• Tavallinen aihe

Aihe 4*4 lava-auto automaattilaatikolla  (Luettu 6727 kertaa)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19559
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
eiköhä nuo jonkin satatonnia kestä..    riippuen tietty käytöstä.       onko isuzun huolto millä tasolla?    viikossa teköö aika ison rempan.
::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Siellä on muitakin autoja huollossa . Osiakin pitää odottaa . huoh . Nokkia oikein .
eikö sinun kannattaisi ajaa mersulla, kuitenkin ammattimainen ote huoltoon kun siellä käy taksit ja välkkyautot... tartte viikkoo yhen jarruremontin kanssa värkätä :o :o :o :o
Kuulekkun ei ne kokoviikkoo sitä laita . Hyvällä korjaamolla on viikkojen jonot . Aika on varattu keskiviikkoon mutta lataamattomalla autolla mitään tee ja vara-auto on joten vien sen huomenna jono jatkoksi . ABS jarrujen ilmaaminen vähän heikkoo mutta ammattilainen tekee sen koneella paremmin joten samantien menee sekin .
Etkö itse osaakaan omaa autoasi korjata , muita neuvot koko ajan vaikket näköjään itse mitään osaakaan . Onko tuo sama korjaamo jonka kerroit sua vituttavan kun vaihtaa Kaikki muutkin rikkinäiset osat  ?

Tilasin laturin tuon hyvän firman kautta ja samalla ilmasivat jarrutkin . Oikein hyvää työtä tekivätkin . Vakuutus yhtiö ei anna sijaisautoa jos itse tekee remontin .

Tuo korjaamo on hyvä mutta jotakin sulla tuntuu olevan meikäläistä vastaan että pitää koajan olla vääristelemässä kirjoituksiani , mikä on muuten laitonta .

Eehän nyt ihan kaekki voe olla laetonta. Ee sekkää oo jos ee ossaa aotoaan korijata.
Tuossa ilmaiset etten osaa autoa korjata . Aijai .

Oot sinä polonen poeka. :D :D
Etkö muuta osaa  :D :D :D :D :D

No en. Joku Kaikki kirjotti sinulle miten et ossaa.. En muuta sanonu kun jotenki nottaa mikä ee oo laetonta.Ee siinnä sorkkahemmosta puhuttu niin mittää. Miten tua voe olla noen kipijä paekka. :D :D

Itselläsi tuntuu olevan  :D :D :D :D

Miten se minulle tulle kipijä paekka jos joku muu sinun taetojasi eppäelee.Häh. :D :D

Myönsit siis . :D :D :D :D

Eli arvostelet taitojani ilman näyttöä . Aijaijai . Pahapaikka sulle . :D :D :D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

carhu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 714
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
eiköhä nuo jonkin satatonnia kestä..    riippuen tietty käytöstä.       onko isuzun huolto millä tasolla?    viikossa teköö aika ison rempan.
::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Siellä on muitakin autoja huollossa . Osiakin pitää odottaa . huoh . Nokkia oikein .
eikö sinun kannattaisi ajaa mersulla, kuitenkin ammattimainen ote huoltoon kun siellä käy taksit ja välkkyautot... tartte viikkoo yhen jarruremontin kanssa värkätä :o :o :o :o
Kuulekkun ei ne kokoviikkoo sitä laita . Hyvällä korjaamolla on viikkojen jonot . Aika on varattu keskiviikkoon mutta lataamattomalla autolla mitään tee ja vara-auto on joten vien sen huomenna jono jatkoksi . ABS jarrujen ilmaaminen vähän heikkoo mutta ammattilainen tekee sen koneella paremmin joten samantien menee sekin .
Etkö itse osaakaan omaa autoasi korjata , muita neuvot koko ajan vaikket näköjään itse mitään osaakaan . Onko tuo sama korjaamo jonka kerroit sua vituttavan kun vaihtaa Kaikki muutkin rikkinäiset osat  ?

