50 sarjalaiset on kaikki monikelaisia tehokoneita .Pääosin samat hihnapyörät ja komponentit oli 4,5 tai 6 kohliminen . Itse ottaisin mieluiten 8070 joka muuten kuin 8060 mutta alennusvaihteinen voimansiirto ja nelilovinen vaihteisto kuten TX malleissa . . Isompi säiliö ja moottori siinä sivussa . Hydro malli olisi iso etu mutta silloin on valittava 8080 kun 8070 on harvoin hydrolla. Moottori saisi olla tehokkaampi ainaki pienemmissä . Turbo tekis hyvää .Nuitten pienempien vetareita katkeilee joskus . Toisilla tuo suora akseli ei katkea koskaan mutta repivällä ajo tyylillä jotkut saa katkemaan. Tosin vaihtaminen helppo kun rengas laakeroitu akseliputkeen kuten kurma autossa eikä tunkkeja tarvita.. . Tuossa jotain teknisiä tietoja """"" New Holland
8060 New Holland
8060 New Holland
8070 New Holland
8080 New Holland
8080 mech New Holland
8080
Years 1983-1991 1979-1982 1982-1987 1978-1986 1978-1984 1984-1986 1984-1987
Engine Ford Ford Fiat Ford MB Fiat MB
Engine Model 2715 2715 8061S 2714ET OM 401 8361 SI OM 421
Displacement (cm2) 6220 6220 5499 5945 9570 8102 10964
Cylinders (Turbo) 6 6 6 T 6 T V6 T 6 T V6 T
Power (BHP) 116 116 131 140 175 170 205
Alternative Power (BHP) Ford 2725E 123 Ford 2725E 123 MB 140, MB 155, Fiat 155 MB 205
Fuel Tank (l) 250 300 300 300 350 350 350
Transmission Type mech mech mech hydro hydro mech hydro
Gears 3 3 3 3 (mech 4) 4 4 4
Speed (km/h) 1,7-24,6 1,5-22,8 1,5-22,8 1,2-25 0-25 - 0-25
4WD
Header Width (cm) 457 457 457 457 579 518 579
Alternative Headers 305-518 335