Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe BACKSPACE:n Opel.  (Luettu 3280 kertaa)

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8681
  • Don't dream your life, live your dreams.
BACKSPACE:n Opel.
Tämä alla olevan linkin uutinen moninkertaisti BACKSPACE:n Opelin rahallisen arvon.  ;D

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/31d4afbf-a18f-47ee-b141-3ce1957ba76a
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: BACKSPACE:n Opel.
Tämä alla olevan linkin uutinen moninkertaisti BACKSPACE:n Opelin rahallisen arvon.  ;D

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/31d4afbf-a18f-47ee-b141-3ce1957ba76a
Kelpaa niille sunkin auto katalysaattori .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8681
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: BACKSPACE:n Opel.
Juu varmaan kelpaisi, mutta ne vanhemmat näkyvät olevan arvokkaampia.

Siis jos autosi on elämänsä viimeisillä kilometreillä ja haluat romuttaa sen, niin romuliike saattaa hakea sen, mutta ei nykyisin juurikaan maksa korvausta siitä.

Nyt kun uutisessa kävi ilmi, että katalysaattorista voi parhaimmillaan saada jopa 1000 euroa, niin kannattanee irroittaa katalysaattori ennen auton romutusta ja myydä se erikseen.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

seegeri

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1941
Vs: BACKSPACE:n Opel.
Onneksi ei oo tota huolta. 80 luvun autot on hyviä.

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: BACKSPACE:n Opel.
80-luvun autolla, melkein millä merkillä tahansa pääsi sen 300 000km helposti. Vähän paremmilla kaksinkertaisen matkan. Vielä paremmilla kolminkertaisen matkan. Siis ilman suurempia remontteja moottoripuolella.

Nyt kun tekniikka on mennyt eteenpäin ja digiloikkaakin on loikittu, kaksataatuhatta on jo joka autolle eläkeikä. Kulkee senkin jälkeen, mutta remonttien hinnat alkavat olla niin suuria ettei yksinkertaisesti kannata korjauttaa. Ite tehtynä eri juttu, mutta on se nyt saatana.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: BACKSPACE:n Opel.
80-luvun autolla, melkein millä merkillä tahansa pääsi sen 300 000km helposti. Vähän paremmilla kaksinkertaisen matkan. Vielä paremmilla kolminkertaisen matkan. Siis ilman suurempia remontteja moottoripuolella.

Nyt kun tekniikka on mennyt eteenpäin ja digiloikkaakin on loikittu, kaksataatuhatta on jo joka autolle eläkeikä. Kulkee senkin jälkeen, mutta remonttien hinnat alkavat olla niin suuria ettei yksinkertaisesti kannata korjauttaa. Ite tehtynä eri juttu, mutta on se nyt saatana.

Tai sitten käy kuin goldrush sarjassa. Kun vesipumppu alkoi antamaan vikakoodia hiukkasloukusta, niin korjaaja purki saasterojut mäkeen ja kas taas caterpillarin kone pyöritti nöyrästi vesipumppua  ;D
Siinä just näki sen järjettömyyden, viedään Yokonin korpeen kone, joka päivittelee itseään nettiyhteydellä .
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Vs: BACKSPACE:n Opel.
Meinaattekos,että apemaisterin opelissa on enään katalysaattoria?Jos ei ole jonkun tilan liejuisenpihan kivilohkareeseen jäänyt kiinni,niin sitten se on joku vkl isketty baaritiskiin ettei tarvitse jäädä tiskaamaan. Tai sitten vain korroosio on tehnyt tehtävänsä.

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: BACKSPACE:n Opel.
80-luvun autolla, melkein millä merkillä tahansa pääsi sen 300 000km helposti. Vähän paremmilla kaksinkertaisen matkan. Vielä paremmilla kolminkertaisen matkan. Siis ilman suurempia remontteja moottoripuolella.

Nyt kun tekniikka on mennyt eteenpäin ja digiloikkaakin on loikittu, kaksataatuhatta on jo joka autolle eläkeikä. Kulkee senkin jälkeen, mutta remonttien hinnat alkavat olla niin suuria ettei yksinkertaisesti kannata korjauttaa. Ite tehtynä eri juttu, mutta on se nyt saatana.

