Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe aidan aluset.  (Luettu 17590 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: aidan aluset.
no huh!   meikä vaan aita alusii ja niiten kiusaavia törkyjä kirjuuttelin ja nyt jo käräjiä uhkailleen!      oootteko työ oikeita urpoja?    tuo evp ja vho sama mitä hää kirjuuttaa,  ite aina ohitaqn moisen kuin vain mielenterveys kuntoutujan!   ei tavon viljelijä kirjuuta aina kirosanoin höystettyä tekstiä!  en tiiä mistä johtuu moinen kauna mut miä nyt oon oman tien kulkija ja lammaslaumat on erikseen.    ja sorkkis nyt vaan on vähä hölömö!

carhu

  • Vieras
Vs: aidan aluset.
huomasin tuossa, kun paimen piippaili,  että onkin kasvusto alimmalla langalla jo!   nyt mietin millä niittää..   ja ensin meinasin ostaa akkutrimmerin mutta sit heräs kymysys;   kun laitumella aikas tavoin nokkosta ni eipä taija mennäkään..    joten nyt hakusessa pensasleikkuri.   sillähän katkiaa jopa pikkasen paksumpikin korsi.   gardenaa kattelin kunolis jo akkuikin kotona,   onko kellään moisen käytöstä kokemustaa?

Kovin sitä on tullu hyvvää neuvoa tuhan aijanalus kyselyyn.Ja palijo ihan asijan vierestä. Seon tua jatkuva helle sekottannu monenki pään. Ajatus se on karkaellu. Kovhliktija jo pukkaa. :D :D.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3263
Vs: aidan aluset.
no huh!   meikä vaan aita alusii ja niiten kiusaavia törkyjä kirjuuttelin ja nyt jo käräjiä uhkailleen!      oootteko työ oikeita urpoja?    tuo evp ja vho sama mitä hää kirjuuttaa,  ite aina ohitaqn moisen kuin vain mielenterveys kuntoutujan!   ei tavon viljelijä kirjuuta aina kirosanoin höystettyä tekstiä!  en tiiä mistä johtuu moinen kauna mut miä nyt oon oman tien kulkija ja lammaslaumat on erikseen.    ja sorkkis nyt vaan on vähä hölömö!
Miksi taas tölväisit: minua nimittelit mielenterveyskuntoutujaksi, vammaiseksi, romaanikansalaiseksi. Sorkkista nyt nimittelit hölmöksi.Oksalta tulee kyllä melkoisen outoa tekstiä nykyisin.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: aidan aluset.
no huh!   meikä vaan aita alusii ja niiten kiusaavia törkyjä kirjuuttelin ja nyt jo käräjiä uhkailleen!      oootteko työ oikeita urpoja?    tuo evp ja vho sama mitä hää kirjuuttaa,  ite aina ohitaqn moisen kuin vain mielenterveys kuntoutujan!   ei tavon viljelijä kirjuuta aina kirosanoin höystettyä tekstiä!  en tiiä mistä johtuu moinen kauna mut miä nyt oon oman tien kulkija ja lammaslaumat on erikseen.    ja sorkkis nyt vaan on vähä hölömö!
Miksi taas tölväisit: minua nimittelit mielenterveyskuntoutujaksi, vammaiseksi, romaanikansalaiseksi. Sorkkista nyt nimittelit hölmöksi.Oksalta tulee kyllä melkoisen outoa tekstiä nykyisin.

Peukku Oksalle !

carhu

  • Vieras
Vs: aidan aluset.
Peukku myös. Totuus se aena kirpasee. :D

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3263
Vs: aidan aluset.
Ilmituuma, savolaiset ja muut mongertajat ei kestä kun niistä alkaa hiukan vitsiä vääntään.Nirppanokkasta sakkia.

carhu

  • Vieras
Vs: aidan aluset.
Kaeken net kestää,eekä kärsi.Monkerrus seioo vika seon ominaesuus. :D

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3263
Vs: aidan aluset.
Oksa nyt lienee tekee perusteellista puhdistusta uusilla puutarhasaksilla.Vissiin naapurin muijan puutarhankin klippaillut puliksi.

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3626
Vs: aidan aluset.
Oksa nyt lienee tekee perusteellista puhdistusta uusilla puutarhasaksilla.Vissiin naapurin muijan puutarhankin klippaillut puliksi.
Ja sinulla käy katteeks,ku naiset pyörii oksan ympärillä...

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3263
Vs: aidan aluset.
Eipä käy katteeks, surkeeta se on akaton elämä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: aidan aluset.
kertoo hän jolla takana moista montakii kuukautta--- rippikoulun jälkeen?

carhu

  • Vieras
Vs: aidan aluset.
Eipä käy katteeks, surkeeta se on akaton elämä.

Seon aena hyvä muistaa,notta. Onnilla sitä on yheksän lasta ja Onni seon poekamies. :D :D

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9596
Vs: aidan aluset.
kertoo hän jolla takana moista montakii kuukautta--- rippikoulun jälkeen?

On se Oksakin löytänyt itsensä jälleen tänne - Onneksi ! On sentäs yksi terve järkinen meidän muiden joukossa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64927
Vs: aidan aluset.
kuule, miulla ollu niiiiiin paljon hommia et ei tänne kerenny..   mut kiva kun joku kaipaa......   täälläkin.             miä kun en oo yksinäinen vaikka yksin olenkii...

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4495
Evp kehuu itseään eli Dr.Whota🤣🤣🤣
Juu, usein olen huomannut että jutuistani provosoidutaan, nyt kin jo oikein useamman nimmarin toimesta.Ja mikä kaikkein hupaisinta tuo Dr Who on ollut varsinainen idoli monelle.Näemmä savolaiset ei kestä kun joku on eri mieltä.Tai olenhan minä sen huomannut kun noita joitain maisemissa on, eivät tätä länsisuomalaista juttua ymmärrä.
Tai oikeammin Länsimaista,kun se on tuo itänaapurin aate iskostunut tuolla Päijänteen itäpuolella syvälle mielen pohjukoihin ja se vähä osaisuuden tunne mielestä kumpuaa.


Vanha transu kehumassa itseään 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