Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Peräkärryä etsin  (Luettu 5130 kertaa)

sorkkahessu

  • Vieras
Peräkärryä etsin
Mistäs käytettyä jarrullista peräkärryä kannattais kysellä .

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Peräkärryä etsin
Mistäs käytettyä jarrullista peräkärryä kannattais kysellä .
No ei ainaka täältä..... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Peräkärryä etsin
Älä kysele mistään, tee itse niin saat juuri sellaiset kuin haluat ja tarvitset.

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Peräkärryä etsin
Älä kysele mistään, tee itse niin saat juuri sellaiset kuin haluat ja tarvitset.

Aika pula , toisaalta on toikin totta . ja on niitä tehtykkin

jariman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1336
Vs: Peräkärryä etsin
Jarrullisen perävaunun itsetehden ei enää onnistu,
vaatii tyyppihyväksynnän, rakennelaskelmat, ym.
eli uutta jarrullista kärryä vaan hommaan.

maksaa se uusikin, sisältää alvin (saa vähentää) mutta
huoleton käyttää vähäksi aikaa.

jos jykevää jarrullista kärryä  ettit ja pitemmänpäälle
kestävää, Majavaa voi suositella, ja muitakin suomessa
valmistettavia (upposinkittyjä) viron/puolan tuotteet kevyemmin sinkittyjä.

keskieuroppalaisista Agratos ym lujia .
tsekkaa  omapainoa/kantavuutta/kokonaismassaa/varusteita/rakennetta,
löytyy sopiva kärry käyttöön.

natikka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 405
Vs: Peräkärryä etsin
tarttooko sitä muille kerota että omavalmiste jarrulinen kärry ??? ;D kylläpä meillä vain on, hyvin on homma pelannu. tokiki kysees on vanha scaania.
tä?!?!

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Peräkärryä etsin
Jarrullisen perävaunun itsetehden ei enää onnistu,
vaatii tyyppihyväksynnän, rakennelaskelmat, ym.
eli uutta jarrullista kärryä vaan hommaan.
Mistä lähtien muka ei ole onnistunut? Rakenteen materiaalivahvuus ja koko on jo aiemmin määrätty, jarrupään ja akselien yhteensopivuudesta on tar***** laskelmat.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Peräkärryä etsin
Hop hop ärrältä ostamaan uusinta TM:aa siinä oli kärry testi.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Peräkärryä etsin
Mistäs käytettyä jarrullista peräkärryä kannattais kysellä .

   Tämä on ilmainen ostoilmoitus.

Farmari Arttu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 230
Vs: Peräkärryä etsin
Jarrullisenkin kärryn saa rakentaa itse jos niin haluaa. Pitää vaan käyttää hyväksyttyä aisaa ja akselistoa. Aisaa ei saa hitsailla jälkeenpäin. Itsetekemällä saa tietysti sellaisen kuin haluaa ja rakentajan taidosta riippuen yleensä paremman. Pieniä ei kannata itse säästön vuoksi rakentaa, koska se ei yleensä onnistu. Isommissa on mahdollista säästää jopa puolet hinnasta. Olen rakentanut useita kärryjä ja sitten sinkinnyt ne. Viimeksi tekemäni olisi maksanut täysin valmiina 7500 € ja itsetehtynä tuli maksamaan 3700 € katsastettuna ja sinkittynä.
Tässä on yksi linkki mistä saa kohtuu hintaan osia:http://www.teohydrauli.fi/

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Peräkärryä etsin
Jarrullisenkin kärryn saa rakentaa itse jos niin haluaa. Pitää vaan käyttää hyväksyttyä aisaa ja akselistoa. Aisaa ei saa hitsailla jälkeenpäin. Itsetekemällä saa tietysti sellaisen kuin haluaa ja rakentajan taidosta riippuen yleensä paremman. Pieniä ei kannata itse säästön vuoksi rakentaa, koska se ei yleensä onnistu. Isommissa on mahdollista säästää jopa puolet hinnasta. Olen rakentanut useita kärryjä ja sitten sinkinnyt ne. Viimeksi tekemäni olisi maksanut täysin valmiina 7500 € ja itsetehtynä tuli maksamaan 3700 € katsastettuna ja sinkittynä.
Tässä on yksi linkki mistä saa kohtuu hintaan osia:http://www.teohydrauli.fi/
Itse tehden saa juuri sellaisen kärryn kun tarvii niillä mitoilla mitkä itselle sopii. Varsinkin jos on tarpeen kuusimetrisellä lavalla oleva kärry niin ainoa keino on tehdä itse. Säästöistä sanoisin että jos itse rakentaa niin vaikea on saada puolta ostoisen hinnasta kulumaan rahaa.

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Peräkärryä etsin
Jarrullisenkin kärryn saa rakentaa itse jos niin haluaa. Pitää vaan käyttää hyväksyttyä aisaa ja akselistoa. Aisaa ei saa hitsailla jälkeenpäin. Itsetekemällä saa tietysti sellaisen kuin haluaa ja rakentajan taidosta riippuen yleensä paremman. Pieniä ei kannata itse säästön vuoksi rakentaa, koska se ei yleensä onnistu. Isommissa on mahdollista säästää jopa puolet hinnasta. Olen rakentanut useita kärryjä ja sitten sinkinnyt ne. Viimeksi tekemäni olisi maksanut täysin valmiina 7500 € ja itsetehtynä tuli maksamaan 3700 € katsastettuna ja sinkittynä.
Tässä on yksi linkki mistä saa kohtuu hintaan osia:http://www.teohydrauli.fi/

Yhtiömme kiittää vinkistä ja tarjoaa oluet jos jossain kohdataan .

Petri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5280
Vs: Peräkärryä etsin
www.trailerman.fi, viime kesänä ostin Eduardin nelimetrisellä lavalla varustetun, parin tonnin kantavuudella olevan karvalakkimallin eli hinnaston halvemmasta päästä. En ole katunut, tulee kiltisti perässä ja kyllä tuo tasainen lava - renkaat siellä lavan alla - on ihan ehdoton, jos oikeasti pitää lastata ja purkaa eikä vain vedellä perässä. On hyvä vetääkin, ei siinä mitään.

Petri

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Peräkärryä etsin
www.trailerman.fi, viime kesänä ostin Eduardin nelimetrisellä lavalla varustetun, parin tonnin kantavuudella olevan karvalakkimallin eli hinnaston halvemmasta päästä. En ole katunut, tulee kiltisti perässä ja kyllä tuo tasainen lava - renkaat siellä lavan alla - on ihan ehdoton, jos oikeasti pitää lastata ja purkaa eikä vain vedellä perässä. On hyvä vetääkin, ei siinä mitään.

Petri

Aina vaan paranee . Kiitos , oluet myös jos vastakkain satutaan