Tilasin laturin tuon hyvän firman kautta ja samalla ilmasivat jarrutkin . Oikein hyvää työtä tekivätkin . Vakuutus yhtiö ei anna sijaisautoa jos itse tekee remontin .

Tuo korjaamo on hyvä mutta jotakin sulla tuntuu olevan meikäläistä vastaan että pitää koajan olla vääristelemässä kirjoituksiani , mikä on muuten laitonta .

Eehän nyt ihan kaekki voe olla laetonta. Ee sekkää oo jos ee ossaa aotoaan korijata.
Tuossa ilmaiset etten osaa autoa korjata . Aijai .

Oot sinä polonen poeka. :D :D
Etkö muuta osaa  :D :D :D :D :D

No en. Joku Kaikki kirjotti sinulle miten et ossaa.. En muuta sanonu kun jotenki nottaa mikä ee oo laetonta.Ee siinnä sorkkahemmosta puhuttu niin mittää. Miten tua voe olla noen kipijä paekka. :D :D

Itselläsi tuntuu olevan  :D :D :D :D

Miten se minulle tulle kipijä paekka jos joku muu sinun taetojasi eppäelee.Häh. :D :D

Myönsit siis . :D :D :D :D

Eli arvostelet taitojani ilman näyttöä . Aijaijai . Pahapaikka sulle . :D :D :D

Een uhallakkaa arvostele . Elä luulekkaa Pahapaekka vaen sulle kun et ummarra.Ee kehtaa ennää raotalankasta. :D :D :D :D

Eastwood

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 531
  • Go ahead, make my day.
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
Noin 300hv ja reilu 600Nm, miellyttävä ja mukava  ajella Amarokkihan se  8)
So What?!

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1163
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
Noin 300hv ja reilu 600Nm, miellyttävä ja mukava  ajella Amarokkihan se  8)
Hieno autohan se, mutta siinä on se yksi paskakonserni takana. Itselleni siinä on jo melko painava syy olla Amarokkia ostamatta.

Kaikkiin moottoreihinhan tehoa saa. 320hp Vitokin on koettu.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8135
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
Noin 300hv ja reilu 600Nm, miellyttävä ja mukava  ajella Amarokkihan se  8)
Hieno autohan se, mutta siinä on se yksi paskakonserni takana. Itselleni siinä on jo melko painava syy olla Amarokkia ostamatta.

Kaikkiin moottoreihinhan tehoa saa. 320hp Vitokin on koettu.

Kinder munaankin saa tehoa ja vääntöä, mutta se tarkoittaa kisakireyttä. Kisakireys tarkoittaa epävarmuutta ja epätasaisuutta. Tehoa kun otetaan, moottorin pitää olla iso.

Jos sylinteriputkessa voi säilyttää puolentoista litran kokakola pulloa tai männällä voi hakea tiskiltä litran kaljaa, niin ollaan hyvissä lukemissa. ???
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Eastwood

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 531
  • Go ahead, make my day.
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
Kaikkiin moottoreihinhan tehoa saa. 320hp Vitokin on koettu.

Jepjep. On noita tehoja otettu, historiassa kylläkin huomattavasti työläämmin. Eka auto oli 74'nen 2L Taunus. Siihen tupla pysty-Dell'Ortot, 300* Kent Cams'sin nokka ja jotkut peltisarjat avaralla putkistolla.
Seuraavana oli vuorossa 78 El Camino, V8 5.7L. Siihen sitten korkeampi puristeiset männät, Mikkikansista isommat venat (ei koko kansia, kun yhdessä palotilassa oli reikä), kansien porttaukset, kireempi nokka, Holleyn kaasari, modifioitu HEI, peltisarjat ja sopivahko pakoputkisto. Aavikkoperän kompensointi korkeampi stallspeedisellä turbiinilla.
Sitten olikin vuorossa aika "mopo", BMW 520i... Sen virittämisessä tyydyin vaihtamaan siihen 528i'n kaiken tekniikan, sähköjä myöten.
Paluu V8 voimaan tapahtui Chevyn Sportside pick upilla, 5.7L 210hv ja joku 450Nm. Tuumin että liikkuu siedettävästi pienellä hienosäädöllä, ainakin Bemarin jäljiltä.
Tallissa on vielä vanha Volvo T5, dynotetty 283hv ja reilu 400Nm... Saa jäädä pojalle ekaks.

