Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lomitus järjestelmän muuttaminen  (Luettu 18333 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64940
Vs: Lomitus järjestelmän muuttaminen
kyllä kyllä,  mutta mistä löytää oikean ihmisen onkin se pikkanen pulma.   ite yrittänny löytää oikiaa tekijää,   mut pikkasen laihoin tuloksin.         nuo nykyteinit on pikkasen lepsua porukkaa..   työ vain välttämätön paha.

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Lomitus järjestelmän muuttaminen
kyllä kyllä,  mutta mistä löytää oikean ihmisen onkin se pikkanen pulma.   ite yrittänny löytää oikiaa tekijää,   mut pikkasen laihoin tuloksin.         nuo nykyteinit on pikkasen lepsua porukkaa..   työ vain välttämätön paha.

Seon juurikin tua nyky vilijely ja sen erituotannon haarat ja yrittäminen ylleensä sellasta notta mestyäksen siihen vaaditaan erikoisen ahkeraa porukka. Yrittäjät on net on  ihan oma ihmis rotunsa.Taepuu vaan ee taevu. Ee :D

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Lomitus järjestelmän muuttaminen
kyllä kyllä,  mutta mistä löytää oikean ihmisen onkin se pikkanen pulma.   ite yrittänny löytää oikiaa tekijää,   mut pikkasen laihoin tuloksin.         nuo nykyteinit on pikkasen lepsua porukkaa..   työ vain välttämätön paha.
Facessa löytyy esimerkiksi nuoria työtä tekeviä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64940
Vs: Lomitus järjestelmän muuttaminen
juuu, löytyy,   mut onko paikkakunta oikea töihin?      ja sit on myös niitä " töitä" tekeviäkin.        tuossa yks tuttu nauro kuin nuo alkaa jo oppia erottamaan.   

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Lomitus järjestelmän muuttaminen
juuu, löytyy,   mut onko paikkakunta oikea töihin?      ja sit on myös niitä " töitä" tekeviäkin.        tuossa yks tuttu nauro kuin nuo alkaa jo oppia erottamaan.

Jaaha .

Vähän samanlainen tapaus kun yks emäntä valitti lomituksen oikeuden mukaisuutta . Tuli jotakin asiaa lomatoimistoon ja sanoin samalla et yks emäntä kaipaa lomittajaa . Lomatoimisto kauppas muutamaks päiväks lomittajaa ens hätään koska oli ammattilainen vapaana ja myöhemmin pidempää lomitusta . Ei kelvannut emännälle .  ;D Tmmöstä joskus .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64940
Vs: Lomitus järjestelmän muuttaminen
juuuu, tarjoshan net miullekii...      eka ei etes pystynny istumaan kahvipöytän jakkaralla kun oli niin päissään,   ja toinen pelkäs lehmiä,  vasikoita olis hoitannu kyllä ja yks ei jaksannu herätä ennen kymmentä aamupäivällä..    eli löytyyhän näitä..  joita tarjotaan.

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Lomitus järjestelmän muuttaminen
juuu, löytyy,   mut onko paikkakunta oikea töihin?      ja sit on myös niitä " töitä" tekeviäkin.        tuossa yks tuttu nauro kuin nuo alkaa jo oppia erottamaan.

Jaaha .

Vähän samanlainen tapaus kun yks emäntä valitti lomituksen oikeuden mukaisuutta . Tuli jotakin asiaa lomatoimistoon ja sanoin samalla et yks emäntä kaipaa lomittajaa . Lomatoimisto kauppas muutamaks päiväks lomittajaa ens hätään koska oli ammattilainen vapaana ja myöhemmin pidempää lomitusta . Ei kelvannut emännälle .  ;D Tmmöstä joskus .


Seon tua kotielläentallous. Taeto ja raskas laji. Se nyt vaen on niin notta tarttee olla varma siittä lomittajasta,notta ee sitte tuu pettymyksijä. Kaekki ee vaen käö.Tullee muuten ihan liiian kalliiksi.  :D

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Lomitus järjestelmän muuttaminen
juuu, löytyy,   mut onko paikkakunta oikea töihin?      ja sit on myös niitä " töitä" tekeviäkin.        tuossa yks tuttu nauro kuin nuo alkaa jo oppia erottamaan.

