Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jobo st50 combi  (Luettu 4674 kertaa)

Juba

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 968
  • LOS KANTTURAS
Jobo st50 combi
Onko kellään minkäänlaisia käyttökokemuksia kyseisestä rulla/sykeharvesterista?
AkkuPENSASLEIKKURI😬

Juba

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 968
  • LOS KANTTURAS
Vs: Jobo st50 combi
Jooo,eipä ole näköjään kellään kokemusta tuosta. No ei se mitään minulla sitä alkaa loppu syksystä olemaan🤪
AkkuPENSASLEIKKURI😬

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7069
  • karkki vai keppana?
Vs: Jobo st50 combi
Näky nettikoneessa olevan myynnissä sellainen.
pessimisti ei pety!

Juba

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 968
  • LOS KANTTURAS
Vs: Jobo st50 combi
Näky nettikoneessa olevan myynnissä sellainen.
Sepä se mulle tulee sitten.
AkkuPENSASLEIKKURI😬

josef

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 141
Vs: Jobo st50 combi
Valmistajan sivuilla hyviä videoita tai juutubessa. Mulla 75.

Juba

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 968
  • LOS KANTTURAS
Vs: Jobo st50 combi
Valmistajan sivuilla hyviä videoita tai juutubessa. Mulla 75.
Onko combi vai ilman rullia? Mitäs oot tykännyt koneesta?
AkkuPENSASLEIKKURI😬

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3118
Vs: Jobo st50 combi
Oiko okrassa, juttelin sen valmistajan kanssa, eniten hän haukkui muita merkkejä kuin kertonut omasta.....

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7085
Vs: Jobo st50 combi
Oiko okrassa, juttelin sen valmistajan kanssa, eniten hän haukkui muita merkkejä kuin kertonut omasta.....

Tuo on sitä parasta kaupankäyntiä, helpottaa ostopäätöstä ts. voi vaihtaa seuraavan koneen katselun :)
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

josef

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 141
Vs: Jobo st50 combi
Rullilla varustettu käypänen kone.

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7085
Vs: Jobo st50 combi
Ainiin, jos joku haaveilee vastaavasta isäntälinjan koneesta tai itse asiassa muutamaa pykälää järeämmästä. Mulla ois vanha keto51 hallilla trukkilavalla, valmiina seuraavaan palvelukseen. Yks patruunaventtiili puuttuu kun lainattu uudempaan koneeseen, ja aivot ts. ei mittalaitetta kun sekin siirretty uuteen kouraan. Halvalla lähtis, mitäpä tuo tuolla hallissa pölyttymässä. Teeseitse miehelle, toimivana vaihdettu uudempaan lähinnä pituusmitan epäluotettavuuden vuoksi, tässä kun erillinen mittapyörä, uudemmat mittaa suoraan telasta. Sinänsä tuo ei haittaa mitään, jollei tartte jokaista puuta sentilleen saman mittaiseksi tehdä ts. tukkia.
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Juba

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 968
  • LOS KANTTURAS
Vs: Jobo st50 combi
Se ois Tapio satakuuskymppisellä vaihettu combi Jobo nyt kotona sitten🤪
AkkuPENSASLEIKKURI😬

ceylon

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 101
Vs: Jobo st50 combi
olisi mukava kuulla mieltymyksiä näistä yllä olevista vehkeistä,onko kiinni raktorissa vai kaivuris?

SM

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 80
Vs: Jobo st50 combi
Mahtaako tämä vielä kerätä pölyä hallin nurkassa?
Ainiin, jos joku haaveilee vastaavasta isäntälinjan koneesta tai itse asiassa muutamaa pykälää järeämmästä. Mulla ois vanha keto51 hallilla trukkilavalla, valmiina seuraavaan palvelukseen. Yks patruunaventtiili puuttuu kun lainattu uudempaan koneeseen, ja aivot ts. ei mittalaitetta kun sekin siirretty uuteen kouraan. Halvalla lähtis, mitäpä tuo tuolla hallissa pölyttymässä. Teeseitse miehelle, toimivana vaihdettu uudempaan lähinnä pituusmitan epäluotettavuuden vuoksi, tässä kun erillinen mittapyörä, uudemmat mittaa suoraan telasta. Sinänsä tuo ei haittaa mitään, jollei tartte jokaista puuta sentilleen saman mittaiseksi tehdä ts. tukkia.

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3118
Vs: Jobo st50 combi

SM

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 80
Vs: Jobo st50 combi
olisi mukava kuulla mieltymyksiä näistä yllä olevista vehkeistä,onko kiinni raktorissa vai kaivuris?

Kokemuksista olis kyllä mukava kuulla ja tosiaan mihin alustakoneeseen laitettu. Ite tuli ajokoneeseen pistettyä juur biojack 230 energiakoura ja on kyllä kätevä. Katkasu on tietysti hidas verrattuna kiintee teräsiin. Pystykarsinta onnistuu ja ison puun oksien katkonta. Puskat saa napsittua. Vaikka kourassa on venttiilit millä saa terän jäämään sisään ja tiltin kuormaus asentoon niin niihin ei tartte kajota välttämättä kun oppii käyttämään niin kuormaus onnistuu erinomaisesti.