Onko Icefarmer käynyt ristiin naulitsemassa lapin vihreät ?
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.21 - klo:17:07Onko Icefarmer käynyt ristiin naulitsemassa lapin vihreät ? vapaavuori aenaski ristiinnaulitsee uusmaalaaset kaikkien aikojen härskeimmässä takinkäännössä ja kaksilla rattailla ajossa, mehän emme ole unohtaneet kuinka vapaavuori ja kokoomus on suolanneet hallituksen siitä että se vetää liian tiukkaa linjaa eikä usko maran yrittäjien eikä pääkaupunkiseudun ihmisien arviointikykyyn ja vastuullisuuteen itse olisin toivonut kokoomukselta ja vapaavuorelta tukea pienelle matkanjärjestäjälle mutta taisivat jäädä yksin vastuuta kantamaan https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008088012.html
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 28.06.21 - klo:19:04Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.21 - klo:17:07Onko Icefarmer käynyt ristiin naulitsemassa lapin vihreät ? vapaavuori aenaski ristiinnaulitsee uusmaalaaset kaikkien aikojen härskeimmässä takinkäännössä ja kaksilla rattailla ajossa, mehän emme ole unohtaneet kuinka vapaavuori ja kokoomus on suolanneet hallituksen siitä että se vetää liian tiukkaa linjaa eikä usko maran yrittäjien eikä pääkaupunkiseudun ihmisien arviointikykyyn ja vastuullisuuteen itse olisin toivonut kokoomukselta ja vapaavuorelta tukea pienelle matkanjärjestäjälle mutta taisivat jäädä yksin vastuuta kantamaan https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008088012.htmlSiis kisaturisti hölmöilee ja Vapaavuoren pitäis vastuu kantaa ?Onko hullumpaa kuultu .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.21 - klo:19:23Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 28.06.21 - klo:19:04Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.21 - klo:17:07Onko Icefarmer käynyt ristiin naulitsemassa lapin vihreät ? vapaavuori aenaski ristiinnaulitsee uusmaalaaset kaikkien aikojen härskeimmässä takinkäännössä ja kaksilla rattailla ajossa, mehän emme ole unohtaneet kuinka vapaavuori ja kokoomus on suolanneet hallituksen siitä että se vetää liian tiukkaa linjaa eikä usko maran yrittäjien eikä pääkaupunkiseudun ihmisien arviointikykyyn ja vastuullisuuteen itse olisin toivonut kokoomukselta ja vapaavuorelta tukea pienelle matkanjärjestäjälle mutta taisivat jäädä yksin vastuuta kantamaan https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008088012.htmlSiis kisaturisti hölmöilee ja Vapaavuoren pitäis vastuu kantaa ?Onko hullumpaa kuultu .Sorkkis haukkui hesalaiset hölmöiksi ja ihmetteli, että kukaan luulee Vapaavuoren kantavan vastuuta mistään.
Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 28.06.21 - klo:20:01Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.21 - klo:19:23Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 28.06.21 - klo:19:04Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.21 - klo:17:07Onko Icefarmer käynyt ristiin naulitsemassa lapin vihreät ? vapaavuori aenaski ristiinnaulitsee uusmaalaaset kaikkien aikojen härskeimmässä takinkäännössä ja kaksilla rattailla ajossa, mehän emme ole unohtaneet kuinka vapaavuori ja kokoomus on suolanneet hallituksen siitä että se vetää liian tiukkaa linjaa eikä usko maran yrittäjien eikä pääkaupunkiseudun ihmisien arviointikykyyn ja vastuullisuuteen itse olisin toivonut kokoomukselta ja vapaavuorelta tukea pienelle matkanjärjestäjälle mutta taisivat jäädä yksin vastuuta kantamaan https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008088012.htmlSiis kisaturisti hölmöilee ja Vapaavuoren pitäis vastuu kantaa ?Onko hullumpaa kuultu .Sorkkis haukkui hesalaiset hölmöiksi ja ihmetteli, että kukaan luulee Vapaavuoren kantavan vastuuta mistään. En minä noin sanonut ole .Syyllinen on alkanut hesaa ihannoimaan ja etenkin Vapaavuorta .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.21 - klo:21:02Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 28.06.21 - klo:20:01Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.21 - klo:19:23Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 28.06.21 - klo:19:04Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.21 - klo:17:07Onko Icefarmer käynyt ristiin naulitsemassa lapin vihreät ? vapaavuori aenaski ristiinnaulitsee uusmaalaaset kaikkien aikojen härskeimmässä takinkäännössä ja kaksilla rattailla ajossa, mehän emme ole unohtaneet kuinka vapaavuori ja kokoomus on suolanneet hallituksen siitä että se vetää liian tiukkaa linjaa eikä usko maran yrittäjien eikä pääkaupunkiseudun ihmisien arviointikykyyn ja vastuullisuuteen itse olisin toivonut kokoomukselta ja vapaavuorelta tukea pienelle matkanjärjestäjälle mutta taisivat jäädä yksin vastuuta kantamaan https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008088012.htmlSiis kisaturisti hölmöilee ja Vapaavuoren pitäis vastuu kantaa ?Onko hullumpaa kuultu .Sorkkis haukkui hesalaiset hölmöiksi ja ihmetteli, että kukaan luulee Vapaavuoren kantavan vastuuta mistään. En minä noin sanonut ole .Syyllinen on alkanut hesaa ihannoimaan ja etenkin Vapaavuorta . Mitäs jos pidettäisiin Hesan haukkumisskaba? Mä voin aloittaa ja sä sitten yrität pistää pahemmaksi. Hesa on tyhmä.
Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 29.06.21 - klo:10:19Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.21 - klo:21:02Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 28.06.21 - klo:20:01Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.21 - klo:19:23Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 28.06.21 - klo:19:04Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.21 - klo:17:07Onko Icefarmer käynyt ristiin naulitsemassa lapin vihreät ? vapaavuori aenaski ristiinnaulitsee uusmaalaaset kaikkien aikojen härskeimmässä takinkäännössä ja kaksilla rattailla ajossa, mehän emme ole unohtaneet kuinka vapaavuori ja kokoomus on suolanneet hallituksen siitä että se vetää liian tiukkaa linjaa eikä usko maran yrittäjien eikä pääkaupunkiseudun ihmisien arviointikykyyn ja vastuullisuuteen itse olisin toivonut kokoomukselta ja vapaavuorelta tukea pienelle matkanjärjestäjälle mutta taisivat jäädä yksin vastuuta kantamaan https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008088012.htmlSiis kisaturisti hölmöilee ja Vapaavuoren pitäis vastuu kantaa ?Onko hullumpaa kuultu .Sorkkis haukkui hesalaiset hölmöiksi ja ihmetteli, että kukaan luulee Vapaavuoren kantavan vastuuta mistään. En minä noin sanonut ole .Syyllinen on alkanut hesaa ihannoimaan ja etenkin Vapaavuorta . Mitäs jos pidettäisiin Hesan haukkumisskaba? Mä voin aloittaa ja sä sitten yrität pistää pahemmaksi. Hesa on tyhmä.Mitään kannatusta ei ole saanut ehdoituksesi . Syyllinen fanittaa Hesaa ihan selvästi .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 29.06.21 - klo:17:07Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 29.06.21 - klo:10:19Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.21 - klo:21:02Lainaus käyttäjältä: Syyllinen - 28.06.21 - klo:20:01Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.21 - klo:19:23Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 28.06.21 - klo:19:04Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 28.06.21 - klo:17:07Onko Icefarmer käynyt ristiin naulitsemassa lapin vihreät ? vapaavuori aenaski ristiinnaulitsee uusmaalaaset kaikkien aikojen härskeimmässä takinkäännössä ja kaksilla rattailla ajossa, mehän emme ole unohtaneet kuinka vapaavuori ja kokoomus on suolanneet hallituksen siitä että se vetää liian tiukkaa linjaa eikä usko maran yrittäjien eikä pääkaupunkiseudun ihmisien arviointikykyyn ja vastuullisuuteen itse olisin toivonut kokoomukselta ja vapaavuorelta tukea pienelle matkanjärjestäjälle mutta taisivat jäädä yksin vastuuta kantamaan https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008088012.htmlSiis kisaturisti hölmöilee ja Vapaavuoren pitäis vastuu kantaa ?Onko hullumpaa kuultu .Sorkkis haukkui hesalaiset hölmöiksi ja ihmetteli, että kukaan luulee Vapaavuoren kantavan vastuuta mistään. En minä noin sanonut ole .Syyllinen on alkanut hesaa ihannoimaan ja etenkin Vapaavuorta . Mitäs jos pidettäisiin Hesan haukkumisskaba? Mä voin aloittaa ja sä sitten yrität pistää pahemmaksi. Hesa on tyhmä.Mitään kannatusta ei ole saanut ehdoituksesi . Syyllinen fanittaa Hesaa ihan selvästi .Mitä kannatusta? Kysehän oli meidän välisestä kilpailusta, että kumpi haukkuu enemmän Hesaa ja senhän sinä siis hävisit jo alkuverryttelyissä. Koskahan Hesa lanseeraa Pride-hengessä sloganin "Hesa on homo"? En yhtään ihmettelisi, että Hesa polkaisisi semmoisen kampanjan käyntiin ja hesalaiset pitäisivät tunnuslausetta erinomaisena.
hei, tuolla lokiikallahan sorkka tykkää pohosesta ja rakastaa savolaisia..
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 29.06.21 - klo:20:30hei, tuolla lokiikallahan sorkka tykkää pohosesta ja rakastaa savolaisia.. Eipä ole ensimmäinen kerta kun hänen takkinsa kääntyy.