Mutta siis joo, tehoja saa lähes mistä vaan, suuri ero millä vaivalla. Amarokin teho ilmestyi tunnissa ja kohtuullisen siededettävällä euro määrällä. Ja kuitenkin, viritysaste on ihan maltillinen, samahkoja arvoja löytyy Audi ja Porche malleista vakiona. Erittäin miellyttävä ja kiva ajaa. Ai niin, meinas unohtua, Amarok tuli -99 Trans Amin, 310hv LS1 V8 tilalle. Se oli hauska ajettava, mutta ei niin kovin käytännöllinen. Amarok täyttää monta tarvetta.
-Loistava talviauto
-Urheilullinen suorituskyky      https://youtu.be/cWW-TVxoh2o
-5h perheauto
-Lavalla saa kuskattua yhtä ja toista
-Todella mukava ajaa


Ram'eja kyllä usein katsellut. Aikoinaan tuli C-korttiinkin päivitettyä jos... Mutta sitten olis pitäny hankkia vielä iso-E'kin... Ja tuorehkoilla Rameilla suolainen hintalappa ja sit vielä se kevytkuorma-auton 80-rajoitus...

Viimeksi muokattu: 05.07.20 - klo:15:04 kirjoittanut Eastwood

So What?!

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2260
  • Pölhöjen pölhö
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla

Tallissa on vielä vanha Volvo T5, dynotetty 283hv ja reilu 400Nm... Saa jäädä pojalle ekaks.


Onhan pojalla maltti mukana ja jäitä hatussa? Ja vielä viikon ja kuukauden jälkeenkin. Ettei satu mitään.
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

Eastwood

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 531
  • Go ahead, make my day.
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
Hyvä ja todella pohtimisen arvoinen kysymys. Mielessä on kyllä käynyt keskustella ohjelmoijan kanssa, vois pistää rajoittimen puuttumaan peliin vaikka 125 km/h kohdalla  ;D
So What?!

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1163
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla

Tallissa on vielä vanha Volvo T5, dynotetty 283hv ja reilu 400Nm... Saa jäädä pojalle ekaks.


Onhan pojalla maltti mukana ja jäitä hatussa? Ja vielä viikon ja kuukauden jälkeenkin. Ettei satu mitään.
Omat ajot aloitin 260hp 400Nm autolla, eikä ikinä käynyt mitään. Ei kyllä tähän päiväänkään mennessä ole sattunut mitään. Autojakin on ehtinyt tässä 9v aikana olla seitsemän erilaista ja kaikissa (uusinta lukuunottamatta) tehot on olleet yli 200hp lukemissa. Tehoton auto on vaarallinen.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8135
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
Vähätehoinen auto ei sovi kaikille. Vaarallisuus on aina ratin ja penkin välissä. Tehokkaat autot yleensä aiheuttavat niitä erikoisuustilanteita liikenteessä ja yleensä ne ovat niitä ohituksia. Yhdistelmällä kun ajaa, niin oppii väkisinkin kunnioittamaan massaa ja sen energiaa.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2893
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
Vähätehoinen auto ei sovi kaikille. Vaarallisuus on aina ratin ja penkin välissä. Tehokkaat autot yleensä aiheuttavat niitä erikoisuustilanteita liikenteessä ja yleensä ne ovat niitä ohituksia. Yhdistelmällä kun ajaa, niin oppii väkisinkin kunnioittamaan massaa ja sen energiaa.

Jep - vähätehoinen ei ole vaarallinen, se ei vaan sovi kaikkien imagolle :-)
Tietysti riippuu mitä tekee, jos lava on lastissa ja perässä on maksimipainoinen peräkärry tms niin ei siitä tehosta haittaa ole.