Tai sitten käy kuin goldrush sarjassa. Kun vesipumppu alkoi antamaan vikakoodia hiukkasloukusta, niin korjaaja purki saasterojut mäkeen ja kas taas caterpillarin kone pyöritti nöyrästi vesipumppua  ;D
Siinä just näki sen järjettömyyden, viedään Yokonin korpeen kone, joka päivittelee itseään nettiyhteydellä .

Tuli nähtyä tuokin tapaus puoli vahingossa. Eikä ollut mikään pieni romumäärä, mitä pois revittiin. Sitten piti vielä vähän ohjelmoida, jotta saatiin käyntiin ja pillarilla oli edelleen hyvä omatunto.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

Cutana

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 469
Vs: BACKSPACE:n Opel.
80-luvun autolla, melkein millä merkillä tahansa pääsi sen 300 000km helposti. Vähän paremmilla kaksinkertaisen matkan. Vielä paremmilla kolminkertaisen matkan. Siis ilman suurempia remontteja moottoripuolella.

Nyt kun tekniikka on mennyt eteenpäin ja digiloikkaakin on loikittu, kaksataatuhatta on jo joka autolle eläkeikä. Kulkee senkin jälkeen, mutta remonttien hinnat alkavat olla niin suuria ettei yksinkertaisesti kannata korjauttaa. Ite tehtynä eri juttu, mutta on se nyt saatana.

Tai sitten käy kuin goldrush sarjassa. Kun vesipumppu alkoi antamaan vikakoodia hiukkasloukusta, niin korjaaja purki saasterojut mäkeen ja kas taas caterpillarin kone pyöritti nöyrästi vesipumppua  ;D
Siinä just näki sen järjettömyyden, viedään Yokonin korpeen kone, joka päivittelee itseään nettiyhteydellä .

Tuli nähtyä tuokin tapaus puoli vahingossa. Eikä ollut mikään pieni romumäärä, mitä pois revittiin. Sitten piti vielä vähän ohjelmoida, jotta saatiin käyntiin ja pillarilla oli edelleen hyvä omatunto.
Oliko Acert? Hieno systeemi.
Siis jos toimisi.

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: BACKSPACE:n Opel.


 ;D ;D
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19865
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: BACKSPACE:n Opel.
80-luvun autolla, melkein millä merkillä tahansa pääsi sen 300 000km helposti. Vähän paremmilla kaksinkertaisen matkan. Vielä paremmilla kolminkertaisen matkan. Siis ilman suurempia remontteja moottoripuolella.

Nyt kun tekniikka on mennyt eteenpäin ja digiloikkaakin on loikittu, kaksataatuhatta on jo joka autolle eläkeikä. Kulkee senkin jälkeen, mutta remonttien hinnat alkavat olla niin suuria ettei yksinkertaisesti kannata korjauttaa. Ite tehtynä eri juttu, mutta on se nyt saatana.

Kyllä kasariautot todelisuudessa  aika jälkijunassa ovat. 1998 pikkuauto 650000 ilman moottoriremonttia, edelleen ajetaan päivittäistä ajoa. Huollettu kun muistettu. Ranskalainen pikkuauto 450000 ilman moottoriremonttia. Sähkövikoja on samat kuin 1970-luvulla, vikavaloista ei ole ollut haittaa, kun perinteiset sähköt prakaavat ihan vanhaan malliin. Nokka-akselin hihna meni yli parisataatuhatta huomaamatta. 2001 isompi perheauto 580 000 , peräosa ruostemätänä laitoin pois, mutta moottori ja voimansiirto täysin toimivana, auto saanee uuden elämän romuautohitsarin projektina. 2008 mallinen edullinen vikavaloperheauto heräteostoksena, pikkuosalla valo sammuksiin, nyt 500000 lähestymässä.

Mutta harhoissansa monet kultaavat muistoja ja ajattelevat nähtävästi tosissaan, että SAAB ysisatanen ja Volvo 242 ovat autotekniikan kulminaatiopiste, ihanneauto, jollaista ei enää osata koskaan enää tehdä....

Sitten kaljarallikuskit tuovat innoissaan saksalaisia 2000 - luvun autoja 500000 rullattuna, mutta mittarissa mukavat 50000, Arik oli niin rehellisen oloinen ja autokin kiiltää kuin uusi ja kehrää kauniisti. Auto menee moitteetta täällä vielä satojatuhansia, kunhan uusi omistaja vain vilpittömästi uskoo, että oli se ihan totta naisen käytöstä sunnuntaisin vaan ajettu.

-SS-