkertaistuu akuston vaihdolla, moni jättää sen käytetyn varmasti ostamatta. Ja taas toisaalta kuka ottaa vaihdossa paljon ajetun sähköauton riesakseen. Jos akuston saisi tarvikepolttoainetankin hinnalla, se olisikin aivan eri juttu. Tästä nyt on tuhaa jauhaa, koska kuitenkin kohta pamahtaa linkki, joka kumoaa kaiken.Akkuteollisuus tällä hetkellä isobisnes . En viitsi pilata päivääsi linkittämällä .Paperi hommat tehty .huutista, sorkkis postaa vessanpöntöltä mutta eräs asia tuossa sähköautossa on kiusallista, ajatellaampa tilanne että sorkkis on sähkötohatsulla kurvannut asiakkaalle ja laittanut koslan latautumaan. sorkkis hoitelee sorkat ja hyppää tohatsun penkille mutta mitä v...ua charger 404 vilkkuu tohatsun mittaristossa ja battery capasitite critical lou En ole hankkimassa sähköautoa telineen vetoon . Halpaa noilla sähköautoilla ajo on , täällä etelässä .Mikset sitten aja, jos niin halpaa on?
Lainaus käyttäjältä: Cornholio - 05.10.21 - klo:12:55Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.10.21 - klo:12:39Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 05.10.21 - klo:10:30Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.10.21 - klo:10:19Lainaus käyttäjältä: Moottoripolkupyörä Man - 05.10.21 - klo:10:16Takuun loppumisen jälkeen, on mielenkiintoista nähdä, kuinka usein sähköautoihin vaihdetaan se toistaiseksi aika kallis akkupaketti. Muuten sähköauton puolesta vähemmät liikkuvat osat voisi tarkoittaa enemmän kilometrejä vähemmillä osien vaihdoilla. Mutta nykytekniikan laadun kannalta, kaikki autot eivät ole tarkoitettu jatkamaan uraansa sen 200 tonnin jälkeen. Että jos kymmenen vuotta vanhan sähköauton hinta kaksinkertaistuu akuston vaihdolla, moni jättää sen käytetyn varmasti ostamatta. Ja taas toisaalta kuka ottaa vaihdossa paljon ajetun sähköauton riesakseen. Jos akuston saisi tarvikepolttoainetankin hinnalla, se olisikin aivan eri juttu. Tästä nyt on tuhaa jauhaa, koska kuitenkin kohta pamahtaa linkki, joka kumoaa kaiken.Akkuteollisuus tällä hetkellä isobisnes . En viitsi pilata päivääsi linkittämällä .Paperi hommat tehty .huutista, sorkkis postaa vessanpöntöltä mutta eräs asia tuossa sähköautossa on kiusallista, ajatellaampa tilanne että sorkkis on sähkötohatsulla kurvannut asiakkaalle ja laittanut koslan latautumaan. sorkkis hoitelee sorkat ja hyppää tohatsun penkille mutta mitä v...ua charger 404 vilkkuu tohatsun mittaristossa ja battery capasitite critical lou En ole hankkimassa sähköautoa telineen vetoon . Halpaa noilla sähköautoilla ajo on , täällä etelässä .Mikset sitten aja, jos niin halpaa on?Meillä tulee niin vähän noita kilometrejä h-autoon . Veto peliksi noista vielä ei ole . Miksei sulla ole sähköautoa
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.10.21 - klo:13:12Lainaus käyttäjältä: Cornholio - 05.10.21 - klo:12:55Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.10.21 - klo:12:39Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 05.10.21 - klo:10:30Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.10.21 - klo:10:19Lainaus käyttäjältä: Moottoripolkupyörä Man - 05.10.21 - klo:10:16Takuun loppumisen jälkeen, on mielenkiintoista nähdä, kuinka usein sähköautoihin vaihdetaan se toistaiseksi aika kallis akkupaketti. Muuten sähköauton puolesta vähemmät liikkuvat osat voisi tarkoittaa enemmän kilometrejä vähemmillä osien vaihdoilla. Mutta nykytekniikan laadun kannalta, kaikki autot eivät ole tarkoitettu jatkamaan uraansa sen 200 tonnin jälkeen. Että jos kymmenen vuotta vanhan sähköauton hinta kaksinkertaistuu akuston vaihdolla, moni jättää sen käytetyn varmasti ostamatta. Ja taas toisaalta kuka ottaa vaihdossa paljon ajetun sähköauton riesakseen. Jos akuston saisi tarvikepolttoainetankin hinnalla, se olisikin aivan eri juttu. Tästä nyt on tuhaa jauhaa, koska kuitenkin kohta pamahtaa linkki, joka kumoaa kaiken.Akkuteollisuus tällä hetkellä isobisnes . En viitsi pilata päivääsi linkittämällä .Paperi hommat tehty .huutista, sorkkis postaa vessanpöntöltä mutta eräs asia tuossa sähköautossa on kiusallista, ajatellaampa tilanne että sorkkis on sähkötohatsulla kurvannut asiakkaalle ja laittanut koslan latautumaan. sorkkis hoitelee sorkat ja hyppää tohatsun penkille mutta mitä v...ua charger 404 vilkkuu tohatsun mittaristossa ja battery capasitite critical lou En ole hankkimassa sähköautoa telineen vetoon . Halpaa noilla sähköautoilla ajo on , täällä etelässä .Mikset sitten aja, jos niin halpaa on?Meillä tulee niin vähän noita kilometrejä h-autoon . Veto peliksi noista vielä ei ole . Miksei sulla ole sähköautoaSähköauto on nolo ja surkea kulkuväline. Niin surkea, ettet edes sinä huoli sellaista.
