Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe sopimukset, -pyh!  (Luettu 1820 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75756
sopimukset, -pyh!
aika kivaa tuo rittien homma tuossa erojutussa.   pyyhkivät pers... eiku nenänsä nuilla sopimuksilla ja touhuuvat ihan omiaan.    vaikka toiset kiroo et hampaa lentää..                     ja kuinkahan kauan tuossakin taas menee aikaa ja tupakkia?   ja mikä mahtaa ollakaan lopputulos?

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12187
Vs: sopimukset, -pyh!
aika kivaa tuo rittien homma tuossa erojutussa.   pyyhkivät pers... eiku nenänsä nuilla sopimuksilla ja touhuuvat ihan omiaan.    vaikka toiset kiroo et hampaa lentää..                     ja kuinkahan kauan tuossakin taas menee aikaa ja tupakkia?   ja mikä mahtaa ollakaan lopputulos?

Sota.

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3231
Vs: sopimukset, -pyh!
Sota.
Et kai ennäe Oksan kanssa ole sodassa? Onhan teillä nykyään yhteinen vihollinenkin. https://yle.fi/uutiset/3-11542944