Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Sivuja:1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  • Tavallinen aihe

Aihe yksinäinen joulu  (Luettu 16198 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66260
Vs: yksinäinen joulu
niin,  kertoo.   pysyy eukko kotona saman katon alla kun paksuna ja ilman kenkiä nyrkin ja hellan välissä..        ihme vaan että siä olet aina eriävän mielipiteen kuittaamassa puutteena,   tässäkin kuussa joillekin.      taitaa olla lesta talo.      köyrimään kun ei muuta kykene,  puolikuurona.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: yksinäinen joulu
Sorkkis kirjoittaa, ettei tarvitse pohjoista, mutta lesoilee kuitenkin heti Agronetissä, kun on päässyt leikkaamaan C-alueen lehmien sorkkia. ;D ;D
Ei C-1 ja C-2 alue ole pohjoista .

Jaahas , se olis sitten persujen aika lunastaa lupaukset pohjoisten tukien leikkaamisista .

Älä unta nää. Miten sitä sellasesta voe leikata jota ee juurikaan oo. Ee persuskaa. :D :D
https://highwaysavo.fi/maaseuturahoitus/yritystuet/
Untako ?

https://www.yrittajat.fi/uutiset/640867-kustannustuen-toista-eraa-haki-ensimmaisena-paivana-700-hakijaa-rovanimelaisyrittaja#5388e86a

En ketaa tuata typerää linkitystäsi lukea Jokseenki varma on notta ee siinnä kuitenkaan mittää puhuta persusksista tae pohojosentuen leikkuksista.Ihan itekses pienessä päässäs noeta kehittelet. :D :D

Et kehtää ? Et siis uskalla .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: yksinäinen joulu
Sorkkis kirjoittaa, ettei tarvitse pohjoista, mutta lesoilee kuitenkin heti Agronetissä, kun on päässyt leikkaamaan C-alueen lehmien sorkkia. ;D ;D
Ei C-1 ja C-2 alue ole pohjoista .

Jaahas , se olis sitten persujen aika lunastaa lupaukset pohjoisten tukien leikkaamisista .

Älä unta nää. Miten sitä sellasesta voe leikata jota ee juurikaan oo. Ee persuskaa. :D :D
https://highwaysavo.fi/maaseuturahoitus/yritystuet/
Untako ?

https://www.yrittajat.fi/uutiset/640867-kustannustuen-toista-eraa-haki-ensimmaisena-paivana-700-hakijaa-rovanimelaisyrittaja#5388e86a

En ketaa tuata typerää linkitystäsi lukea Jokseenki varma on notta ee siinnä kuitenkaan mittää puhuta persusksista tae pohojosentuen leikkuksista.Ihan itekses pienessä päässäs noeta kehittelet. :D :D

Et kehtää ? Et siis uskalla .

Mitäs tua tarkoottaa. Minnoon hyä uskaltammaan. Kerran on pelottannu ja sei ollu sillon ihan turhaa pelkova. :D :D

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: yksinäinen joulu
https://fi.wikipedia.org/wiki/Aluepolitiikka

Siellä ne lukee , ne suurimmat .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: yksinäinen joulu
https://fi.wikipedia.org/wiki/Aluepolitiikka

Siellä ne lukee , ne suurimmat .

Oeshan se hyä jos oes muutaki arkumenttija eekä aensa jotaki lööpittää..Tuhanki osotteeseen saa tyäntää vaekka mitä tietova. :D :D

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3497
Vs: yksinäinen joulu
niin,  kertoo.   pysyy eukko kotona saman katon alla kun paksuna ja ilman kenkiä nyrkin ja hellan välissä..        ihme vaan että siä olet aina eriävän mielipiteen kuittaamassa puutteena,   tässäkin kuussa joillekin.      taitaa olla lesta talo.      köyrimään kun ei muuta kykene,  puolikuurona.
Jotenkin saan sellasen käsityksen että Oksan joulu on ollut yksinäinen.Ja näkemyksesi perhe elämästä on näemmä se mitä olet kakarana nähnyt ja kokenut.Otan osaa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66260
Vs: yksinäinen joulu
mitä vikaa siinä ajassa?   en miä halua elää perhe-elämää ja se siitä.    on kait immeisellä oikeus olla iliman perhettäkii..?    miä en kaipaa ketään nurkkiin maleksimaan.                          ja tosiaan on ollu yksinäinen joulu!   helekutta ku kaikki mitä suunnittelin ni jääny tekemättä kun porukkata ramppaa joka päivä.   olisin niiin halunnu huilata ihan koko päivän, mutta paskat, pitää seuraa pitää ja laittaa sapuskaa ja kohvia joka päivä.   enpä tosiaan tietä mitä esim. evp näinä pyhinä tehny?            miulla toiset järestänny ohjelmaa het ku läävältä oon pois kerenny..   eilen kerenny etes saunaan.    tänään sitten.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3497
Vs: yksinäinen joulu
Jaa mitäkö olen tehnyt, en yhtään mitään. Jälkikasvun kanssa laatuaikaa olen viettänyt.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8009
  • Never Trust a Hippy
Vs: yksinäinen joulu
Jaa mitäkö olen tehnyt, en yhtään mitään. Jälkikasvun kanssa laatuaikaa olen viettänyt.
Olet viettänyt laatuaikaa Agronetissä. ;D ;D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3497
Vs: yksinäinen joulu
Niin näyt viettäneesi 8 kommentinkin olet suoltanut, vaan etpä pärjää oksalle hän on vieraiden kestityksen ja tissinkoitoksen vällillä tuutannut tänne agroon 18 kommenttia.Täytyy myöntää että heikoilla olen kolmen tämänpäiväisen kommentointini pohjalla.Se on tuo perhe elämä kun vie aikaa.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8009
  • Never Trust a Hippy
Vs: yksinäinen joulu
Niin näyt viettäneesi 8 kommentinkin olet suoltanut, vaan etpä pärjää oksalle hän on vieraiden kestityksen ja tissinkoitoksen vällillä tuutannut tänne agroon 18 kommenttia.Täytyy myöntää että heikoilla olen kolmen tämänpäiväisen kommentointini pohjalla.Se on tuo perhe elämä kun vie aikaa.
Joo, täytyy saada 5k täyteen tämän vuoden puolella. Niinhän se on, että toiset kirjoittelee ja toiset laskeskelevat toisten kirjoituksia.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

navettapiika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 602
Vs: yksinäinen joulu
Nyt jätkät alkaa jo olla huiput saavutettu, kun pitää toisten viestitkin laskee.. Hävetkää ja vielä jouluna. Joulu on antamisen juhlaa, joten yrittäkää edes..

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3497
Vs: yksinäinen joulu
Joulu on ohi piikaseni, mut ihan kiva jos ot antamisellasi saanut huiput.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66260
Vs: yksinäinen joulu
mulla on koneessa tuo 3g ja aika nopsa olen paukuttaan näppistä...   kahella sormella.     eikä miun tartte miettiä montaa tuntia vastausta kuten eräillä kun eukko koko ajan vahtii.. ;D ;D

btw, mitä on laatuaika?   mitä se tarkoittaa? ::)

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: yksinäinen joulu
mulla on koneessa tuo 3g ja aika nopsa olen paukuttaan näppistä...   kahella sormella.     eikä miun tartte miettiä montaa tuntia vastausta kuten eräillä kun eukko koko ajan vahtii.. ;D ;D

btw, mitä on laatuaika?   mitä se tarkoittaa? ::)

Laatuaika sehän  on lähes tuntematon käsite. Vaan mitäs me siitä. Oman tiemme kulkijat. :D :D
Sivuja:1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9