Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maatalouslaskenta  (Luettu 1604 kertaa)

seegeri

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1941
Maatalouslaskenta
Olenko ymmärtänyt oikein että pakko vastata kyselyyn. Piti vastata mutta kysely ei suostu aukeaamaan. Pari kertaa koitin. Lapussa joka tuli postissa on palvelu numero, nauha puhui englantia. Piti vaan kysyy miksi ei kysely aukea. Mitä mahtaa tapahtua jos annan olla ja en vastaa. Onko jollain muulla ollu sama ongelma.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: Maatalouslaskenta
Niin, eikös tuo ole melko turhakin kysely nykypäivänä kun nämä tiedot saadaan noista tukihakemuksista eläinrekistereistä ja vero tiedoista.Mut onhan tuossa muutamalle tilastonikkarille hommia.Olettasin että ei vastaamattomuudesta ihmeempiä seuraa, muttaen yllytä puoleen eikä toiseen.Aikoinaan nuorna miesnä kiertelin sen aikaisen maatilahallituksen nimissä tilastokeruulla, kaksi kertaa vuodessa kävin.Toiset antoivat tiedot toiset eivät ja asia oli sillä hoidettu kun laittoi viivan lomakkeeseen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Maatalouslaskenta
no huh!    on joku toinenki tunpelo joka ei pääse vastaamaan.   ite jo melkein narua aloin ettiä kun ei suostunna avautumaan.    olkoon,  en miä kehtoo suotta moisen kanssa tapella.   sorkkis riittää miulle!

PelleH

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 992
Vs: Maatalouslaskenta
Mun mielestä ei siinä kyselyssä oikein mitään maatalous asiaa kysyttykään,jotain
jonninjoutavaa. Muistaakseni ::)

seegeri

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1941
Vs: Maatalouslaskenta
Paljon muutakin on turhaa ja silti pitää tehdä. No aukee jos aukee....

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: Maatalouslaskenta
No mikäpä tuossa aukeemisessa, ihan hetihän tuo avautu.Mutta mulla kun ei oleenää mitään aasioita tuon puljun kanssa, en sitten alkanut vastailemaan.Ihanpa tuo toimii.Nii mopiilivarmenteella kirjauduin.

navettapiika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 600
Vs: Maatalouslaskenta
No mikäpä tuossa aukeemisessa, ihan hetihän tuo avautu.Mutta mulla kun ei oleenää mitään aasioita tuon puljun kanssa, en sitten alkanut vastailemaan.Ihanpa tuo toimii.Nii mopiilivarmenteella kirjauduin.
Elä huoli, minä vastasin vielä viimekin vuonna, vaikka ei enää koko tilaakaan.. Mutta sitä saa, mitä tahtoo..

On muuten ensimmäinen ketju, johon sorkkis ei ole ottanut kantaa..hemmetti, löytykö sellainen alue, mistä se ei tiedä mitään, edes naapurin entisenisännän sanomana, tai sen serkunkaimansiskon, jossa joskus käynyt sorkkia ajamassa..

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Maatalouslaskenta
Eeköhän tämä varmista sen ,notta horkkas saapuu arenalle. Koskelaesen ajatus maaliman ykkösnyrkki :D :D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Maatalouslaskenta
yheksän aarin tonttilaiset ei näihin puutu.     (   10% vei kunta tien alle )

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7071
  • karkki vai keppana?
Vs: Maatalouslaskenta
Heti aukesi, tuntimäärät oli vaikeimmat arpoa.
Vale, emävale, tilasto ;D
Niin joo, asenteellisesti ja vanhanaikaisesti oli vaan kaksi sukupuolta >:(

Viimeksi muokattu: 06.01.21 - klo:20:03 kirjoittanut Toivo Tonta

pessimisti ei pety!

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3266
Vs: Maatalouslaskenta
No mikäpä tuossa aukeemisessa, ihan hetihän tuo avautu.Mutta mulla kun ei oleenää mitään aasioita tuon puljun kanssa, en sitten alkanut vastailemaan.Ihanpa tuo toimii.Nii mopiilivarmenteella kirjauduin.
Elä huoli, minä vastasin vielä viimekin vuonna, vaikka ei enää koko tilaakaan.. Mutta sitä saa, mitä tahtoo..

On muuten ensimmäinen ketju, johon sorkkis ei ole ottanut kantaa..hemmetti, löytykö sellainen alue, mistä se ei tiedä mitään, edes naapurin entisenisännän sanomana, tai sen serkunkaimansiskon, jossa joskus käynyt sorkkia ajamassa..
Orkkiksella on niin paljon kasassa vastauksia että ei ole näin pitkälle ehtinyt.