Lainaus käyttäjältä: Cornholio - 05.10.21 - klo:13:45Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.10.21 - klo:13:12Lainaus käyttäjältä: Cornholio - 05.10.21 - klo:12:55Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.10.21 - klo:12:39Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 05.10.21 - klo:10:30Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.10.21 - klo:10:19Lainaus käyttäjältä: Moottoripolkupyörä Man - 05.10.21 - klo:10:16Takuun loppumisen jälkeen, on mielenkiintoista nähdä, kuinka usein sähköautoihin vaihdetaan se toistaiseksi aika kallis akkupaketti. Muuten sähköauton puolesta vähemmät liikkuvat osat voisi tarkoittaa enemmän kilometrejä vähemmillä osien vaihdoilla. Mutta nykytekniikan laadun kannalta, kaikki autot eivät ole tarkoitettu jatkamaan uraansa sen 200 tonnin jälkeen. Että jos kymmenen vuotta vanhan sähköauton hinta kaksinkertaistuu akuston vaihdolla, moni jättää sen käytetyn varmasti ostamatta. Ja taas toisaalta kuka ottaa vaihdossa paljon ajetun sähköauton riesakseen. Jos akuston saisi tarvikepolttoainetankin hinnalla, se olisikin aivan eri juttu. Tästä nyt on tuhaa jauhaa, koska kuitenkin kohta pamahtaa linkki, joka kumoaa kaiken.Akkuteollisuus tällä hetkellä isobisnes . En viitsi pilata päivääsi linkittämällä .Paperi hommat tehty .huutista, sorkkis postaa vessanpöntöltä mutta eräs asia tuossa sähköautossa on kiusallista, ajatellaampa tilanne että sorkkis on sähkötohatsulla kurvannut asiakkaalle ja laittanut koslan latautumaan. sorkkis hoitelee sorkat ja hyppää tohatsun penkille mutta mitä v...ua charger 404 vilkkuu tohatsun mittaristossa ja battery capasitite critical lou En ole hankkimassa sähköautoa telineen vetoon . Halpaa noilla sähköautoilla ajo on , täällä etelässä .Mikset sitten aja, jos niin halpaa on?Meillä tulee niin vähän noita kilometrejä h-autoon . Veto peliksi noista vielä ei ole . Miksei sulla ole sähköautoaSähköauto on nolo ja surkea kulkuväline. Niin surkea, ettet edes sinä huoli sellaista.Olet vaan kateellinen kapitalisteille Salossa ei juurikaan huomaan eroa liikenteessä sähköautoilla tai bensa-autoilla .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.10.21 - klo:14:22Salossa ei juurikaan huomaan eroa liikenteessä sähköautoilla tai bensa-autoilla . Ööö... Muuallako huomaa???
Salossa ei juurikaan huomaan eroa liikenteessä sähköautoilla tai bensa-autoilla .
Lainaus käyttäjältä: Mietin vaan, että... - 05.10.21 - klo:14:43Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 05.10.21 - klo:14:22Salossa ei juurikaan huomaan eroa liikenteessä sähköautoilla tai bensa-autoilla . Ööö... Muuallako huomaa???Ihmeellinen aivopieru tältä muuten kaikkitietävältä.Vai mistäs sen tietää jos vaikka seuraakin 'siviilipoliisina' liikennettä puskista ja merkitsee vihkoon erinäiset huomionsa autojen ja kuljettajien kesken. Olisi kiva tietää miten eri käyttövoimien erot sitten näkyvät ja vaihtelevat paikkakuntien välillä liikennekulttuurissa ja ympäristössä kun otanta käsittää vain Salon alueen?
Mietin vaan että miksiköhän juuri salonseudulla solenoidit vaativat vaihtamista uusiin? Mietin lisäksi vaan että kukahan palstalainen on tehnyt itsestään naurunalaisen?