Jaaha .

Vähän samanlainen tapaus kun yks emäntä valitti lomituksen oikeuden mukaisuutta . Tuli jotakin asiaa lomatoimistoon ja sanoin samalla et yks emäntä kaipaa lomittajaa . Lomatoimisto kauppas muutamaks päiväks lomittajaa ens hätään koska oli ammattilainen vapaana ja myöhemmin pidempää lomitusta . Ei kelvannut emännälle .  ;D Tmmöstä joskus .


Seon tua kotielläentallous. Taeto ja raskas laji. Se nyt vaen on niin notta tarttee olla varma siittä lomittajasta,notta ee sitte tuu pettymyksijä. Kaekki ee vaen käö.Tullee muuten ihan liiian kalliiksi.  :D

Tunnetko lomittajan joka sinne oli menossa , et . Minä tunnen ja taatusti ammattitaitoinen .
Carhulla on tapana vääntää totuus valheeksi .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Lomitus järjestelmän muuttaminen
 Carhu sei valehtele. Se nyt vaan on niin notta kaekille ee kaekki kelepaa. En ottas sorkkija vuolemmaan kaveria joka nälävii kolleekaani. Ompa se toenen maetovilijelijä miltä alueelta tahansa. Seon kuitenki saman alan yrittäjä. Sano mitä sanot. :D

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Lomitus järjestelmän muuttaminen
Carhu sei valehtele. Se nyt vaan on niin notta kaekille ee kaekki kelepaa. En ottas sorkkija vuolemmaan kaveria joka nälävii kolleekaani. Ompa se toenen maetovilijelijä miltä alueelta tahansa. Seon kuitenki saman alan yrittäjä. Sano mitä sanot. :D

Juttus alkaa olla syvää paskaa . Varmaan hauska häiriköidä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Lomitus järjestelmän muuttaminen
Täälläkö sun piti nyt alottaa.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Lomitus järjestelmän muuttaminen
Täälläkö sun piti nyt alottaa.

Vastasin miten sulle pitää . Voit väittä mitä haluat minusta mutta puolustaudun koska mulla on oikeus siihen .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9598
Vs: Lomitus järjestelmän muuttaminen
Täälläkö sun piti nyt alottaa.

Vastasin miten sulle pitää . Voit väittä mitä haluat minusta mutta puolustaudun koska mulla on oikeus siihen .

Mä nyt melkein uskon , että tämä sivusto ei kyllä Sorkkiksen töitä lisää. En toki tiedä onko tarkoituskaan. Eihän yks mies määräänsä enempää ehdi tekemäänkään. Vaikka kyse onkin vaan niistä "kemioista" eikä työnlaadusta niin joskus ne "kemiat" vaikuttavat vaan enemmän. Toki mikäs minä olen yleistämään. Lisäksi joskus oon muka päättänyt, että ikinä en enää Sorkan tekstejä lue, mutta ... jos ihan mielenkiinnosta, josko ne olisivat vähän vähemmän lannoittavia, mutta ihan samaa kemiallista seostahan ne tuntuu olevan.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Lomitus järjestelmän muuttaminen
Täälläkö sun piti nyt alottaa.

Vastasin miten sulle pitää . Voit väittä mitä haluat minusta mutta puolustaudun koska mulla on oikeus siihen .

Mä nyt melkein uskon , että tämä sivusto ei kyllä Sorkkiksen töitä lisää. En toki tiedä onko tarkoituskaan. Eihän yks mies määräänsä enempää ehdi tekemäänkään. Vaikka kyse onkin vaan niistä "kemioista" eikä työnlaadusta niin joskus ne "kemiat" vaikuttavat vaan enemmän. Toki mikäs minä olen yleistämään. Lisäksi joskus oon muka päättänyt, että ikinä en enää Sorkan tekstejä lue, mutta ... jos ihan mielenkiinnosta, josko ne olisivat vähän vähemmän lannoittavia, mutta ihan samaa kemiallista seostahan ne tuntuu olevan.

Anteeks vaan . Onko siis pohjoisen oikeus antaa väärää tietoa etelän miehestä ?
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9598
Vs: Lomitus järjestelmän muuttaminen
^ Onko täällä jossain ilmansuunnat näkyvissä ?