Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Soijaton Suomi julistaa puska  (Luettu 2142 kertaa)

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8681
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Soijaton Suomi julistaa puska
Eikös noille solenoideille ole ihan oma ketju?
911 ketjua ihmettelin, kun kolmatta sivua siinä jo menossa ja heti toisesta viestistä lähti sivuraiteelle, eikö voisi ketjun aiheessa pysyä?

Agrowebin perinteisiin kuuluu, että yksi (valtavirrasta poikkeava) kirjoittajista nostetaan tikun nokkaan, ja sille hoetaan sit jotain "solenoidia" tai "kylykysellään" tjsp. hokemaa. Yleensä saitin reilukerho jatkaa tätä koulukiusaamista niin kauan kuin kohde kyllästyy ja lopettaa kirjottamisen. Sorkkis on tosin niin paksukalloinen luupää, että se jatkaa taistelua tuulimyllyjä vastaan lopun ikäänsä.  ;D
Tämä on muuten hyvä analyysi palstasta. ???

Itse olen sitä mieltä, että sorkkis on hyvä tyyppi ja on mukavaa, että hän on jaksanut olla kaikki nämä vuodet keskuudessamme.  :)
aika äkkiä tänne on  itse kukin löytänyt  takaisin kiusattavaksi esimerkiksi viikon bannien jälkeen ;) :D ;D 8)
Valehtelusta ja paskanpuhumisesta kiinnijääminen ei varmasti helpota tilannetta.
Mielipiteitä pitääkin olla, joskus voisi ihan vaan olla nöyrä ja myöntää virheensä.
Tästä se todennäköisesti kiikastaa.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Soijaton Suomi julistaa puska
Eikös noille solenoideille ole ihan oma ketju?
911 ketjua ihmettelin, kun kolmatta sivua siinä jo menossa ja heti toisesta viestistä lähti sivuraiteelle, eikö voisi ketjun aiheessa pysyä?

Agrowebin perinteisiin kuuluu, että yksi (valtavirrasta poikkeava) kirjoittajista nostetaan tikun nokkaan, ja sille hoetaan sit jotain "solenoidia" tai "kylykysellään" tjsp. hokemaa. Yleensä saitin reilukerho jatkaa tätä koulukiusaamista niin kauan kuin kohde kyllästyy ja lopettaa kirjottamisen. Sorkkis on tosin niin paksukalloinen luupää, että se jatkaa taistelua tuulimyllyjä vastaan lopun ikäänsä.  ;D
Tämä on muuten hyvä analyysi palstasta. ???

Itse olen sitä mieltä, että sorkkis on hyvä tyyppi ja on mukavaa, että hän on jaksanut olla kaikki nämä vuodet keskuudessamme.  :)
aika äkkiä tänne on  itse kukin löytänyt  takaisin kiusattavaksi esimerkiksi viikon bannien jälkeen ;) :D ;D 8)
Valehtelusta ja paskanpuhumisesta kiinnijääminen ei varmasti helpota tilannetta.
Mielipiteitä pitääkin olla, joskus voisi ihan vaan olla nöyrä ja myöntää virheensä.

Mikset myönnä sitten .

Olet aina oikeassa vaikka kuljetkin etukumarassa .

Lentokoneiden ovien asiantuntia olet kirjoitustesi perusteella .

Solenoidin vaihtamiseen ilmeisesti kirjoitustesi perusteella tarvitaan lupa ainakin de Citonniltakin ilmeisesti .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Mietin vaan, että...

  • Vieras
Vs: Soijaton Suomi julistaa puska
Eikös noille solenoideille ole ihan oma ketju?
911 ketjua ihmettelin, kun kolmatta sivua siinä jo menossa ja heti toisesta viestistä lähti sivuraiteelle, eikö voisi ketjun aiheessa pysyä?

