Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Porttikielltto  (Luettu 2346 kertaa)

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Porttikielltto
Pojat kertoo notta täällä sen voe saaha porttikiellon akroon. Millä "suosituksilla" se tullee. Riittääkö se vaen notta joku vinkuu riittävän ussein ylläpitolle,notta pojat lyä "päähhän" Saako sen sillä konstilla kaverille sen porttikiellon.Että tulis sillon niin kun säälistä.Saa sanova. Mieluummin   asijallisesti tie :D

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Porttikielltto
Pojat kertoo notta täällä sen voe saaha porttikiellon akroon. Millä "suosituksilla" se tullee. Riittääkö se vaen notta joku vinkuu riittävän ussein ylläpitolle,notta pojat lyä "päähhän" Saako sen sillä konstilla kaverille sen porttikiellon.Että tulis sillon niin kun säälistä.Saa sanova. Mieluummin   asijallisesti tie :D


Naorattaako? Ni.

Cornholio

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1451
  • I'm the Great Cornholio! I need TP for my bunghole
Vs: Porttikielltto
Bänni on määräaikainen porttikielto. Voi se olla sellainenkin, jolle ei ole määritelty päättymisaikaa.

Itse en saanut bänniä solvaamisesta enkä herjaamisestä. Minä sain bännini härnäämisestä ;D
Born to be Wild, paitsi kotona ja Agronetissä

vain elämää

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 243
Vs: Porttikielltto
vai on se carhulle tarjolla veräjän sulku, mitäs möliset kikkeliskokkelis nii.naurattaapi hohohohoho

Apilas Jr.

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2385
Vs: Porttikielltto
Pojat kertoo notta täällä sen voe saaha porttikiellon akroon. Millä "suosituksilla" se tullee. Riittääkö se vaen notta joku vinkuu riittävän ussein ylläpitolle,notta pojat lyä "päähhän" Saako sen sillä konstilla kaverille sen porttikiellon.Että tulis sillon niin kun säälistä.Saa sanova. Mieluummin   asijallisesti tie :D

No kai sä sen itse tiedät, kun edellisen nimmarisi bännit otti niin koville että nostit kytkintä. ;D
"How dare you godless bastards step on my land?
How dare you touch my daughters and sons?
This will be your last steps, unless you turn
Put your two-headed eagle in your arse and run!"

                                          -Ignea-

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Porttikielltto
Tutkippas tilannetta ennen kun laosut mittää perusteetonta. Ee oo tarvetta vaehtella nimi merkkijä .Eppäellä aena soppii ,soppii.Usko huvikses. :D

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Porttikielltto
Pojat kertoo notta täällä sen voe saaha porttikiellon akroon. Millä "suosituksilla" se tullee. Riittääkö se vaen notta joku vinkuu riittävän ussein ylläpitolle,notta pojat lyä "päähhän" Saako sen sillä konstilla kaverille sen porttikiellon.Että tulis sillon niin kun säälistä.Saa sanova. Mieluummin   asijallisesti tie :D


Naorattaako? Ni.

No totta kae. Naorattaa. :D :D :D :D

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Porttikielltto
vai on se carhulle tarjolla veräjän sulku, mitäs möliset kikkeliskokkelis nii.naurattaapi hohohohoho

Voehan se olla notta säälipisteitä saat. Kuten sanottu ylläpito se sulukee tae avvaa veräjjän. Vaan ee net tuallaset miähet .Naorattaa. :D :D :D :D

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Porttikielltto
Bänni on määräaikainen porttikielto. Voi se olla sellainenkin, jolle ei ole määritelty päättymisaikaa.

Itse en saanut bänniä solvaamisesta enkä herjaamisestä. Minä sain bännini härnäämisestä ;D

Mitä ootko sinä jotaki härrnnänny. En minnoo kuullukaa. Luulen notta nuot vinkujat saa sen aekaan  säälistä tuanne. ylläpitoon vinkumalla.  :D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66096
Vs: Porttikielltto
herkkähipiät ottaa niiiin pahasti itteensä kun ei vasen kaltaista hehkutusta ja kumartelua ole ni siitä seuraa.........

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Porttikielltto
herkkähipiät ottaa niiiin pahasti itteensä kun ei vasen kaltaista hehkutusta ja kumartelua ole ni siitä seuraa.........

 ::) ::) ::) ::) ::) ..joo olen huomannut ettei oksaa facessa noteerata .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66096
Vs: Porttikielltto
vasehan onkii semmonen homojen juttu.   ihan kuin nuo maikkarin sarjat...    pelkkää nuolentaa...

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Porttikielltto
vasehan onkii semmonen homojen juttu.   ihan kuin nuo maikkarin sarjat...    pelkkää nuolentaa...

En ole homoja siellä tavannut , savolaisia siis vähän fasessa
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Porttikielltto
Pojat kertoo notta täällä sen voe saaha porttikiellon akroon. Millä "suosituksilla" se tullee. Riittääkö se vaen notta joku vinkuu riittävän ussein ylläpitolle,notta pojat lyä "päähhän" Saako sen sillä konstilla kaverille sen porttikiellon.Että tulis sillon niin kun säälistä.Saa sanova. Mieluummin   asijallisesti tie :D

Taitaapi ainaki navettapiika tietää jotaki nuista asijoista…     :-\

Kyllähän nyt Antidesanttiki  tuan tietää. Luulen ma. :D

ilkka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2710
Vs: Porttikielltto
Bänni on määräaikainen porttikielto. Voi se olla sellainenkin, jolle ei ole määritelty päättymisaikaa.

Itse en saanut bänniä solvaamisesta enkä herjaamisestä. Minä sain bännini härnäämisestä ;D

Mitä ootko sinä jotaki härrnnänny. En minnoo kuullukaa. Luulen notta nuot vinkujat saa sen aekaan  säälistä tuanne. ylläpitoon vinkumalla.  :D


Nonytkös karhu rupiaa kuitennniii arvuuttelemmaa.....naorottaa..voe tokkiisa