Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Etukuormain N- sarjaan  (Luettu 29060 kertaa)

perttu1

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 55
Vs: Etukuormain N- sarjaan
Löytyipä tollainen vanha ketju josta vois jo alkaa kysellä onko N121 A;n käytöstä parempaakin kokemusta(3000-4000h)  käytöstä ja kestämisestä? Itellä vähän syyhyttäis tollainen laite kuormainkoneeksi vai onko unohdettava ja jatkettava vanhoilla systeemeillä :-\

3070 E

  • Vieras
Vs: Etukuormain N- sarjaan
Kyllä se on notta et dyna Ferku sen kuuluu olla jos laitalaista kuormain konetta hakee, no puoltaahan tota sentään turbiinikytkin ja käsijarru suunnanvaihtajassa, pariin kertaan oon ajanut ja totenut että H-kaavio on ainakin liian leveä, kolmosta saa hakea.

Karjankasvattaja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 155
Vs: Etukuormain N- sarjaan
Läheppäs auraamaan niin quiken katve on 3-5 m eli just siin mis on tienreunas kiviä

perttu1

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 55
Vs: Etukuormain N- sarjaan
Ei meilläpäin kyllä auraa(etukuormaajalla) työnnä kuin rohkeimmat ja minä en kuulu siihen joukkoon.Kuormaaja käyttö ihan normihommaa;maata,hiekkaa,puutavaraa,paaleja ym.ym. Kuormaajan merkkihän ei muuten välttämäti ole kuikka, ylistaron ihme palvellu jo 12 vuotta ilman isompia murheita;koestettu on ;D
Kysymys muuten oli n121a;n käyttöä etukuormaaja käytössä pitkällä juoksulla,nykyinen palvellu -80 luvun puolesta välistä,(olen huono asiakas konekauppiaille) enkä vaihtais jollei työtehtävät vaatis isompaa vetotehoa!