Agrowebin perinteisiin kuuluu, että yksi (valtavirrasta poikkeava) kirjoittajista nostetaan tikun nokkaan, ja sille hoetaan sit jotain "solenoidia" tai "kylykysellään" tjsp. hokemaa. Yleensä saitin reilukerho jatkaa tätä koulukiusaamista niin kauan kuin kohde kyllästyy ja lopettaa kirjottamisen. Sorkkis on tosin niin paksukalloinen luupää, että se jatkaa taistelua tuulimyllyjä vastaan lopun ikäänsä.  ;D
Tämä on muuten hyvä analyysi palstasta. ???

Itse olen sitä mieltä, että sorkkis on hyvä tyyppi ja on mukavaa, että hän on jaksanut olla kaikki nämä vuodet keskuudessamme.  :)
aika äkkiä tänne on  itse kukin löytänyt  takaisin kiusattavaksi esimerkiksi viikon bannien jälkeen ;) :D ;D 8)
Valehtelusta ja paskanpuhumisesta kiinnijääminen ei varmasti helpota tilannetta.
Mielipiteitä pitääkin olla, joskus voisi ihan vaan olla nöyrä ja myöntää virheensä.



Solenoidin vaihtamiseen ilmeisesti kirjoitustesi perusteella tarvitaan lupa ainakin de Citonniltakin ilmeisesti .
1 solenoidi, 1 lupa.

Satoja solenoideja, satoja lupia.

😎😎😁😁

Rakkine

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2267
  • Moon oikees, soot vääräs.
Vs: Soijaton Suomi julistaa puska
Soijaton vaan ei solenoiditon Suomi🙂

Heti  jo ketjun kolmannessa viestissä paskotaan ketju pilalle. Tämä ketju on hyvin tyypillinen agronetketju, yksi tai  kaksi ekaa viestiä on asiallisia, aiheessa pysyviä,  mutta sitten joku luupää pilaa ketjun ihan aiheeseen liittymättömillä sönkötyksillä,  aika usein se on sorkkis, mutta tällä kertaa Miettijä tuki sotkemaan.  Mikä vit tu siinä on ettei osata keskustella asiallisesti. Jos täällä olisi yhtä tiukka moderointi, kuin on esimerkiksi Hommafoorumilla, olisi ketjut ihan toisenlaisia, ja sorkkiksella olisi ehkä jopa ikuinen banni foorumille.

Muutenkin voisi koko agronetin foorumin lopettaa, aika turha jo nykyään.

Ja asiaan, tuo vaatimus soijattomsta Suomesta on taas tyypillistä hyvesignalointia ja moraaliposeerausta. Soija on parempi valkuaislähde eläimille kuin härkäpapu tai herne, varsinkin härkäpavusta on turha odottaa soijan korvaajaa, se häviää soijalle niin monessa asiassa.  Ja onhan sen viljely perin hankalaa, niin kuin tämäkin kesä on taas osoittanut. Antaa pohjois- ja etelä-ameriikan maajussien viljellä meidänkin karjan soijat. Sieltä sitä saadaan laadukasta gm-soijaa suomenkin karjatiloille ja hyvin tulee lihasta elikoille.

Ps. Nuoruudessa tuli soija silleen tutuksi, kun harrastin kotivälineillä bodybuildingia, ja tilasin Wrange-nimisestä postimyyntiliikkeestä Joe Weiderin bodareille tarkoitettuja lisäravinteita, yksi oli kaaakaon makuinen soijajauhe, jota sekoitettiin maitoon.

Soijan aminohappokoostumus on muuten täydellinen, sekä ihmisille että eläimille.  Härkäpavulla se on huonompi. 

Viimeksi muokattu: 14.09.21 - klo:13:25 kirjoittanut Rakkine

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19295
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Piksit... 🎅
Agrowebin perinteisiin kuuluu, että yksi (valtavirrasta poikkeava) kirjoittajista nostetaan tikun nokkaan, ja sille hoetaan sit jotain "solenoidia" tai "kylykysellään" tjsp. hokemaa. Yleensä saitin reilukerho jatkaa tätä koulukiusaamista niin kauan kuin kohde kyllästyy ja lopettaa kirjottamisen.

Jepz. Ja uoppelmanne tarkottaa reilukerhola varmhanki Liomaan piksejä...    🎅

Ekytti
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."