Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe maatalouskysely  (Luettu 675 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65287
maatalouskysely
alkannu naurattaa kun moisesta soittelevat monta päivää peräjälkeen.   ja aina samaan aikaan.   kun en voi vastata puhelimeen kun käjet täynnä töitä.             ja nyt on joku ihmo invaasio soittajilla:     puhmyyjät soittelee monta kertaa päöivässä;   tietää siitä että puhelin pirahtaa kolme kertaa ja sit hiljenee.     miä en etes kerkiä ottaa puhelinta vyökotelosta esille ku on jo ohi..   eikä soita uutelleen samasta numerosta hetken päästä, kuten net joilla on oikeeta asiaa..                           seurassa oli juttua kui nykyään noi ropotit hoitaa tuonkin.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12086
Vs: maatalouskysely
Kysy seuraavalta, että mitä hän itse osti viimeksi tuntemattomalta puhelinmyyjältä. Entä miksi joku tekisi 15.000 euron heräteostoksen ? Ja eikö tällainen puhelinmyynti ole vähän vanhanaikaista. Vois myös pyytää myyjää kertomaan aurinkopaneeleista tms. yksityiskohtaisemmin ja jättää luurin auki radion viereen.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9731
Vs: maatalouskysely
Kesäisin ei tuu ikinä vastattua tuntemattomiin numeroihin. Näin talvella joskus, mutta mä oon alkanut tylyksi. Jos toisessa päässä ihminen saa sanottua myyvänsä jotain , vastaan lyhyesti että minä en osta ja lopetan puhelun. Elisan myyjälle yritin syksymmällä nätisti sanoa, että en osta tai tilaa jotain sen markkinoimaa kanava pakettia. Aina kun sanoin että en tilaa, se piti pienen tauon ja jatkoi samaa litaniaansa mielipiteestäni välittämättä. Taisin kolme kertaa kieltäytyä jo siinä "pikaisen" esittelyn aikana. Annoin kuitenkin tytön puhua - ihan yksikseen, kun seuraavan kerran puhelinta katsoin yhteys oli jo katkennut. Kait sai hyvän mielen, kun pääsi lukemaan myyntipuheensa loppuun  ::)

Jaa niin tämä otsikko olikin maatalouskyselystä, eikä puhelin myynnistä :) Kysely on palautettu netissä ja  vastaukset on melko karkeasti arvioituja.

Viimeksi muokattu: 12.02.21 - klo:09:56 kirjoittanut lypsyukko