Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nykyhallitus, sumutuksen mestari  (Luettu 1789 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21952
Nykyhallitus, sumutuksen mestari
Puhutaan työllisten määrän lisäämisestä, hallitussopimuksen mukaisesti.
Ei sanallakaan, mitähän työtä mahtanevat tehdä, kun vanhoillakin vähenee.

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Nykyhallitus, sumutuksen mestari
Tuhottujen työpaikkojen ihmiset alkavat kaikki tubettajiksi, jotta pääsevät lopulta "tuttu-teeveestä", "eksä tiiä kuka mä oon" tasolle. Näin joudumme rakentamaan kymmeniä BB-taloja, jotta kaikki mahtuvat kerralla teeveeseen tuttuilemaan. Rakennusmiehille töitä. Virolaisille sellaisille.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26011
  • vastustan
Vs: Nykyhallitus, sumutuksen mestari
Tuhottujen työpaikkojen ihmiset alkavat kaikki tubettajiksi, jotta pääsevät lopulta "tuttu-teeveestä", "eksä tiiä kuka mä oon" tasolle. Näin joudumme rakentamaan kymmeniä BB-taloja, jotta kaikki mahtuvat kerralla teeveeseen tuttuilemaan. Rakennusmiehille töitä. Virolaisille sellaisille.
agron porukka samaan taloon sorkkista ja navettapiikaa myöten  ;) :D ;D 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

kärmeskytö

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1445
Vs: Nykyhallitus, sumutuksen mestari
Tuhottujen työpaikkojen ihmiset alkavat kaikki tubettajiksi, jotta pääsevät lopulta "tuttu-teeveestä", "eksä tiiä kuka mä oon" tasolle. Näin joudumme rakentamaan kymmeniä BB-taloja, jotta kaikki mahtuvat kerralla teeveeseen tuttuilemaan. Rakennusmiehille töitä. Virolaisille sellaisille.
agron porukka samaan taloon sorkkista ja navettapiikaa myöten  ;) :D ;D 8)
Jep. Työllistyis kukkakauppiaat,haudankaivajat ja papitkin. Tuottavuusloikka.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7365
  • Never Trust a Hippy
Vs: Nykyhallitus, sumutuksen mestari
Olisi hauskaa, jos tänä Me Too -aikana Big Brotherin nimi vaihdettaisiin Big Sisteriksi. Lyhenne olisi BS, joka herättäisi mielleyhtymiä ja päätöksien takana ajateltaisiin olevan joku siiderivalas.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Nykyhallitus, sumutuksen mestari
Tuhottujen työpaikkojen ihmiset alkavat kaikki tubettajiksi, jotta pääsevät lopulta "tuttu-teeveestä", "eksä tiiä kuka mä oon" tasolle. Näin joudumme rakentamaan kymmeniä BB-taloja, jotta kaikki mahtuvat kerralla teeveeseen tuttuilemaan. Rakennusmiehille töitä. Virolaisille sellaisille.
agron porukka samaan taloon sorkkista ja navettapiikaa myöten  ;) :D ;D 8)
Jep. Työllistyis kukkakauppiaat,haudankaivajat ja papitkin. Tuottavuusloikka.

Onnettomuustutkintakeskus, karhuryhmä ja pommiryhmä saisivat töitä Koskella, kun tulee ilmoitus oudosta asiasta joka näyttää vakavalta liikenneonnettomuudelta ja mahdollisen räjähdyksen vaaraa ei voi sulkea pois. Lisäksi epäillään, että paikalla saattaa olla vaarallisia henkilöitä. Mutta BB-talon tapahtumien johdosta, karhuryhmä käännytetään takaisin jo ennen Saloa.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26011
  • vastustan
Vs: Nykyhallitus, sumutuksen mestari
Tuhottujen työpaikkojen ihmiset alkavat kaikki tubettajiksi, jotta pääsevät lopulta "tuttu-teeveestä", "eksä tiiä kuka mä oon" tasolle. Näin joudumme rakentamaan kymmeniä BB-taloja, jotta kaikki mahtuvat kerralla teeveeseen tuttuilemaan. Rakennusmiehille töitä. Virolaisille sellaisille.
agron porukka samaan taloon sorkkista ja navettapiikaa myöten  ;) :D ;D 8)
Jep. Työllistyis kukkakauppiaat,haudankaivajat ja papitkin. Tuottavuusloikka.

Onnettomuustutkintakeskus, karhuryhmä ja pommiryhmä saisivat töitä Koskella, kun tulee ilmoitus oudosta asiasta joka näyttää vakavalta liikenneonnettomuudelta ja mahdollisen räjähdyksen vaaraa ei voi sulkea pois. Lisäksi epäillään, että paikalla saattaa olla vaarallisia henkilöitä. Mutta BB-talon tapahtumien johdosta, karhuryhmä käännytetään takaisin jo ennen Saloa.
viikkotehtävä voisi ola sellainen että viisi yleisintä moottorisahaa ja ruohonleikkuria tuotaisiin niin pieniksi paloiksi purettuina kuin vain purkaantuu paikalle ja kuka ensimmäisenä osista ja ruuveista  kokoaa joko toimivan sahan tai ruohonleikkurin voittaa viikonlopun hesassa  ilman maksukattoa ;) :D ;D 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12039
Vs: Nykyhallitus, sumutuksen mestari
Jaa viikonloppu Hesassa ? Mä ajattelin, että pääpalkinto olisi lahjakortti Käpygrilliin.
muoks. https://youtu.be/EGxAfFa5U7E

Viimeksi muokattu: 17.09.20 - klo:23:31 kirjoittanut pig24

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Nykyhallitus, sumutuksen mestari
tuo vkloppu stadissa olis kyllä ihan kelpo rankaisu kun köpsäilee moisen ohjelman parissa..   ei siis ihmisille tarkoitettu.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64950
Vs: Nykyhallitus, sumutuksen mestari
tietääkö kukaan mitä tuo häirikkö oiekin kirjuutaa?