Nämä joka väliin puoliväkisin singahtelevat kiireiset ohittajat eivät multa saa oikein sympatiaa - mutta onhan ne kaksi autonmittaa edellä sitten seuraavissa valoissa.
Varsinkin talvella näkee melko huimia suorituksia loskavallien yli.
Elämään on saatu jännitystä ja 15 s enemmän ... jotain.

Muistan ajan kun kiireiset olivat turbo-Saabeja. Nykyään lähinnä tavallisia Audeja, harvemmin mitään oikeasti kovakulkuisia.
Hevosiahan saa melkein vehkeeseen kuin vehkeeseen lisää, tehoja vastaavat ajo-ominaisuudet ovatkin jo hankalampi juttu. Niitä voi lähteä radalle vertaamaan vaikka Porschen kanssa - mikä nyt ei ole vielä mikään erityinen superauto, asfaltilla kohtuullisen tasapainoinen kyllä.

Turhapuro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 230
  • Johtaja Turhapuro
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
Turhapuro muistelee että
Saab korkeine mutta kapeine renkaineen olisi ollut talvisissa olosuhteissa jopa parempi auto talvella lumipöperössä mitä nämä nykymerkonomien pätemispelit, mersut ja bemarit.
Työn tekeminen on aina kiehtonut minua, siksipä voin katsoa sitä vaikka kuinka monta tuntia.

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1163
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
Vähätehoinen auto ei sovi kaikille. Vaarallisuus on aina ratin ja penkin välissä. Tehokkaat autot yleensä aiheuttavat niitä erikoisuustilanteita liikenteessä ja yleensä ne ovat niitä ohituksia. Yhdistelmällä kun ajaa, niin oppii väkisinkin kunnioittamaan massaa ja sen energiaa.

Jep - vähätehoinen ei ole vaarallinen, se ei vaan sovi kaikkien imagolle :-)
Tietysti riippuu mitä tekee, jos lava on lastissa ja perässä on maksimipainoinen peräkärry tms niin ei siitä tehosta haittaa ole.

Nämä joka väliin puoliväkisin singahtelevat kiireiset ohittajat eivät multa saa oikein sympatiaa - mutta onhan ne kaksi autonmittaa edellä sitten seuraavissa valoissa.
Varsinkin talvella näkee melko huimia suorituksia loskavallien yli.
Elämään on saatu jännitystä ja 15 s enemmän ... jotain.

Muistan ajan kun kiireiset olivat turbo-Saabeja. Nykyään lähinnä tavallisia Audeja, harvemmin mitään oikeasti kovakulkuisia.
Hevosiahan saa melkein vehkeeseen kuin vehkeeseen lisää, tehoja vastaavat ajo-ominaisuudet ovatkin jo hankalampi juttu. Niitä voi lähteä radalle vertaamaan vaikka Porschen kanssa - mikä nyt ei ole vielä mikään erityinen superauto, asfaltilla kohtuullisen tasapainoinen kyllä.
Äläs nyt, kyllä täällä Saabin turboperinteitä kunnioitetaan 300hp 9-3:lla. Se on jo aika luihakka peli, toki alustaan on saanut laittaa pari tonnia rahaa, että uskaltaa tehot tuonne nostaa.  8)

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5880
  • karkki vai keppana?
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
Noin 300hv ja reilu 600Nm, miellyttävä ja mukava  ajella Amarokkihan se  8)
Minkämoiset kulutuslukemat? V6 4motion?
pessimisti ei pety!

Eastwood

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 531
  • Go ahead, make my day.
Vs: 4*4 lava-auto automaattilaatikolla
Ei se ny mikään talousihme ole... Ajettua on tullut noin 7 000km ja matalin kulutus on 8,44 L (talvella 500km reissu) ja korkein 11,08L (n. 40% ajosta kärry perässä).  Keskimäärin aika lähellä 9,5L/100km kun ajosuorite on 20-30km siivua.

Lisäys:
Arvot laskettuja, ajotietokone aina 0,5-1L verran liian optimistinen.

Viimeksi muokattu: 07.07.20 - klo:10:56 kirjoittanut Eastwood

So What?!